Rate de speler

DeletedUser72076

Guest
Ik ben spontaan vergeten wat de naam van het account ook alweer was:)
 

DeletedUser77014

Guest
First Rate: Vitalise Optionarius

aputqophgzzp2.png


Mijn eerste rate ooit trouwens, zal hem zo goed mogelijk maken als ik maar kan. :)

Verslagen tegenstanders

Vitalise Optionarius, nummer 5 op de ranglijst van wereld 49. Met een ODA van 201.200 en een ODD van 2.399 is het niet het slechtste aantal verslagen tegenstanders op deze wereld. Wat snel en duidelijk te zien is is dat deze speler meer offensief speelt dan defensief en toch wel een flinke PP boost heeft gehad aangezien andere spelers niet de kans hebben gekregen om een aanval terug te doen gezien zijn ODD.

blmdoyqkegbpe.png

qduqnmlteidah.png



Deze speler heeft een heerlijke ligging tegenover zijn stam en heeft hierdoor toch wel meer safe dan een andere speler. Dat zegt gelijk wat over zijn ODA vanwege zijn safe dorpen. Ondanks de reputatie dat de stam Deluxe heeft hebben ze naar mijn mening wel een prachtig stamcluster. Op dit gebied scoren ze een 7.5.

Farm/Rang verhouding

it2rnixpiaam4.png


De speler zelf staat op rang 5 en farmt gemiddeld per dag wel boven de 1,5 miljoen GS met een top van 1.903.244 GS. Ze liggen in de RIM met een heerlijk en toch wel groot cluster en farmen goed. Al denk ik vanwege de kleine spelers die er nog liggen dat er veel meer uitgehaald kan worden. Aangezien ik zelf maar rond de 800.000 GS farmt per dag met ongeveer 8.000 plunderingen denk ik dat Vitalise Optionarius veel meer kan farmen. 1 ding is zeker is dat het niet aan de groei kan liggen. Met dat aantal dorpen + ODA verwacht je veel LC om mee te farmen. Op dit gebied scoren ze een: 6.5.

Reputatie


Voor mij is dit een compleet onbekend team en dat proberen ze ook zo te blijven volgens mij. Je ziet ze niet op het AF verschijnen tenzij ze graag anoniem willen blijven. Daarom dat ik hier moeilijk over kan oordelen. Maar de stam Deluxe heeft wel een reputatie. Deluxe zit toch wel redelijk vol met spelers die veel PP gebruiken, dit verklaart ook wel de groei van deze speler. Op dit gebied scoren ze een: 6.0

Ligging van het account

Het account ligt op een zeer gunstige plek met heel wat safe. Ze kunnen mooi richting de core groeien en kunnen zo enorm veel ruimte meepakken. Wel liggen ze tegen flink wat aantal spelers aan die al rond de 50.000 punten hebben al zegt dit niets. Deze speler kan dat wel makkelijk aan. Op dit gebied scoren ze een: 8.5

qduqnmlteidah.png


Vooruitzicht naar de toekomst


Ze hebben een goede ligging met veel groei mogelijkheden. Naar verwachting zal de stam Deluxe optrekken richting de Core en zo meegroeien met Vitalise Optionarius. Zo komt er nog meer safe en kunnen ze makkelijk doorgroeien. Kortom: gewoon een perfecte ligging! Op dit gebied scoren ze een: 9.0

Algemene conclusie

Een leuk account met genoeg groei mogelijkheden. Ze draaien mee in de top en zullen dit ook wel blijven doen als de rest van Deluxe dit ook kan bijhouden natuurlijk! Mocht Deluxe dit niet kunnen bijhouden zal het front bij Vitalise Optionarius flink gaan groeien aangezien er toch wel wat grote spelers liggen. Als ze dit nu eens waar gaan maken zonder het gebruik van Premium Punten blijven ze in de Top 5 staan. ;)

Over het algemeen een: 7.3

Next rate: haxgg
 
Reactiescore
219
Mooie rate hoor, eindelijk wat leuks te lezen op dit forum :D
 

DeletedUser73382

Guest
Leuke rate, kan me niet overal 100% in vinden, maar de grote lijnen kloppen aardig. Is lang niet slecht voor de eerste keer.
 

DeletedUser72076

Guest
Heerlijk om te lezen mooie rate, vooral leuk om te zien hoe andere de data interpreteren.
 
Reactiescore
1.731
Ik ken het team goed, ze komen amper op het AF. Verder zijn het wel goede en ervaren spelers ;)
 
Bovenaan