Rate de speler

Reactiescore
449
Reactiescore
972
Het is nu zaterdag, we wachten geduldig.. :rolleyes:

Ik ben gigantisch druk door extra werkuren en tentamens, dus het is erbij ingeschoten. Ik moet ook nog een update geven over de oorlog met CARA, waar alweer een nieuwe pagina is omgeslagen. Ik zal proberen dit allemaal voor maandagmiddag te doen, maar ik kan helaas niks beloven.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Np hoe minder maks hoe beter?!
 
Reactiescore
972
Ik heb gewoon maar het format gejat van @The Alcoholic Dream, ik ben lui! Ik heb gekozen voor TheFartBomber, omdat ik twee bespelers ken en ik liever niet iemand rate uit mijn eigen stam.

TheFartBomber
146809_large


Naam:

Met deze naam kan ik me wel vereenzelvigen. Na mening stapavond terroriseer ik mijn vriendin met mijn fabelachtige, onweerstaanbare scheetkunsten. Menig Al-Qaida strijder zal hier jaloers op zijn, al resulteert het vaak in een: "Ga eens naar de WC man, stinkdier", met een ferme tik en een chagrijnig vrouwtje tot gevolg. Ach, als ik dan naar de WC ben, hoef ik in ieder geval niet in mijn eigen stank te hangen.

De naam is een 8!

Punten:
c8c11f8502eb4bc115c539f2c0f482e2.png


Op moment van schrijven bekleedt dit account de 9de plek op de ranglijst. Hun groei is al even gestagneerd, dus ik vermoed dat er een berg aan edels klaarstaat, om weer richting de top 5 te groeien. Van de start van het account weet ik weinig af, maar aan de groei te zien zijn ze efficiënt te werk gegaan. Ze hebben 100m+ farm en verzamel, en aangezien ze dichtbij Savior liggen, is dat prima.

Kijkende naar het (relatief) lage ODA, zullen er ook wat geïnternde dorpen tussen zitten als ook fusies met DU's vanaf het begin van de wereld. Hiermee komt het account op een 7.5.

Verslagen tegenstanders

ODA

0db27fd27c90980a9a2c04ad0af8f02d.png

Eigenlijk gewoon een te lage ODA voor een account van dit statuur. Ze bekleden op moment van schrijven slechts rang 15. Ze hebben niet al een dorpen gratis verkregen, maar het is duidelijk dat er redelijk wat fusies/interns zijn geweest.

ODD
bf0b41b94f92ae6d9ed77405e2911f35.png

Een zeer laag ODD. Weinig tot geen weerstand gehad, al heb je hier zelf weinig invloed op.

ODS
c8a97153a68d7cbc17e80edfed271fcf.png

Rang 2 ODS is natuurlijk erg goed. Dat betekent dat ze actief ondersteund hebben in hun periode dat ze nog in Pit zaten. Het feit dat ze na 3 weken sinds hun laatste ODS stijging, nog steeds rang 2 bezetten, betekent dat ze zich toen goed leeg hebben gezet. Spread kent nog geen tegenstand, dus dat TheFartBomber hun ODS niet meer omhoog is gegaan, is logisch te noemen

Al met al, een te lage ODA en lage ODD, gecompenseerd met een zeer hoge ODS. Mede door de ODS, toch nog een 6.5.

Stam
147130_large


TheFartBomber is lid van Spread (The Love). De stam staat momenteel op de eerste plek en heeft een ruime voorsprong tegenover concurrenten Pit en Imago. Bovendien bekleden ze zeer ruim al 2 continenten.

TheFartBomber is eind mei overgestapt van Pit naar Spread. Jammer, want ik denk dat ze hoge ogen kunnen gooien in en met Pit. Het lijkt erop dat ze enigszins de makkelijke weg hebben gekozen, wat jammer is.

De stam Spread krijgt een 9, maar vanwege het kiezen van 'de makkelijke weg', krijgen ze hier een 8.

Ligging
862134fcca6fa3670ea7b64a97dbf75b.png

The Fart Bomber heeft een gigantisch front en ervan uitgaande dat ze geen verhoudingen meer hebben met Pit, zal het account veel deff moeten hebben. Dit is zou zeker aanwezig moeten zijn in Spread, met een zeer interessant front tot gevolg. Ik ben benieuwd of ze zich staande zullen houden.

Ligging: 7.5.

Reputatie
Ik ken enkel Jeroen en Glenn (als zij er nog spelen) van mijn tijd in Maai op W68. Jeroen en Glenn zijn niet vies van een VV en bovendien gezellige spelers om erbij te hebben in je stam. Echter kunnen ze wat impulsief zijn in hun keuzes, wat ten nadele van de stam zou kunnen zijn.

Een positieve reputatie al met al: een 7.5.

