Rate de speler

DeletedUser78605

Guest
Als het zou moeten, prima tho. Maar ging nu idd voor een andere wereld :p
 

DeletedUser79332

Guest
Met typen?:eek::p

Gewoon proberen. Eens moet de eerste keer zijn. En het is jouw mening he. Iemand kan het er niet mee eens zijn maar dat is zijn/haar mening.
 
Reactiescore
142
We kunnen ook een rate de stam maken? Misschien iets makkelijker.
Dan mag je niet je eigen stam rate, maar enkel dat van een ander. Volgorde maakt niet uit.

Dan rate je hem bijvoorbeeld op:
-ODA
-ODD
-Samenstelling
-Samenwerking
-Reputatie

Idee? Want dan zet ik dit op :)

Vind ik een leuke extra voor C6 forum
 

DeletedUser79332

Guest
We kunnen ook een rate de stam maken? Misschien iets makkelijker.
Dan mag je niet je eigen stam rate, maar enkel dat van een ander. Volgorde maakt niet uit.

Dan rate je hem bijvoorbeeld op:
-ODA
-ODD
-Samenstelling
-Samenwerking
-Reputatie

Idee? Want dan zet ik dit op :)
Leuk idee ja. Zet maar op!
 

DeletedUser47003

Guest
Uiteraard ga ik geheel onpartijdig stammen beoordelen, zoals dat het een goede speler betaamt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77953

Guest
Nou een poging om wat leven in te blazen op dit forum:

Lazy Programmers:

Punten:
2.860.606 puntjes en staat daarmee op nummer 23 van de wereld. Laatste tijd geen groei dus zal wel lekker wat edeltjes hebben gespaard. 25ste op de groeiranglijst dus dat is ook wel prima vergeleken met de rank.

7/10. Ik verwacht een stijging binnenkort :)


OD:
34ste totale OD wat een stuk lager is dan zijn puntenrang. 20ste ODA is wel weer goed. Laat zien dat die aanvallen in ieder geval leuk vindt. ODD is matig, maar dat heb je niet zelf in de hand en redelijk wat troepen als OS verslagen. ODA is voor het laatst 2 weken gestegen dus ik verwacht binnenkort weer een stijging te zien!

6/10. Hier verwacht ik ook een stijging :D


Stam:

Tja, Koh staat met dubbel zoveel punten als de nummer twee op de eerste plaats en doet het daarmee natuurlijk heel goed. Ik weet zelf niks over de stam zelf. Lijken het goed voor elkaar te hebben in ieder geval. Qua OD ook duidelijk bovenaan. Als we naar het stamcluster kijken zien we dat ze heel groot zijn in het westen en vervolgens wat willekeurige spelers over de wereld en nog een klein cluster in het oosten in de rim. Hier zet ik mijn vraagtekens bij??

9/10. Ziet er goed uit en zijn momenteel favoriet voor de wereldwinst.

Ligging:

http://nl.twstats.com/nlp6/index.ph...centrex=500&centrey=500&nocache=1&fill=000000


Enorm leuke ligging. Front met drie Hymne spelers die volgens mij allemaal het spel goed begrijpen. Daarnaast genoeg safe en dus ook genoeg groeimogelijkheden. Het wordt wel een grote uitdaging om tegen de drie Hymne spelers te vechten, maar wellicht kan je me verrassen :)

8/10. Kan heel goed of heel slecht uitpakken.


Reputatie:

Ja geen idee, je zit op het AF wat normaal wel een pluspunt is. Daarnaast leider van de grootste stam en heb niks slechts over je gehoord. Prima dus.

7.5/10

Conclusie:

Account met veel potentie, leuke ligging die goed of slecht kan uitpakken en een goede stam die hem kan helpen om er iets goeds van te maken. Ik ben benieuwd naar wat je allemaal nog gaat laten zien!

Mocht iemand willen raten: Phuture Noize
 
Reactiescore
112
Nou een poging om wat leven in te blazen op dit forum:

Lazy Programmers:

Punten:
2.860.606 puntjes en staat daarmee op nummer 23 van de wereld. Laatste tijd geen groei dus zal wel lekker wat edeltjes hebben gespaard. 25ste op de groeiranglijst dus dat is ook wel prima vergeleken met de rank.

7/10. Ik verwacht een stijging binnenkort :)


OD:
34ste totale OD wat een stuk lager is dan zijn puntenrang. 20ste ODA is wel weer goed. Laat zien dat die aanvallen in ieder geval leuk vindt. ODD is matig, maar dat heb je niet zelf in de hand en redelijk wat troepen als OS verslagen. ODA is voor het laatst 2 weken gestegen dus ik verwacht binnenkort weer een stijging te zien!

