Rate de top 25

Reactiescore
1.015
Eerst was het vergelijkbaar, dan hetzelfde, dan EXACT hetzelfde, nu weer gewoon hetzelfde, straks is het weer vergelijkbaar en erna ga je weer terug gaan farmen op je internaccountje. Beetje vermoeiend hoor.

Zegt degene waarvan stamlid Baba als het ware 'fuseert' met bijmekoargeroapt. Exact hetzelfde toch?

M'n 1ste reactie, maar eerst was het vergelijkbaar he?. Sterk dat jij het vermoeiend vind, terwijl je blijkbaar nog niet capabel bent om 2 pagina's aan tekst te onthouden. Sjonge jonge, je P&P op zich mag nog meevallen. Je skills met betrekking tot lezen en begrijpend lezen zijn echt dramatisch. Als je wilt serieus discussiëren met mij, zul je toch echt moeten onthouden wat er staat en niet wat jij wilt dat er staat ;)
 

DeletedUser

Guest
Stop dan ook met erop in te gaan...

Daar heb je helemaal gelijk in. Ik snap ook niet dat ik meer dan een enkele post geweid heb aan iemand die vindt dat een fusie tussen twee spelers van dezelfde stam exact hetzelfde is als het edelen van een ex-vijand die zijn stam kotsbeu was en daarom maar de VV aan mij gaf. En dat is het laatste wat ik erover ga zeggen, want het is gewoon hopeloos. En als een computernerdje mij dan nog eens gaat zeggen van te leren begrijpend lezen dan houdt het helemaal op.
 
Reactiescore
1.015
Ik zei altijd: de manier waarop. Iets wat de haakjes rond fusie ook altijd hebben geïmpliceerd.

Dat jij net mis was, aangezien ik de post heb gequote, en dat nu nog probeert af te schuiven op mij? Jongen, ga terug naar school en werk aan de basisbeheersing van de taal. Mijn neefje van 3 is op dat vlak intelligenter dan jou. Die onthoud dat halve topic hier, ook al is hij 3.
Dan verwachten mensen dat ik serieus ga P&P-en, wat moeilijk tegen achterlijke figuren als jou. Staat hier zwart op wit net dat je mis was en nog de andere viseren. Triest geval man, op block.
 

DeletedUser74055

Guest
Ik zei altijd: de manier waarop. Iets wat de haakjes rond fusie ook altijd hebben geïmpliceerd.

Dat jij net mis was, aangezien ik de post heb gequote, en dat nu nog probeert af te schuiven op mij? Jongen, ga terug naar school en werk aan de basisbeheersing van de taal. Mijn neefje van 3 is op dat vlak intelligenter dan jou. Die onthoud dat halve topic hier, ook al is hij 3.
Dan verwachten mensen dat ik serieus ga P&P-en, wat moeilijk tegen achterlijke figuren als jou. Staat hier zwart op wit net dat je mis was en nog de andere viseren. Triest geval man, op block.

Hoeveel je ook van je computer houdt, het is geen familielid, sorry
 

DeletedUser

Guest
Ik zei altijd: de manier waarop. Iets wat de haakjes rond fusie ook altijd hebben geïmpliceerd.

Dat jij net mis was, aangezien ik de post heb gequote, en dat nu nog probeert af te schuiven op mij? Jongen, ga terug naar school en werk aan de basisbeheersing van de taal. Mijn neefje van 3 is op dat vlak intelligenter dan jou. Die onthoud dat halve topic hier, ook al is hij 3.
Dan verwachten mensen dat ik serieus ga P&P-en, wat moeilijk tegen achterlijke figuren als jou. Staat hier zwart op wit net dat je mis was en nog de andere viseren. Triest geval man, op block.

Zeg jij nou net tegen iemand dat hij aan zijn basisbeheersing van de taal moet werken? :eek:
 
Reactiescore
1.015
Zeg jij nou net tegen iemand dat hij aan zijn basisbeheersing van de taal moet werken? :eek:

Ja en jij ook trouwens. Je zet meestal maar een zin, hoogstens twee. Toch is er ruimte zat voor verbetering en leuk dat dit je opmerking is. Nog een debiel gespot voor de blocklist?
 
