Rate de speler

Deleted User - 2167192

Guest
Jullie mogen ook raten, ik rate Hot and a Redhead wel maar jullie kunnen ook gaan raten. Dan kijk ik eerst mijn netflix serie even uit ;)
 

Deleted User - 2167192

Guest
.Hot and a Redhead (Rang 163)
Schermafbeelding 2018-11-01 om 19.44.27.png

.Hot and a Redhead is gestart op 12 februari 2018, ik heb gezegd dat ik je zou raten, er zaten 4 netflix seizoenen tussen maar bij deze ;)

Punten
Deze speler groeit niet tot nauwelijks de afgelopen twee weken is er na een lange stop ±90k aan punten bij gekomen. Voor de rest is het erg karig voor een start in februari, een reden hiervan kan zijn door zijn stam maar hier kom ik later op terug. De conclusie is dan ook dat de kansen die er in het begin waren niet aangegrepen zijn en nu zijn de spelers in de omgeving niet meer in range op stamgenoten na.

Cijfer 4/10

Schermafbeelding 2018-11-01 om 20.01.34.png

OD
Wat betreft OD staat deze speler momenteel op rang 268 voor de ODA met 263.808 verslagen eenheden. Dit is niet veel voor een account dat al 8 maanden aanwezig is op deze wereld. Voor de ODD betreed dit account rang 359 met 65.954 verslagen eenheden. Dit aantal valt misschien te verklaren dat er nu niemand meer in range ligt en hierdoor krijg je geen aanvallen meer binnen. Voor de ODS staat het account op rang 217 met 67.097 dit is eerlijk gezegd erg slecht. De stam Heroes heeft vaak genoeg aanvallen gekregen maar er is dan blijkbaar geen ondersteuning gesneuveld van dit account.

Cijfer 4/10

Stam
Schermafbeelding 2018-11-01 om 20.14.30.png

Heroes bekleed momenteel rang 6 met 25 leden. Deze stam heeft sinds het begin tot heden een op en neer verende groei, grote leden trekken weg en er blijven inactieve leden over. De stamleden die blijven liggen ook allemaal door elkaar heen en beperken de groei van elkaar, vooral in het begin van de wereld werd er veel geclaimd door grotere spelers wat de groei van de kleinere spelers beperkten. Deze grotere spelers zijn nu of op delete of hebben hun geluk elders gezocht. Van de huidige 25 leden zijn er momenteel 9 leden inactief. De stam staat momenteel op rang 9 voor de verslagen eenheden zowel aanvallend als verdedigend.
Schermafbeelding 2018-11-01 om 20.16.23.png

Cijfer 4.0/10

Ligging
Schermafbeelding 2018-11-01 om 20.26.25.png
Geel ---> .Hot and a Redhead
Blauw ---> Heroes
Zwart ---> H2 (opleidingsstam)
Ik heb de helft van de kaart genomen want zijn stam Heroes heeft geen leden in het noorden van de kaart liggen. Zoals op de kaart hierboven te zien is, is dat de speler compleet ingesloten ligt met stamgenoten of met leden van de opleidingsstam van Heroes, dit beperkt de groei van de speler enorm want de spelers die in range liggen zijn stamgenoten. De ligging is in mijn ogen bagger en ik geef hiervoor het volgende cijfer.

Cijfer 3.3/10

Reputatie
De speler is de laatste tijd steeds vaker te vinden op het algemeen forum, ik ken de speler zelf niet. Ik heb een enkele keer met het account te maken gehad toen ze in het begin van de wereld wat fakes stuurden deze waren wel getimed maar het was d.m.v de uitkijktoren van te voren al bekend dat het fakes waren. De speler gaf van te voren al aan dat het account redelijk k*t lag qua ligging en groeimogelijkheden.

Cijfer 6.5/10

Conclusie
Het account heeft op 4 van de 5 punten een onvoldoende gekregen. De ligging was dan ook het dieptepunt wat het cijfer betreft met de reputatie werd het gemiddelde een beetje opgekrikt maar is het gemiddelde toch blijven hangen op een 4.4 . Het account kan zich na de range verbreding anders op de kaart gaan zetten maar dat is nu giswerk. Ik hoop dat het beeld er na 4 maanden anders uitziet.

Next rate: Early
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
46
Hmm had verwacht het erger zou zijn om heel eerlijk te zijn
Zie het account zelf slechter als jij zo te zien ;)
 

Deleted User - 2167192

Guest
Zei al dat ik bescheiden was :D maar je hebt misschien wel gelijk
 
Reactiescore
46
Ach ja laten we hopen dat t soontm beter gaat ;P
Als ik een beetje aan kan vallen en edelen zal het vast wel beter gaan, maar puntenrange :x
 

Deleted User - 2167192

Guest
Ik dacht dat jullie zo kritisch waren :eek: er is vast wel een foutje te vinden toch ^^
 

DeletedUser78605

Guest
Ja, je cluster is minder, ligging is ok, ODA is netjes.
Je hebt de mazzel van de range, want anders was je cluster er te slecht voor :p
 
Reactiescore
154
Niks mazzel van de range, cluster is alleen maar zo door de range
 
Reactiescore
142
Niks mazzel van de range, cluster is alleen maar zo door de range

Sommige hebben een mooie cluster kunnen opbouwen, ondanks de range ...
Ja het waren BB dorpen, maar telt voor mij ook ;)
 
Reactiescore
154
Ik vind ons cluster prima, meer dan dat zelfs. Als iemand er zwakheden kan uithalen, heel erg graag, happy to counter them.
 

DeletedUser79541

Guest
Cluster. :rolleyes:

392584_6432_2.jpg
 

DeletedUser78605

Guest
Ik vind ons cluster prima, meer dan dat zelfs. Als iemand er zwakheden kan uithalen, heel erg graag, happy to counter them.

Ja ik hou niet zo van die "zaad" dorpen. Dat je veel open plekken hebt in je cluster. Dat vind ik zelf een nadeel.
 
Reactiescore
154
De andere optie is een account dat maar de helft zo groot is, aangezien de spelers die ertussen liggen allemaal al lang niet meer in range liggen. Overigens brengt dat wel een voordeel mee; de dorpen die als 'safe' aanzien kunnen worden, zijn ook veiliger dan wanneer ze dichter op elkaar (en dus dichter bij het front) lagen. Edelclears op mijn achterland? Succes, met twaalf uur plus reistijd.
Ieder z'n eigen mening uiteraard :)




PS: Met de tegenstand die KOH tot nu toe bood daar was een koevlekken-cluster zelfs een optie geweest :x
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan