Rate de top 25

DeletedUser71125

Guest
Ik zal m afkicken :cool:

24w9g1d.png


1. Ithyphallophobia
Met verre voorsprong nummer 1 in handen. Veel interns? ik geloof het niet, zij zijn samen met Sjondeer voor zover ik de enige die nog geen 300k intern hebben gehad. Waar ligt het aan? Een beesten team. Farmen en klappen als bazen. Met 4,40 mil ODA een voorsprong van 700k op de nummer 2. Mag ook wel met zo'n voorsprong aan dorpen. ODD is laag, dit straalt dominantie uit in dit geval. Rang dik en dubbel verdient en verwacht dat die voorlopig nog vastgehouden gaat worden.

2. Calvin.B
Heb ze erg recent nog gerate. Staan rang 2 maar met een geringe voorsprong op de rest van de top 10. Echter staan ze rang 2 door een intern... met 2,9 mil een lage ODA rang 5 . Same voor de ODD, maar dat is opzich niet verkeerd. Rang onwaardig voor nu, heb er te weinig van gezien en verwacht er eigenlijk niet super veel van.. Rang onwaardig en verwacht dat ze zullen gaan zakken in de komende weken. Ze zullen blijven hangen rond rang 8 gok ik.

3. Sjondeertrekker
Mijn eigen account, ga er verder niet te veel op in. Wil alleen even een shout out naar me CO's geven dat we er toch weer een dikke wereld van gemaakt hebben al en nog wel zullen maken.

4. vF69
Puur naar de naam gekeken rang 1. Maar als we reëel moeten zijn heb ik hier gemixte gevoelens over. De beginfase is erg zuur. BB's van 50 punten edelen en dan PP knallen, jammer. Maar na door iedereen uitgekafferd te zijn toch een rang 4 op dit moment. Een ODA rang 15 met 2,3 mil. Veels te laag naar mijn inzien, dit duidt op interns??? Rang 8 ODD met 2,6 mil. Ze hebben tegenstand gehad en aan de dorpsakte kijkend niks verloren. Netjes gedaan. Ik vraag me af of ze het vast gaan houden. Ik denk het niet. Als alex er nog op zit zit er kwaliteit, nu moeten ze het laten zien en vasthouden. top-10 waardig.

5. Satraps of Bonum
Wie zijn dit?!? Zitten ze op het af? Ze hebben nog een flink open gat naar rechts toe, dus edelruimte genoeg. Met 2,09 mil een ODA rang van 21.... Alweer interns??? Jammer. zo goed als 0 ODD dus ook nog geen tegenstand gehad. Vind het lastig hier een goede rate van te geven. Voor nu zeker rang onwaardig. Verwacht dat ze wel weg zullen zakken later naar de top-15 of zelfs nog lager.

6. Duffy
Ik vind dit een erg interessant account. Als je even naar de Kaart kijkt is dit een account wat de verbinding van de 2 cruise clusters in stand houdt en gaat houden of ten prooi gaat vallen aan ODM waardoor ODM een aansluiting krijgt met zijn 2 clusters. Ik ga misschien even hard zijn, maar jullie ODA rang is triest. Rang 53 met 1,30 mil aan ODA. Is te verklaren als we naar jullie dorpsakte kijken. Veel interns. Als we dan naar de ODD gaan kijken zien we het tegenovergestelde, rang 4 met 3,27 mil. Netjes want jullie zijn nog geen dorpen verloren. Ik gok dat ODM hierachter zit.
Zolang jullie ODM kunnen afhouden en Cruise hier tactisch mee te werk gaat wordt dit een interessante strijd. Als jullie stand kunnen houden tegen ODM + deze rang kunnen vasthouden zijn jullie je rang zeker waard. Ik denk dat jullie nog wel wat zullen afzakken, simpelweg omdat er veel gedeffed moet gaan worden. Ik wens jullie iig succes daarmee (y). Rang waardig voor nu, de tijd zal blijken of dat echt zo is.

7. Cerebral-Assassin
Tja, liggen vol in de core, jullie gaan al richting Front met ODM. Gaan jullie het voor elkaar krijgen ODM daar te breken en Duffy misschien ietwat rust te geven omdat jullie aan het klappen zijn?? ODA-rang 40 met 1,55 mil. Wederom zeer laag, jammer. Veel Interns weer. ODD is er niet. Dit account heeft nog niet hoeven deffen en heeft nog geen nette massa's opgezet (voor zover dat kan in deze fase). Rang onwaardig, ze stonden rang 1 een tijdje: Beste rang: 1 29th May 2015 Zullen afzakken naar rang 20 of zelfs verdwijnen uit de lijst omdat ze wellicht ten prooi gaan vallen aan ODM.

