Rate de speler

DeletedUser75951

Guest

Ja, ik denk dat :) Want het plaatje van Vitalise is geïnspireerd op een romeins soldaat. De forumnaam bevat 'romulus' wat ook verbonden is met de romeinse geschiedenis. En op W42 heb je in Vitae gezeten of zit je nog steeds, wat ook een latijnse naam is. Dit lijkt me geen toeval te zijn en toont dat je toch wel een interesse hebt in de romeinen :D
 

DeletedUser72076

Guest
Komen er nou hele complot theorieen over waar ik speel? Moet ik langzaam hints gaan geven of een raadselforum post maken? "Raad het account" om de dag een nieuwe hint.:D
 
Reactiescore
219
Komen er nou hele complot theorieen over waar ik speel? Moet ik langzaam hints gaan geven of een raadselforum post maken? "Raad het account" om de dag een nieuwe hint.:D

Ik weet het! heb geen raadsels nodig, kan de rest wel zeggen dat hij niet op vitalise speelt.
 

DeletedUser51467

Guest
Ja, ik denk dat :) Want het plaatje van Vitalise is geïnspireerd op een romeins soldaat. De forumnaam bevat 'romulus' wat ook verbonden is met de romeinse geschiedenis. En op W42 heb je in Vitae gezeten of zit je nog steeds, wat ook een latijnse naam is. Dit lijkt me geen toeval te zijn en toont dat je toch wel een interesse hebt in de romeinen :D

Hilarisch om te lezen, jammer genoeg zit je helemaal fout. De linken vind ik ook wel heel ver gezocht, de naam Vitae is niet gekozen door Romulusdutch, die zelf de start van Vitae niet heeft meegemaakt.

Zoek op het w47 fora, en je vind het af account van vitalise.

Ik hoop dat je het hebt over Vitalise Optionarius en niet over Vitalise, zijn heel andere spelers.
 

DeletedUser75951

Guest
Hilarisch om te lezen, jammer genoeg zit je helemaal fout. De linken vind ik ook wel heel ver gezocht, de naam Vitae is niet gekozen door Romulusdutch, die zelf de start van Vitae niet heeft meegemaakt.

Ja, dat laatste was inderdaad wat ver gezocht, maar de rest leek me toch wel een mogelijkheid te zijn :D Maar mijn redenatie is dus helemaal fout :p
 
Reactiescore
219
Je bent wel goed in verzoeken, misschien moet je iets minder ver zoeken :D
 
Reactiescore
3.540
Vitalise Optionarius klonk mij bekend in de oren (naast het feit dat ze zowel op 47 als 49 spelen), kwam door de speler Optionarius van w38. Zijn dit dezelfde spelers of is er een link tussen deze twee? Weet niet meer van ze dan dit dus zou maar zo kunnen.
 

DeletedUser73382

Guest
Vitalise Optionarius klonk mij bekend in de oren (naast het feit dat ze zowel op 47 als 49 spelen), kwam door de speler Optionarius van w38. Zijn dit dezelfde spelers of is er een link tussen deze twee? Weet niet meer van ze dan dit dus zou maar zo kunnen.

Ik heb deze link ook in eerste instantie gelegd, maar voor zover ik weet zijn dit niet dezelfde spelers.
 
Reactiescore
1.730
Hilarisch om te lezen, jammer genoeg zit je helemaal fout. De linken vind ik ook wel heel ver gezocht, de naam Vitae is niet gekozen door Romulusdutch, die zelf de start van Vitae niet heeft meegemaakt.



Ik hoop dat je het hebt over Vitalise Optionarius en niet over Vitalise, zijn heel andere spelers.

Jup heb ik het ook over :).

Heheheh :p. Dat was een trol van hen. Vitalise is een 'bekende speler' en optionarius ook blijkbaar. Dus heeft dit groepje de namen van die spelers samengevoegd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77014

Guest
First Rate: .Euphoria

Farm/Rang verhouding

d0fecfe331.png


Vallen net buiten de top 25 als het om farmen gaat. Met 750k een prima farm. Ook is te zien dat deze farm gisteren behaald is, wat duidt op een stijgende lijn in de farm inkomsten. Kijkende naar de Farm/Rang verhouding is deze dan ook goed. Ze farmen bijna top 25 en staan rond de rang 60. Of dit top is? Naar mijn mening nog niet, maar er moet rekening mee gehouden worden dat deze spelers wellicht een aantal dorpen, dus ook een aantal lc meer hadden gehad als ze niet zoveel ODD hadden gehad. Kortom hier scoren ze een 8.0.


Over het algemeen een 7.1.


Next rate: Down to Earth.

Haha, die top 25 staan we zo in en boven de 1.000.000 ;)
 

DeletedUser75951

Guest
Ik heb ook bijna 1.000.000 gefarmd :) Je moet wel de 1 en 5 nullen schrappen :D
 

DeletedUser

Guest
First Rate: Down to Earth.
TVCihva.png

Verslagen tegenstanders

lpvNnHx.png

Welkom bij de Rate van de huidige nummer 16 van de wereld: Down to Earth. Dit team heeft met hun 62k punten een nette 130k verslagen tegenstanders waarvan 112k ODA en 18k ODD. Dit brengt hun respectievelijk op plaats 37 van de totale verslagen tegenstanders en rang 26 ODA. In dit stadium van het spel laat dit naar mijn mening zien dat dit team lekker aanvallend gericht aan het spelen is terwijl ze de verliezen minimaal proberen te houden, een knappe prestatie gezien de ligging! Ik denk dan ook dat dit team lekker strategisch speelt en goed weten wat ze met hun troepen doen en ze krijgen hiervoor dan ook een 8.5.


Farm/Rang verhouding

rVPpxb9.png

Wboqrmy.png

Hoeveel iemand farmed laat niet alleen zien hoe actief een team is maar ook de capaciteit van de troepen. 2 dagen geleden had dit team een 3e plaats binnengehaald met bijna 2 mil Farm. Gisteren is deze hoeveelheid niet gegroeid maar dat is ook logisch aangezien iedereen hard aan het farmen was en niemand in de top 10 gisteren meer gefarmed heeft. Wel duidelijk is de gestegen plunderingen wat laat zien dat ze iets meer aanvallen hebben gestuurd met kleinere hoeveelheden een verstandige keus als alles wat uitgedund is. Dit klinkt allemaal mooi maar ik denk niet dat ze er alles uit halen en ik zou eigenlijk durven zeggen dat ze de hoeveelheid farm richting de 3 mil zouden kunnen hebben. Dat dit niet gebeurt is jammer maar ja niet iedereen is een farmslet:boer:. Vanwege de relatief hoge constante farm inkomsten geef ik dit team dan ook een verdiende 9.0.

Reputatie

Reputatie is zoals altijd een twijfelachtig dingetje als de namen niet helemaal bekend zijn. Toch durf ik uit mijn observatie op het forum te zeggen dat dit team een goede reputatie heeft. Ze zijn vriendelijk, nemen het initiatief om het forum levendig te houden en naar mijn mening is dit een leuk team met een duidelijk idee voor de toekomst echter zijn ze nog een klein beetje onbekend dus kan ik hier niet al te veel over zeggen (geen reputatie hebben is ook een strategie mensen!) Een 7.0.

Ligging van het account

QWvRhhd.png
Blauw = Care/
Rood = Vikings
Groen = V.
Paars = Modus

Ik vind het een riskante ligging, ze liggen midden tussen 3 stammen met de minimale hoeveelheid stamgenoten om zich heen. Toch als we puur naar de ligging zelf kijken is het aan de rand van de core of nog net in de core wat een positie is met veel mooie dorpjes in de buurt. Toch, gezien de afwezigheid van stam genoten en de relatief onveilige buurt, krijgen ze een 6.5.

Vooruitzicht naar de toekomst
Het team heeft nogal een los cluster en aangezien ik geen inzicht heb in de diplomatieke verhoudingen tussen Care/ en Vikings zou ik durven zeggen dat dit team het nog eens zwaar kan gaan krijgen als er een massa op komt. Het losse is te verklaren door het korte afstand farmen en simpelweg de beste dorpjes pakken, toch zou ik de cluster wat strakker maken. Voor de toekomst zelf zitten ze momenteel in een van de beste stammen die, al hebben ze wat rotte appels, een goede kwaliteit spelers bevat. Als ze het voor elkaar weten te spelen om de omliggende spelers van viking te edelen denk ik dat dit team een heel mooie toekomst heeft. Dus een 7.0.

