- Reactiescore
- 1.647
Gelukkig ben je niet het enige front van de stam. We hoeven maar te vragen en de clearmolen wordt opgang gezet bij ze.
Vond al wat lang duren die intern
Gelukkig ben je niet het enige front van de stam. We hoeven maar te vragen en de clearmolen wordt opgang gezet bij ze.
Het is nu zaterdag, we wachten geduldig..Heel mooie en objectieve rate! Ik zal morgen eens een ander account reeeten.
Het is nu zaterdag, we wachten geduldig..
Ik ben gigantisch druk door extra werkuren en tentamens, dus het is erbij ingeschoten. Ik moet ook nog een update geven over de oorlog met CARA, waar alweer een nieuwe pagina is omgeslagen. Ik zal proberen dit allemaal voor maandagmiddag te doen, maar ik kan helaas niks beloven.
Eigenlijk stab je hier gewoon het af he?
Np hoe minder maks hoe beter?!
Maak zelf beter lijstje dan!Roald krijgt al genoeg veren in zijn gat
Ik heb niet echt een voorkeur.Misschien binnenkort, morgen zijn de examens gedaan. @Miccie wie wilt u gerate zien?
Misschien binnenkort, morgen zijn de examens gedaan. @Miccie wie wilt u gerate zien?
Ik vind het wel leuk als je je eigen acc zou eaten @KerouacBen wel benieuwd naar een rate van de huidige nr 1; Savior.
Een rate maken over dit account is zinloos. Topaccount op elk gebied.Ben wel benieuwd naar een rate van de huidige nr 1; Savior.
Ik denk dat je redelijk wat kritische kanttekeningen bij het account savior deze wereld kan maken.Een rate maken over dit account is zinloos. Topaccount op elk gebied.
Alles is kut, 2, einde.Ik denk dat je redelijk wat kritische kanttekeningen bij het account savior deze wereld kan maken.
Gooi die rate ik ben benieuwdIk denk dat je redelijk wat kritische kanttekeningen bij het account savior deze wereld kan maken.