8. Debitum Naturae
Moeten of naar links naar ODM edelen of naar rechts door MTG heen maar dan gaan ze sneller front met ithy krijgen wat ik ze afraadt... Met een oda rang van 143 en 550k mil ODA echt een lachertje...sorry. ODD stelt ook niks voor. De spelersakte zegt genoeg, internsssssss. Rang onwaardig, ze zullen zeer snel verdwijnen uit de top 20.

9. Defying Gravity
Is net de 1 mil gepasseerd, gefeliciteerd (y). Weet niet precies wie er spelen, maar ken wel 1 van de spelers perfect hatred. Daar moet je voor uitkijken, is een goede speler die weet wat die doet. Dit account heb ik verwachtingen van. ODA rang is nu nog wel laag met rang 16 en 2,17 mil. Ik weet niet of hier interns aan te pas zijn gekomen? Ook nog wel enigszins ODD, 1 mil. Er is dus gedeffed en prima ook want ik zie geen dorpenverlies. Ik verwacht dat ze nog wel zullen stijgen in de ranglijst. Met de juiste inzet en motivatie moet top-5 een mooie en uitdagende streven zijn.

10. roboro.
Ik hoor hier allerlei verhalen over, de rappie's die ik heb gezien op het AF zien er niet echt veelbelovend uit? ODA rang 23 met 2 mil ODA. Kan beter maar is ten minste niet zo dramatisch als sommige boven je in de ranglijst. Toch wel een flinke intern achter de rug wat jammer is. Zo goed als geen ODD dus nog geen tegenstand gehad. Ik denk dat ze rond de rang 15 blijven hangen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71125

Guest
11. San Holo
Ondanks dat ze met 4 dorpen in het begin terug geedeld zijn naar 1 dorp door een inschattingsfout staan ze nu rang 11. Petje af. Mooi terug gekomen. ODA rang 8 met 2,6 mil, ze vechten voor hun dorpen. ODD rang 3 met 3,45 mil, dit account heeft klappen gekregen maar geen dorpen (op het begin na dan) verloren. Dit account zie ik nog wel stijgen richting rang 7 of hoger. En dat hebben ze verdient.

12. MeisterShizzle
Front samen met Vf69 al tegen ODM, dat gaat hopelijk mooie oorlogen opleveren. Echter is de ODA nog wat aan de lage kant met rang 32 en 1,7 mil ODA. Misschien aan het voorbereiden gezien de geringe groei de laatste ~week. Ik hoop het! 1,64 ODD met rang 26 geeft toch wel wat defwerk aan en nog geen dorpen verloren, dus mooi gedaan. Zit hier wel goed denk ik op zijn rang, zal ergens tussen 15-10 blijven zitten verwacht ik.

13. Wat nou
Dit account heeft een interessante Ligging. Zoals je kan zien heeft het al een redelijke safe, maar het front is mega groot en dat gaat nog wel voor problemen zorgen gok ik. Gaat BaBe hier iets mee doen??? 2 mil ODA staande op rang 25. Iets aan de lage kant. ODD is 1 mil wat duidt op ietwat weerstand gehad maar geen dorpenverlies. Ik denk dat dit account gaat afzakken omdat ze moeten gaan deffen tegen BaBe.. Rang 20 ergens.

14. Deathwing.
Mag gaan klappen tegen MTG wat moet gaan lukken gezien de prestaties van MTG so far... Rang 4 ODA met 3,08 mil, dat noem ik vechten voor je dorpen! Nauwelijks ODD dus ze hebben MTG goed onder controle of er is nog niks gebeurt tussen de accounts. Ik gok op het laatste gezien de lage groei. Dit account is aan het voorbereiden voor een massa'te op MTG :D Klappen heren (y) Ik heb het gevoel dat dit account nog wel gaat stijgen. Rang 10 - 5 moet te halen zijn.

15. FeedTheBeast
Tja... ik kan nu niet zeggen dat ik onder de indruk ben van dit cluster... Zit hier een tactiek achter?? ODA rang 9 met 2,6 mil ODA is hoog. Er wordt gevochten daar. Misschien is het account qua spelers rang waardig, maar gezien de ligging gaat dat nooit zo blijven. Dit account zal afzakken naar de rang 25 ergens.

16. Generaal Bonaparte
denderend cluster. ODA normaal, rang 18 met 2,15 mil. Nauwelijks ODD. Is dit clusteren een tactiek? Wat is de reden hierachter? Zal nog wel zakken in de rankings. rang 30 of lager.

17. DragonForge
Ligt tegen BaBe aan en met name MeisterShizzle. Zijn hier al spanningen aan het ontstaan? Hoge ODA rang (6) met 2,9 mil ODA, worden hier misschien iets te guitig clears gesmeten? ODD valt mee. Dit account staat redelijk goed in de ranking denk ik, ligt eraan hier de oorlog tussen BaBe zich gaat voortzetten. Als ze winnen zullen ze stijgen, als ze verliezen zullen ze dalen (uitstraak van de eeuw mensen).

