Rate de speler

DeletedUser77014

Guest
Mooie rate! En nu maar afwachten op degene die de volgende gaat doen. :rolleyes:
 
Reactiescore
3.540
Staat wel meer op google :D

DownToEarth%2B%25283%2529.jpg

down-to-earth.jpg

DTE_graphic_HP-1024x576.jpg
 

DeletedUser77345

Guest
Beste Frequencerz,

Mooi gedaan trouwens,
Ik zal ons zelf anders eens even voorstellen zoals je hier boven al vermeld hebt zijn we uiteraard weinig te bespeuren op het forum hier, maar we hebben uiteraard wel andere mogelijkheden op contact op te nemen met onze stam & dergelijke meer.
Veel pp gebruiken we eigenlijk niet zal niet boven de 15k geweest zijn :)
Maar we hebben inderdaad een goede stam achter ons staan.

Seppe.
 

DeletedUser75413

Guest
Rate: Haxgg

Dit zal mijn allereerste rate zijn, dus ik hoop dat het op wat lijkt ^^

Verslagen tegenstanders:

Haxgg staat op het moment van schrijven zesde van wereld 49. Met een nette 83k punten. Haxgg heeft een erg nette ODA van 235.488, wat hem op rang 3 van deze wereld zet. Ook staat hij niet laag op de ODD ranglijst, waar hij dan ook al 63.815 eenheden heeft verslagen. Hieruit blijkt dus dat deze speler in staat is tot een goed staaltje offensief werk en ook de nodige aanvallen af kan weren.

auvcyNG.png


Cijfer: 9.0

Farm/Rang verhouding:

WDZ1sNg.png

xMuqT0Y.png


haxgg staat op rang 14 qua gs geplunderd en op rang 27 dorpen geplunderd. In mijn optiek mag dit beter, omdat ze toch 6de staan. Ook snap ik wel dat de lage farm waarschijnlijk komt doordat hij al zijn troepen offensieve troepen heeft moeten gebruiken om dorpen te clearen, (zie de hoge ODA). Misschien had dit beter uitgespeeld kunnen worden, daar heb ik verder niet de info over. Als we puur naar de farm kijken had dit wel hoger gemoeten.

Cijfer: 6.5


Reputatie:
Ik heb werkelijk geen idee wie er op dit account spelen, heb ook nog nooit iets van ze gezien of gehoord. Daarom hebben ze in mijn optiek geen reputatie. Als je daarna naar de stam kijkt ken ik ook niemand. Wat dus ook geen reputatie heeft.

Cijfer: 6.0

Ligging van het account:

sDZwxaz.png


Het account ligt ten noorden van zijn eigen stam, Mill. waardoor hij niet naar onderen kan edelen. Links van hem ligt INF en voor de rest ligt hij omsloten door Care/. Hier verwacht ik dus een mooie strijd die binnenkort gaat losbarsten. Hopelijk, positief voor haxgg.

Cijfer: 6.5

Vooruitzicht naar de toekomst:

De ligging is niet geweldig, dus het wordt sowieso lastig. Ook hebben ze nu al veel troepen gebruikt om spelers te edelen (zie hoge oda). Daarom denk ik dat ze op dit stuit het zwakst staan. De tijd zal uitwijzen hoe het gaat lopen. Al hebben ze dus wel al laten zien dat ze enige skills hebben, het zal een zware tijd worden.

Cijfer: 6.5

Algemene Conclusie:

Een account wat tot nu toe goed meedraait qua punten. Ze hebben nu helaas een lastige positie te pakken en ik ben benieuwd hoe ze zich daaruit gaan redden. Als ze de toekomende clash overleven kunnen ze nog wel een tijdje top 10 blijven.

Cijfer: 6.9

Next rate: 4 Farmers On A Train :p

10! :p
 
Bovenaan