Reactiescore
3.457
een sticker en een ballon Gilles...please!
 
Reactiescore
1.532
Zeg jij nou net tegen iemand dat hij aan zijn basisbeheersing van de taal moet werken? :eek:

Ja en jij ook trouwens. Je zet meestal maar een zin, hoogstens twee. Toch is er ruimte zat voor verbetering en leuk dat dit je opmerking is. Nog een debiel gespot voor de blocklist?

Lol

Ik zei altijd: de manier waarop. Iets wat de haakjes rond fusie ook altijd hebben geïmpliceerd.

Dat jij net mis was, aangezien ik de post heb gequote, en (komma en 'en'?) dat nu nog probeert af te schuiven op mij? Jongen, ga terug naar school en werk aan de basisbeheersing van de taal. Mijn neefje van 3 is op dat vlak intelligenter dan jou (dan jou? dan jij). Die onthoud(T) dat halve topic hier, ook al is hij 3.
Dan verwachten mensen dat ik serieus ga P&P-en, wat moeilijk IS tegen achterlijke figuren als jou ZOALS JIJ. Staat hier zwart op wit net dat je mis was en nog de andere viseren. Triest geval man, op block.

Excuseer mij als ik nog iets heb gemist ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja en jij ook trouwens. Je zet meestal maar een zin, hoogstens twee. Toch is er ruimte zat voor verbetering en leuk dat dit je opmerking is. Nog een debiel gespot voor de blocklist?

Haha omdat ik maar één zin zeg, omdat ik absoluut geen moeite in deze zinloze discussies wil steken, moet ik aan mijn taal werken. Strak redeneervermogen heb je. :eek: Ben je überhaupt zelf wel naar school geweest?
 
Reactiescore
1.015
Lol



Excuseer mij als ik nog iets heb gemist ;)

Misverbeteren is ook een kunst ;). Er staat een komma voor de en omdat het met een tussenzin is. Taalkundig klopt dat. Net zoals de manier waarop ;). Moet ik letten op mijn taal dan? Maak ik jullie daar ook eventjes belachelijk in :)

Haha omdat ik maar één zin zeg, omdat ik absoluut geen moeite in deze zinloze discussies wil steken, moet ik aan mijn taal werken. Strak redeneervermogen heb je. :eek: Ben je überhaupt zelf wel naar school geweest?

Geen zin in zinloze discussies, maar je er wel zomaar mee bemoeien? Klinkt tegenstrijdig, nee? Nu heb je mooi jezelf voor schut gezet :D
 

DeletedUser

Guest
Stop dan ook met erop in te gaan...

Misverbeteren is ook een kunst ;). Er staat een komma voor de en omdat het met een tussenzin is. Taalkundig klopt dat. Net zoals de manier waarop ;). Moet ik letten op mijn taal dan? Maak ik jullie daar ook eventjes belachelijk in :)

Geen zin in zinloze discussies, maar je er wel zomaar mee bemoeien? Klinkt tegenstrijdig, nee? Nu heb je mooi jezelf voor schut gezet :D

Jij bent echt te grappig voor woorden. Uit Roboro kwamen ook soms rare dingen, maar jij slaat toch wel alles. :D

De vraag is: wanneer gaat Cruise ingrijpen?
 
Reactiescore
1.015
Jawel hoor. Als de tussenzin eindigt voor het woord 'en', moet daar gewoon een komma voor.

Jij bent echt te grappig voor woorden. Uit Roboro kwamen ook soms rare dingen, maar jij slaat toch wel alles. :D

De vraag is: wanneer gaat Cruise ingrijpen?

Niet. Jij zit fout, heb ik zwart op wit gequote. Dat je verstandelijk achterstaat, betekent niet dat men gaat luisteren naar je :D
 

DeletedUser

Guest
Geen zin in zinloze discussies, maar je er wel zomaar mee bemoeien? Klinkt tegenstrijdig, nee? Nu heb je mooi jezelf voor schut gezet :D


In jou belachelijk maken, door je op je fouten te wijzen, heb ik net nog genoeg zin om er moeite in te steken. :D
 
Bovenaan