18. Cabbie ODA rang 14 met 2,33 mil ODA, prima ranking, nette ODA. ODD duidt op nog geen tegenstand tegengekomen. Dit account gaat een account worden dat vooral door E. heen moet kijkend naar de kaart. Ben benieuwd wat dit gaat opleveren. Rang waardig, denk dat ze nog wel iets zullen stijgen tot ergens rang 12.

19. Lords of Shadow
met een klein sluisje qua edelrichting naar boven toe richting Finity en in de stma MTg zittende mag dit account richting de rang 100 van mij. Lage ODA, rang 39 met 1,55 mil. Ligging is niet echt chill. Dit account gaat eerst in de rankings zakken als het geedeld wordt en daarna zal het niet meer in de rankings staan. Het staat al een tijdje stil, ik gok op een voorbereiding voor een massa tegen Finity... al met al rang onwaardig.

20. Deceived By The Devil Dit account is een mooi afsluitertje voor deze post. Pittig groot front op dit moment met zo goed als 0 safe. Dat is een uitdaging. met !TT! veracht ik niet zoveel problemen. Wellicht is het tactisch om hun als buffer te houden met de andere stammen? Wat is hier het plan van aanpak? Tegen E. wordt het nog interessant, zeker met zo'n langs en smal front.
Kijkend naar de groeicurve is wel een rommeling te zien... Het account heeft ook al een aantal (onnodige?) dorpen verloren, dat had niet gehoeven. Wordt hier met inactiviteit gekampt??? Ik hoop wel dat dit account weer zijn draai gaat vinden, in de begin van de wereld was dit 1 van de accounts die toch wel een erg goede start gemaakt heeft, jammer dat dat niet doorgezet is.
Kijkend naar de ODA staat dit account rang 3 met 3,14 (pie) mil. Dat is pittig hoog, heeft dit te maken met veel defnoobs of wordt hier niet tactisch met clears omgegaan?
Ik hoop dat dit account nog gaat stijgen, verwacht het eigenlijk ergens top-10 of hoger.



Dit was m dames en heren, morgen komt misschien rang 21-25 nog aan de beurt + eventuele spelers die ik verwacht nog de top 25 binnen te komen ;)
Ik hoop op wat mooie discussies :D


PS. mochten er linkjes / andere dingen niet kloppen hoor ik het wel, heb nu geen zin meer het te veranderen :p
 

DeletedUser

Guest
Heel leuk topic (als je zelf in de top 25 staat vooral!) en mooie ratings ook. Bedankt dat je over mijn account zo positief bent in elk geval!

Het is natuurlijk ook een beoordeling die veel tijd in beslag neemt dus vandaar de weinig reacties veronderstel ik. Ik zal waarschijnlijk één van de komende dagen wel eens de tijd nemen om hier dieper op in te gaan. Ik hoop dat anderen dit ook zullen doen, want ik ben wel eens benieuwd naar de visies van ODM, Cruise, MTG en E. leden op de andere spelers van deze wereld. Ik vind het jammer dat het AF momenteel gedomineerd wordt door leden van (vooral) Finity, en in mindere mate Vanity en Babe. Jammer dat veel stammen het belang van P&P nog niet inzien. Hopelijk komt hier binnenkort verandering in, dus ik zou zeggen: leden van Cruise, MTG, ODM, E. en anderen: laat je gaan.
 

DeletedUser63840

Guest
Bedankt! En mooi geschreven meneer!
Ik ben nog even op vakantie, dus nu moeten de co's het doen zonder mij, maar kwaliteit is er wel :p
Oda os vooral nog laag omdat we lopen te knallen op rim noobs en ODM komt daarna wel.

Mooi gedaan ;)
 

DeletedUser73132

Guest
18. Cabbie ODA rang 14 met 2,33 mil ODA, prima ranking, nette ODA. ODD duidt op nog geen tegenstand tegengekomen. Dit account gaat een account worden dat vooral door E. heen moet kijkend naar de kaart. Ben benieuwd wat dit gaat opleveren. Rang waardig, denk dat ze nog wel iets zullen stijgen tot ergens rang 12.

Thanks voor de rate! ;)
Wij zijn altijd slow-starters, dus zullen hopelijk nog wel verder omhoog groeien. Wat betreft E. , ben ik heel benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen. Op een paar kleine aanvalletjes na zijn we elkaar nog niet echt tegengekomen, maar daar gaat snel verandering in komen. :bijl:

Verwacht wel een leuke oorlog daar!
 

