We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Ik zou zeggen, succes met typen![]()
We kunnen ook een rate de stam maken? Misschien iets makkelijker.
Dan mag je niet je eigen stam rate, maar enkel dat van een ander. Volgorde maakt niet uit.
Dan rate je hem bijvoorbeeld op:
-ODA
-ODD
-Samenstelling
-Samenwerking
-Reputatie
Idee? Want dan zet ik dit op![]()
Leuk idee ja. Zet maar op!We kunnen ook een rate de stam maken? Misschien iets makkelijker.
Dan mag je niet je eigen stam rate, maar enkel dat van een ander. Volgorde maakt niet uit.
Dan rate je hem bijvoorbeeld op:
-ODA
-ODD
-Samenstelling
-Samenwerking
-Reputatie
Idee? Want dan zet ik dit op![]()
Nou een poging om wat leven in te blazen op dit forum:
Lazy Programmers:
Punten:
2.860.606 puntjes en staat daarmee op nummer 23 van de wereld. Laatste tijd geen groei dus zal wel lekker wat edeltjes hebben gespaard. 25ste op de groeiranglijst dus dat is ook wel prima vergeleken met de rank.
7/10. Ik verwacht een stijging binnenkort
OD:
34ste totale OD wat een stuk lager is dan zijn puntenrang. 20ste ODA is wel weer goed. Laat zien dat die aanvallen in ieder geval leuk vindt. ODD is matig, maar dat heb je niet zelf in de hand en redelijk wat troepen als OS verslagen. ODA is voor het laatst 2 weken gestegen dus ik verwacht binnenkort weer een stijging te zien!
6/10. Hier verwacht ik ook een stijging![]()
Stam:
Tja, Koh staat met dubbel zoveel punten als de nummer twee op de eerste plaats en doet het daarmee natuurlijk heel goed. Ik weet zelf niks over de stam zelf. Lijken het goed voor elkaar te hebben in ieder geval. Qua OD ook duidelijk bovenaan. Als we naar het stamcluster kijken zien we dat ze heel groot zijn in het westen en vervolgens wat willekeurige spelers over de wereld en nog een klein cluster in het oosten in de rim. Hier zet ik mijn vraagtekens bij??
9/10. Ziet er goed uit en zijn momenteel favoriet voor de wereldwinst.
Ligging:
http://nl.twstats.com/nlp6/index.ph...centrex=500¢rey=500&nocache=1&fill=000000
Enorm leuke ligging. Front met drie Hymne spelers die volgens mij allemaal het spel goed begrijpen. Daarnaast genoeg safe en dus ook genoeg groeimogelijkheden. Het wordt wel een grote uitdaging om tegen de drie Hymne spelers te vechten, maar wellicht kan je me verrassen![]()
8/10. Kan heel goed of heel slecht uitpakken.
Reputatie:
Ja geen idee, je zit op het AF wat normaal wel een pluspunt is. Daarnaast leider van de grootste stam en heb niks slechts over je gehoord. Prima dus.
7.5/10
Conclusie:
Account met veel potentie, leuke ligging die goed of slecht kan uitpakken en een goede stam die hem kan helpen om er iets goeds van te maken. Ik ben benieuwd naar wat je allemaal nog gaat laten zien!
Mocht iemand willen raten: Phuture Noize
Volgens mij werd dat aan het begin van de zomeroorlog al geroepen maar toen vonden ze Famke te heftig posten xDAh gezellig nog een forumposterHet zou leuk zijn als er meer van KoH komen. Kunnen we lekker propaganda voeren
![]()
Volgens mij werd dat aan het begin van de zomeroorlog al geroepen maar toen vonden ze Famke te heftig posten xD
Oh, ja ik heb tegen mn stammies gezegd dat ze lief moeten doen dus ik hoop dat de mensen van KoH en Hymne (terug)komen!
Als jullie lief zijn mogen jullie misschien onder het rokje van Jessica kijken![]()