Rate de speler!

Reactiescore
1.075

De Pretbedervers zijn op de startdag van de wereld begonnen en staan op moment van schrijven op plek 47 in de ranglijst. Hoogstwaarschijnlijk betekent dit dat er relatief weinig PP is gebruikt en zeker met de 1:20 regel deze wereld is het naar mijn mening helemaal geen slecht ding om niet heel veel punten te hebben in deze fase van het spel.

daar ga je wel de mist in, pretbedervers zou circa 70k pp klaar hebben gestaan bij de start w69, gezien de grootte van hun clear early game zullen ze daar ook wel een aardige portie van gespend hebben.
 

DeletedUser74418

Guest
daar ga je wel de mist in, pretbedervers zou circa 70k pp klaar hebben gestaan bij de start w69, gezien de grootte van hun clear early game zullen ze daar ook wel een aardige portie van gespend hebben.

Als ze een grote clear hebben betekent dat toch hooguit dat ze stal en kazerne omhoog gedaan hebben met pp, je kan rekruut tijden niet halveren dus dat pp gebruik zal ook wel weer meevallen denk ik. (Tenzij je kan aantonen met bewijs dat ze ook echt veel hebben gebruikt)
 
Reactiescore
1.075
Als ze een grote clear hebben betekent dat toch hooguit dat ze stal en kazerne omhoog gedaan hebben met pp, je kan rekruut tijden niet halveren dus dat pp gebruik zal ook wel weer meevallen denk ik. (Tenzij je kan aantonen met bewijs dat ze ook echt veel hebben gebruikt)

Pp gebruik zal wel meevallen, maar de troepjes zijn ook niet gratis + dat ze hun clear al eens verloren zijn dmv btime
 
Reactiescore
2.444
daar ga je wel de mist in, pretbedervers zou circa 70k pp klaar hebben gestaan bij de start w69, gezien de grootte van hun clear early game zullen ze daar ook wel een aardige portie van gespend hebben.

Met 70k pp waren ze toch echt wel wat harder gegroeid denk ik zo of speel jij zelf op dit account dat je dit denkt te weten?
 
Reactiescore
767
daar ga je wel de mist in, pretbedervers zou circa 70k pp klaar hebben gestaan bij de start w69, gezien de grootte van hun clear early game zullen ze daar ook wel een aardige portie van gespend hebben.

Stefke je weet 1 niet hoeveel pp we erin hebben gestoken en dan beweer je meerdere malen dat wij 70k erin hebben gestoken ik wou tbh dat wij dat hadden :p
Het aantal wat wij erin hebben gestoken ga ik je ook niet vertellen :)
 
Bovenaan