Rate de top 25

Reactiescore
372
Jawel hoor. Als de tussenzin eindigt voor het woord 'en', moet daar gewoon een komma voor.

Maar jongen toch, dan hebben ze in België echt een totaal andere vorm van Nederlands :eek: Hier leren we dat je een tussenzin af moet scheiden met het '-' teken en niet met een komma. Je bedoelde waarschijnlijk een bijzin?
 

DeletedUser

Guest
Zelfs je eigen stam zei tegen je dat je op je woorden moest letten en dat wij je beter niet al te veel aandacht schonken. Enkele spelers van Cruise PM-den mij zelfs dat ze niet instonden voor jouw gedrag op het AF. Hoe kun jij dan nog altijd denken dat je het bij het rechte eind hebt Beast Incarnate. ?
 

DeletedUser75778

Guest
Zelfs je eigen stam zei tegen je dat je op je woorden moest letten en dat wij je beter niet al te veel aandacht schonken. Enkele spelers van Cruise PM-den mij zelfs dat ze niet instonden voor jouw gedrag op het AF. Hoe kun jij dan nog altijd denken dat je het bij het rechte eind hebt Beast Incarnate. ?

Ik adviseer je gewoon niet meer te reageren op Gilles, hij trolt ook maar wat aan.

Niemand geniet meer van het AF momenteel door het zinloze afzeiken en mierenneuken. Let it go :D
 

DeletedUser72922

Guest
Zelfs je eigen stam zei tegen je dat je op je woorden moest letten en dat wij je beter niet al te veel aandacht schonken. Enkele spelers van Cruise PM-den mij zelfs dat ze niet instonden voor jouw gedrag op het AF. Hoe kun jij dan nog altijd denken dat je het bij het rechte eind hebt Beast Incarnate. ?

Niet te veel op hem reageren, straks kom je nog op z'n blocklijst :p
 

DeletedUser

Guest
Ik adviseer je gewoon niet meer te reageren op Gilles, hij trolt ook maar wat aan.

Niemand geniet meer van het AF momenteel door het zinloze afzeiken en mierenneuken. Let it go :D

Ik zal in een ander topic gewoon wat rapportjes posten, dat is altijd leuker dan discussies!
 
Reactiescore
1.015
Maar jongen toch, dan hebben ze in België echt een totaal andere vorm van Nederlands :eek: Hier leren we dat je een tussenzin af moet scheiden met het '-' teken en niet met een komma. Je bedoelde waarschijnlijk een bijzin?

Zo kan je het ook noemen, maar dat klopt dan deels niet. Dan zit je met bijvoeglijke bijzinnen en gewoon 1 komma ergens. Afhankelijk van welk deel belangrijker is.

Komt hij weer met zijn 'ben je zelf'. :D
Klein kind toch. Ik vraag mij echt af hoe het voelt om door 90% van dit AF gehaat te worden. :rolleyes:

Geen flauw idee. Ik voldoe niet aan je beschrijving :(

Zelfs je eigen stam zei tegen je dat je op je woorden moest letten en dat wij je beter niet al te veel aandacht schonken. Enkele spelers van Cruise PM-den mij zelfs dat ze niet instonden voor jouw gedrag op het AF. Hoe kun jij dan nog altijd denken dat je het bij het rechte eind hebt Beast Incarnate. ?

Tegen jou? Altijd, want jij bent niet eens in staat om correct te lezen. Zoals al bewezen door m'n quote van daarnet ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik weet ook wel dat het 99,99% is, maar ik wil het gewoon niet nog pijnlijker maken voor jou dan het al is.
 

DeletedUser

Guest
Het stokpaardje van de nerd in nood is weer aangegrepen :D Hoe vaak Gilles wel niet aan komt met dat zijn tegenstanders zich belachelijk maken zonder dat hij op hun post ingaat omdat hij het niet kan winnen... :D

Leuk dat je mensen gaat corrigeren op hun taal als je zelf dingen als "dan jou" typed :eek:


Iemand zin om San Holo te raten?

Wij zijn eerst :mad:
 

DeletedUser75778

Guest
Ja maar jij komt hier nooit dus met jou hoeven we geen rekening te houden
 
Reactiescore
1.530
Niemand die mijn reactie leuk vond? Ik typ zo van nietes, welles, gilles. Zo van je hebt weldenkende (normale) mensen hun mening en dan ga je heel ver terug en dan heb je gilles.
 
Reactiescore
1.015
Op die manier? Dan was je rij bijlange nog niet af. Bijgevolg ik het dan ook niet leuk vind, nee :)
 
Bovenaan