Algemene conclusie

Dit account draait overduidelijk mee met de top momenteel, ik gok dat over een kleine maand de echte topstammen naar boven komen en als dat gebeurt zal Down to Earth zeker onderdeel zijn van een van die stammen. Een actieve en offensieve visie op het spel en gezellige forum activiteit maakt dat ze een goede indruk hebben op medespelers maar met de mogelijk riskante ligging kan het ook nog fout gaan. Echter kan het ook gezegd worden dat de ligging perfect is omdat er genoeg goede dorpen zijn dus ja ook een zeer rijke potentie.

Over het algemeen een 8.


Next rate: Vitalise Optionarius

Wel jammer dat de avatar een beetje gestolen is...

http://nl.twtotal.net/ladder/profile.php?userid=20163
 

DeletedUser77014

Guest
Er is nog een beter plaatje met die stock, maar dan met een laptop of iets dergelijks dr bij.
 

DeletedUser72975

Guest
Hij zit de andere kant op, dat is duidelijk anders????
 
Reactiescore
382
Rate: Haxgg

Dit zal mijn allereerste rate zijn, dus ik hoop dat het op wat lijkt ^^

Verslagen tegenstanders:

Haxgg staat op het moment van schrijven zesde van wereld 49. Met een nette 83k punten. Haxgg heeft een erg nette ODA van 235.488, wat hem op rang 3 van deze wereld zet. Ook staat hij niet laag op de ODD ranglijst, waar hij dan ook al 63.815 eenheden heeft verslagen. Hieruit blijkt dus dat deze speler in staat is tot een goed staaltje offensief werk en ook de nodige aanvallen af kan weren.

auvcyNG.png


Cijfer: 9.0

Farm/Rang verhouding:

WDZ1sNg.png

xMuqT0Y.png


haxgg staat op rang 14 qua gs geplunderd en op rang 27 dorpen geplunderd. In mijn optiek mag dit beter, omdat ze toch 6de staan. Ook snap ik wel dat de lage farm waarschijnlijk komt doordat hij al zijn troepen offensieve troepen heeft moeten gebruiken om dorpen te clearen, (zie de hoge ODA). Misschien had dit beter uitgespeeld kunnen worden, daar heb ik verder niet de info over. Als we puur naar de farm kijken had dit wel hoger gemoeten.

Cijfer: 6.5


Reputatie:
Ik heb werkelijk geen idee wie er op dit account spelen, heb ook nog nooit iets van ze gezien of gehoord. Daarom hebben ze in mijn optiek geen reputatie. Als je daarna naar de stam kijkt ken ik ook niemand. Wat dus ook geen reputatie heeft.

Cijfer: 6.0

Ligging van het account:

sDZwxaz.png


Het account ligt ten noorden van zijn eigen stam, Mill. waardoor hij niet naar onderen kan edelen. Links van hem ligt INF en voor de rest ligt hij omsloten door Care/. Hier verwacht ik dus een mooie strijd die binnenkort gaat losbarsten. Hopelijk, positief voor haxgg.

Cijfer: 6.5

Vooruitzicht naar de toekomst:

De ligging is niet geweldig, dus het wordt sowieso lastig. Ook hebben ze nu al veel troepen gebruikt om spelers te edelen (zie hoge oda). Daarom denk ik dat ze op dit stuit het zwakst staan. De tijd zal uitwijzen hoe het gaat lopen. Al hebben ze dus wel al laten zien dat ze enige skills hebben, het zal een zware tijd worden.

Cijfer: 6.5

Algemene Conclusie:

Een account wat tot nu toe goed meedraait qua punten. Ze hebben nu helaas een lastige positie te pakken en ik ben benieuwd hoe ze zich daaruit gaan redden. Als ze de toekomende clash overleven kunnen ze nog wel een tijdje top 10 blijven.

Cijfer: 6.9

Next rate: 4 Farmers On A Train :p
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan