Rate de speler!

Reactiescore
18
mjah dan zal ik nooit gerate worden haha, ben er niet goed in dusjah.
 
Reactiescore
18
Reactiescore
18
Dat je zelf vind dat je er niet goed in bent betekent niet dat het onmogelijk is een rate te schrijven :redface:

ik zal het morgen eens proberen, maar aangezien je hier al afgestraft word als je pp gaat gebruiken om je dorpje te boosten, weet ik niet welke reactie ik zou krijgen op een niet goede rate :)
 

DeletedUser73927

Guest
Iemand nog een leuke rate? Rate Nap Time en je krijgt een rate terug wanneer ik me weer verveel en mijn scriptie uitstel, zal ergens deze week wel zijn
 
Reactiescore
265
wil het vanavond wel doen als ik tijd heb, vind het wel leuk om te doen.
maar verwacht er niet teveel van want zo'n ervaren poster ben ik nou ook weer niet
 
Reactiescore
5.603
Nap time.

Punten / Groei :

Prima groei als je het mij vraagt. Zeker afgelopen dagen prima uiteraard. Het kan altijd beter, maar vind het zeker een voldoende waard. 6/10
Reputatie:
Ik ken jullie niet, maar dat zegt tegenwoordig helemaal niets meer. Ik zie een paar bling bling awards, met rank 12 acc op wereld 65 is in mijn ogen deftig genoeg. Ervan uitgaand dat dit hetzelfde team is althans. 7/10
Ligging/omgeving:
Prima cluster(tje), redelijk dichtbij rim wat altijd wel makkelijk is. Ik zie geen front direct met grote andere stammen voor nu, wat prettig is maar wel boring. Kan zijn dat ik scheel ben, het is al laat uiteraard. Niet veel te klagen, maar ook niet laaiend enthousiast dus 6.5/10.
Stam:
Een van de 2 top stammen in mijn ogen, prima pre-made met zo te zien goede accounts en teams. Mooi stam cluster, geile oda tot nu toe. Punten scoren mannen. 8.5/10
OD:
Prima ODA, kan wat hoger, maar he niet slecht. Niet spannend veel ODD, maar dat is redelijk logisch aan de hand van het cluster van nap time en One. OD als ondersteuning, niks over te klagen, niet te beroerd deff te doneren dus al met al 7/10.

6+7+6.5+8.5+7= 35 /5=7.
Nap time - 7.

Valt bij mij overigens vrij weinig te raten, dus voel jullie alsjeblieft niet verplicht.
Sorry trouwens dat er geen screens bij zitten, zal die morgen evt toevoegen. Groetjes.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ik wil opzich ook wel keertje raten
 
Bovenaan