DeletedUser71125

Guest
Heel leuk topic (als je zelf in de top 25 staat vooral!) en mooie ratings ook. Bedankt dat je over mijn account zo positief bent in elk geval!

Het is natuurlijk ook een beoordeling die veel tijd in beslag neemt dus vandaar de weinig reacties veronderstel ik. Ik zal waarschijnlijk één van de komende dagen wel eens de tijd nemen om hier dieper op in te gaan. Ik hoop dat anderen dit ook zullen doen, want ik ben wel eens benieuwd naar de visies van ODM, Cruise, MTG en E. leden op de andere spelers van deze wereld. Ik vind het jammer dat het AF momenteel gedomineerd wordt door leden van (vooral) Finity, en in mindere mate Vanity en Babe. Jammer dat veel stammen het belang van P&P nog niet inzien. Hopelijk komt hier binnenkort verandering in, dus ik zou zeggen: leden van Cruise, MTG, ODM, E. en anderen: laat je gaan.

ja klopt ben zelf we een uurtje of 2 bezig geweest met het in elkaar flansen :p maar de weinig reacties zal wss komen omdat het 2u snachts is he :p
Verder heb je gelijk, zou leuk zijn inderdaad als er wat meer stammen op het AF actief zouden zijn inderdaad. Vanity heeft wel een redelijk aantal spelers die ook actief op het AF zijn, maar op dit moment is er nog niet heel veel te discussiëren dus zullen sommige zich iets afwezig houden denk ik ;)

Thanks voor de rate! ;)
Wij zijn altijd slow-starters, dus zullen hopelijk nog wel verder omhoog groeien. Wat betreft E. , ben ik heel benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen. Op een paar kleine aanvalletjes na zijn we elkaar nog niet echt tegengekomen, maar daar gaat snel verandering in komen. :bijl:

Verwacht wel een leuke oorlog daar!

succes ^^
 

DeletedUser73972

Guest
ik wacht ongeduldig op die rang 21-25 :'(
Grotendeels akkoord met de rates, enkel misschien wel een heel strenge ODA rating.
Als ik het zo zie moet je binnen de 5 rangen van je eigen rang zitten qua ODA om geen slecht ODA te hebben, terwijl bv een rang 12 op de ranglijst en een rang 23 ODA gewoon ideaal is voor de groei, zonder al te veel interns. Mensen met een te hoog ODA daarintegen zijn in dit lijstje vaak de mensen met een groot front, wat dus gewoon aangeeft dat ze hierop hebben gefocust en hun clears misschien goed hebben gebruikt dmv easy bashes of backtimes.
 

DeletedUser

Guest
Misschien reageren mensen niet omdat dit topic eigenlijk een fusietopic is tussen topspelers en rate de speler?
 

DeletedUser74358

Guest
10. roboro.
Ik hoor hier allerlei verhalen over, de rappie's die ik heb gezien op het AF zien er niet echt veelbelovend uit? ODA rang 23 met 2 mil ODA. Kan beter maar is ten minste niet zo dramatisch als sommige boven je in de ranglijst. Toch wel een flinke intern achter de rug wat jammer is. Zo goed als geen ODD dus nog geen tegenstand gehad. Ik denk dat ze rond de rang 15 blijven hangen.

Als eerste, mooi lijstje en kan mijzelf er zeker in vinden. Speel zelf op Roboro en die interns moesten eenmaal. Natuurlijk zal het zo zijn dat je dan wordt gezien als een interner, maar soms moet het eenmaal. In de tijd dat deze dorpen worden geëdeld doneren wij clears aan stamleden, want tsja, ik ben gewoon een ODA-geiler en de ODA van ons mag zeer zeker omhoog :D


Dat geldt ook voor jou:D
 

DeletedUser75767

Guest
Mooi geschreven, dikke complimenten :)

Kan me goed in de lijstjes vinden, ben nu eigenlijk wel benieuwd wie jij verwacht nog in de top 25 te komen en waarom. Speculeren blijft het leukst :D
 

DeletedUser74358

Guest
Mooi geschreven, dikke complimenten :)

Kan me goed in de lijstjes vinden, ben nu eigenlijk wel benieuwd wie jij verwacht nog in de top 25 te komen en waarom. Speculeren blijft het leukst :D

Als je speculeren leuk vindt, ga naar de beurs en beleg!:D:D
Misschien in Innogames?:p
 

DeletedUser74358

Guest
En wat als ik dat al doe? :rolleyes:

Dan is jouw invloed niet heel groot in het bedrijf, want dan zou je vast en zeker wel PP-abuse hebben afgeschaft. Of was jij niet tegen de PP-abuse? Dacht dat ik een paar berichten van jou daarover heb gelezen.
 
Bovenaan