Beoordeling
8 + 7.5 + 6.5 + 8 + 7.5 + 7.5. Dit delen door 6, levert een mooi gemiddelde van een 7.5 op.
Voor de volgende rate, verras me!
 
Reactiescore
756
Om het leven er hier een beetje in te houden ga ik ook eens proberen om me een eerste keer aan dit topic te wagen. Aangezien het mijn eerstr "Rate de speler" is hoop ik dat jullie niet te streng zijn.

Ook ik ga verder op het format van The Alcoholic Dream en .MortuaMemoria.


Collationem
1593425107964.png

Naam:
Volgens Roald himself heeft deze toch wel goed gevonden naam 2 betekenissen in het latijn. Namelijk Lapzwans & Bijdrage. Ik vind de naam goed passen bij Roald zelf omdat hij naar mijn mening toch wel elke wereld zijn 'bijdrage' levert, elke wereld die hij start. Op het account spelen niet alleen goede speler(s), maar Roald heeft al meerdere werelden bewezen dat hij ook nog eens een uitstekende stamleider is. Ik heb zelf het geluk gehad om ooit eens deel te mogen uitmaken van zijn prachtige stam op W38. @Roald97 mijn complimenten voor je leiderschap, keer op keer!

Voor de naam geef ik een dikke vette 8,5

Punten:
1593425673294.png

Momenteel staat het account op een mooie 6e plaats in de ranglijst. Waarvoor een welgemeende proficiat. Als ik ga kijken naar de algemene groei van het account, zien we hier toch wel een vrij constante lijn. Het account heeft naar mijn mening niet overdreven veel aan internen gedaan, dus hiermee bevestigen ze in mijn opzicht wel dat ze hun momentele ranking zeker niet gestolen hebben.

Hiervoor geef ik ze dus een 8.

Verslagen tegenstanders:

ODA

1593426169850.png
Het account staat qua ranking op een verdiende 6e plaats, als we dan naar hun ODA gaan kijken zien we dat ze op een 9e plek staan. Dit bevestigd nogmaals wat ik hierboven al even aanhaalde dat het account relatief weinig interns gehad heeft.



ODD
1593426540854.png
Wat betreft de 'ODD' zien we dat ze een pak minder hoog scoren, namelijk plek 107. Hiermee kunnen we stellen dat het account nog maar weinig onder vuur gelegen heeft en dat ze hun deff kwaliteiten nog niet echt kunnen tonen wat het account 'Collationem' betreft. Ook als ondersteuner hebben zij nog niet veel bijdrage moeten leveren aangezien ze hier mee op een 7

Hiervoor kan geef ik ze een 7,5.

Stam:
1593426903511.png

Collationem is de succesvolle leider van bovenstaande stam. Naar mijn mening zal deze stam zeer dicht bij wereldwinst eindigen en denk ik dat ze momenteel de beste stam zijn op W73. Spread en Pit zijn zeker ook geduchte tegenstanders. De wereldwinst gaan ze dus zomaar niet cadeau krijgen.

Ik geef hier een 9.

Ligging:
1593428555862.png

Zoals we hierboven op de kaart zien, kunnen mijn woorden van een rustige buurt zeker wel bevestigd worden. het account ligt mooi omringt door hun stam, en ze fronten enkel met de stam POV. De stam waarmee ze fronten is naar mijn mening de minst goede stam in de buurt, hiermee bedoel ik niet dat ze slecht zijn, maar het niveau ligt echter hoog W73.

Voor ligging een mooie score van 8.

Reputatie:
Roald kennende, zet hij reputatie op een zeer hoog treetje. Van alle werelden waarvan ik weet dat het account gespeeld heeft, kunnen we stellen dat de reputatie van deze spelers gewoon goed is. Bovendien spelen er op het account alleen maar eerlijke spelers.

Hiervoor krijgen ze dus van mij een 8,5.

Beoordeling:
Als we al de scores gaan optellen, krijgen we volgende beoordeling:
8,5 + 8 + 7,5 + 9 + 8 + 8,5. Dit dan ook weer delen door 6 geeft ons een gemiddelde score van 8,25 op

Proficiat aan het gehele team Colla voor toch wel een mooie, verdienstelijke score.
Aan alle andere, dit is mijn eerst post "Rate de speler". Ik hoop dus dat jullie niet te streng gaan zijn :)

Op naar een volgende Rate!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.367
Roald krijgt al genoeg veren in zijn gat :rolleyes2:
 
Reactiescore
2.367
Misschien binnenkort, morgen zijn de examens gedaan. @Miccie wie wilt u gerate zien?
 
Reactiescore
766
Een rate maken over dit account is zinloos. Topaccount op elk gebied.
Ik denk dat je redelijk wat kritische kanttekeningen bij het account savior deze wereld kan maken.
 
Bovenaan