Rate de speler!

Deleted User - 697374

Guest
Astaroth.
LAK6yqp.png

Punten / Groei :
vtOt2Z0.png

Kijkende naar deze grafiek is astaroth. best prima begonnen met edelen met een paar makkelijke dorpen. Waarna ze bijna 2 weken niks gedaan hebben en daarna een dorpje hebben kunnen internen van hun stam om vervolgens dood te lopen en niks te edelen.
Rh615hN.png

Hiernaast farmed astaroth. wel een mooie hoeveelheid voor zijn aantal dorpen en troepen.

score: 3,5/10
Reputatie:
Ik ken je persoonlijk niet en het account ook niet. Het enige wat ik weet is wat ik is je stijl van posten en de reactie van mensen erop. Daarnaast heb ik niks over een stab of runnen voorbij zien komen.

score 5,5/10
Ligging/omgeving:
pZ1L2mO.png

Astaroth. ligt aan de ene kant omringd door zijn stam en aan de andere kant geblokkeerd door one. met weinig andere dorpen te edelen. Het is of door one heen breken of bijna niet groeien.

score: 2/10
Stam:
Zijn stam is ook niet heel lekker bezig. Ligt groot deel omringd door one en met maar beperkte groei mogelijk heden.

score: 3/10
OD:
P6rojZo.png

Je hebt nog niet veel klappen gevangen als verdediger dus kan daar nog niet zoveel over zeggen. Daarnaast ben je wel een stam speler met een rang van 136 dus zeker een stamspeler. Oda ligt erg laag voor de snelheid waarmee je groei heb ik het idee.

score: 6/10

totaal score: (3,5+5,5+2+3+6)/5=4

schedel next plz
 
Reactiescore
3.540
Astaroth.
LAK6yqp.png

Punten / Groei :
vtOt2Z0.png

Kijkende naar deze grafiek is astaroth. best prima begonnen met edelen met een paar makkelijke dorpen. Waarna ze bijna 2 weken niks gedaan hebben en daarna een dorpje hebben kunnen internen van hun stam om vervolgens dood te lopen en niks te edelen.
Rh615hN.png

Hiernaast farmed astaroth. wel een mooie hoeveelheid voor zijn aantal dorpen en troepen.

score: 3,5/10
Reputatie:
Ik ken je persoonlijk niet en het account ook niet. Het enige wat ik weet is wat ik is je stijl van posten en de reactie van mensen erop. Daarnaast heb ik niks over een stab of runnen voorbij zien komen.

score 5,5/10
Ligging/omgeving:
pZ1L2mO.png

Astaroth. ligt aan de ene kant omringd door zijn stam en aan de andere kant geblokkeerd door one. met weinig andere dorpen te edelen. Het is of door one heen breken of bijna niet groeien.

score: 2/10
Stam:
Zijn stam is ook niet heel lekker bezig. Ligt groot deel omringd door one en met maar beperkte groei mogelijk heden.

score: 3/10
OD:
P6rojZo.png

Je hebt nog niet veel klappen gevangen als verdediger dus kan daar nog niet zoveel over zeggen. Daarnaast ben je wel een stam speler met een rang van 136 dus zeker een stamspeler. Oda ligt erg laag voor de snelheid waarmee je groei heb ik het idee.

score: 6/10

totaal score: (3,5+5,5+2+3+6)/5=4

schedel next plz

Schedel flop, 1/10

Misbruik2punt0 next please
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Wie tegen sem post is tegen mij, kom vechten
 
Reactiescore
1.075
Astaroth.
LAK6yqp.png

Punten / Groei :
vtOt2Z0.png

Kijkende naar deze grafiek is astaroth. best prima begonnen met edelen met een paar makkelijke dorpen. Waarna ze bijna 2 weken niks gedaan hebben en daarna een dorpje hebben kunnen internen van hun stam om vervolgens dood te lopen en niks te edelen.
Rh615hN.png

Hiernaast farmed astaroth. wel een mooie hoeveelheid voor zijn aantal dorpen en troepen.

score: 3,5/10
Reputatie:
Ik ken je persoonlijk niet en het account ook niet. Het enige wat ik weet is wat ik is je stijl van posten en de reactie van mensen erop. Daarnaast heb ik niks over een stab of runnen voorbij zien komen.

score 5,5/10
Ligging/omgeving:
pZ1L2mO.png

Astaroth. ligt aan de ene kant omringd door zijn stam en aan de andere kant geblokkeerd door one. met weinig andere dorpen te edelen. Het is of door one heen breken of bijna niet groeien.

score: 2/10
Stam:
Zijn stam is ook niet heel lekker bezig. Ligt groot deel omringd door one en met maar beperkte groei mogelijk heden.

score: 3/10
OD:
P6rojZo.png

Je hebt nog niet veel klappen gevangen als verdediger dus kan daar nog niet zoveel over zeggen. Daarnaast ben je wel een stam speler met een rang van 136 dus zeker een stamspeler. Oda ligt erg laag voor de snelheid waarmee je groei heb ik het idee.

score: 6/10

totaal score: (3,5+5,5+2+3+6)/5=4

schedel next plz

Dagje te vroeg helaas, morgen zijn de farmstats iets uh beter :D
 
Reactiescore
18
Groot gelijk Astaroth :) laat je niet kennen hahah
 
Reactiescore
1.478
Mijn farmstats zijn heel goed. Ook het enige goede aan mijn account maar dat geeft niet.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Als ie er maar van kan aftrekken hè. :D
 
Reactiescore
767
XDDDDDDDD viel mij ook al op.
 
Reactiescore
1.075
Geboost of niet, ze zijn binnen en dus bruikbaar ;)

Exact, awardje boeit weinig, leuke bijkomstigheid, maar die 1.6 mil legale gs zonder 1 pp uit te geven zijn een goeie boost
 
Reactiescore
18
mag ik een rate ? xd wil wel eens weten hoe slecht ik het doe.
 
Reactiescore
18
nou sta top 3 met men stam is dat niet verdiend ? xd
 
Bovenaan