6/10. Hier verwacht ik ook een stijging :D


Stam:

Tja, Koh staat met dubbel zoveel punten als de nummer twee op de eerste plaats en doet het daarmee natuurlijk heel goed. Ik weet zelf niks over de stam zelf. Lijken het goed voor elkaar te hebben in ieder geval. Qua OD ook duidelijk bovenaan. Als we naar het stamcluster kijken zien we dat ze heel groot zijn in het westen en vervolgens wat willekeurige spelers over de wereld en nog een klein cluster in het oosten in de rim. Hier zet ik mijn vraagtekens bij??

9/10. Ziet er goed uit en zijn momenteel favoriet voor de wereldwinst.

Ligging:

http://nl.twstats.com/nlp6/index.ph...centrex=500&centrey=500&nocache=1&fill=000000


Enorm leuke ligging. Front met drie Hymne spelers die volgens mij allemaal het spel goed begrijpen. Daarnaast genoeg safe en dus ook genoeg groeimogelijkheden. Het wordt wel een grote uitdaging om tegen de drie Hymne spelers te vechten, maar wellicht kan je me verrassen :)

8/10. Kan heel goed of heel slecht uitpakken.


Reputatie:

Ja geen idee, je zit op het AF wat normaal wel een pluspunt is. Daarnaast leider van de grootste stam en heb niks slechts over je gehoord. Prima dus.

7.5/10

Conclusie:

Account met veel potentie, leuke ligging die goed of slecht kan uitpakken en een goede stam die hem kan helpen om er iets goeds van te maken. Ik ben benieuwd naar wat je allemaal nog gaat laten zien!

Mocht iemand willen raten: Phuture Noize

Thanks voor de rate :). Ik had niet zien aankomen dat iemand mij ooit zou raten :p.
 

DeletedUser79663

Guest
Een van mijn favoriete dj's. Toevallig 8 maart nog gezien bij Epic Hard in Tilburg, lekker setje van een uur lang. Een en al genieten maar uhh... we gaan over op TW.

Phuture Noize:


Punten:
4.571.716 punten met een 3e plek. Grote achterstand op #1 en #2, maar veel spelers in de achtervolging. Net zoals bij Lennert bijna geen groei de laatste tijd, dus ik gok ook dat de edeltjes in overvloed komen bij een massa. Groeiranglijst redelijk hoog met een 6e plek, al boeit mij dat onderdeel nooit zoveel ;p.

"6,5/10. Niet veel bijzonders gedaan tot nu toe, gewoon simpel de dorpjes gepakt op de massa van japhille en de actie op Early na. Actie moet nog losbarsten denk ik.


OD:
17e qua totale OD met ~55 mil, tamelijk laag voor zo'n groot account. Dit komt natuurlijk mede door het lage aantal verslagen tegenstanders als verdediger, bijna geen actie so far. ODA is dan weer wel prima. 6e plekkie met ~37 mil. Aanvallen is ook leuk! Als ondersteuner ook niet veel bijzonders, ~16 mil is een prima aantal denk ik tot nu toe.

6/10. Denk dat dit alleen maar kan stijgen naarmate de range groter wordt, verwachting is er! :D


Stam:
De nummer 1 van Famke samen met jand die redelijk dichtbij ligt. Ook ik weet weinig van de tegenstander, maar ik denk dat er misschien wel wat meer gedaan had kunnen voor Fierce. Zoals al vermeld een 2e plaats met 2x zo weinig punten (~32 mil), wat "best" een verschilletje is. Bij massa's ziet deze stam er toch redelijk gecoördineerd uit met vooral een ligging in het oosten.

7/10. Prima, niks mis mee. Ik verwacht ondanks het puntenverschil toch nog zeker wel wat in samenwerking met -U-D- (en andere spelers?).


Ligging:

http://nl.twstats.com/nlp6/index.ph...centrex=500&centrey=500&nocache=1&fill=000000


Groot deel is front, maar daar gebeurt nog niet zoveel :p. Komt nog wel! Strak cluster met een leuke uitdaging om die fronten te bestrijden.

8/10. Kan heel goed of heel slecht uitpakken. Ik laat dit gewoon staan, geldt precies hetzelfde voor. Iedereen wordt opgerold of je bent de lul.


Reputatie:
Dikke 8 door de naam alleen al <3. Nee zonder grappen, prima volgensmij. Ook van de speler Phuture Noize hoor je niks, dus dat is alleen maar goed toch! Dit moet de kartrekker van Famke worden, good luck! Verwachtingen stapelen op. Laat dit geen gevalletje Fierce. zijn hopelijk, helemaal de lucht in prijzen maar vervolgens achterblijven met 3 mil minder in een maandje tijd.

8/10


Conclusie:
Leuk accountje, ik hoop op een hoop actie en een mooie stijging!

Misschien leuk om af te spreken dat degene die rate de volgende is die gerate wordt? In dat geval, Petra 05 :).


Succes allen!
 

DeletedUser77953

Guest
Ah gezellig nog een forumposter :) Het zou leuk zijn als er meer van KoH komen. Kunnen we lekker propaganda voeren :D
 
Bovenaan