Rate de speler!

DeletedUser66414

Guest
Prachtig gemaakt *Netsky!
Bedankt voor de rate, kan ik veel uit leren!

Groeten,
Kevin
 

DeletedUser66129

Guest
Als TWstats er eens niet uit blijft vliegen is het een stuk makkelijker :p

Ik zal hierna Castiel gaan raten, had het hem beloofd, moet alleen kijken wanneer dat dus word.. :p
 

DeletedUser5114

Guest
ik zou nu kunnen zeggen dat ik er een na je zou maken maar me eigen kennende betwijfel ik als dat gaat gebeuren :rolleyes:
heb zoiezo niet veel tijd deze week.
 
Reactiescore
1.075
jullie mogen mij ook reten hoor????
 

DeletedUser5114

Guest
Het helpt om je account er bij te zetten :p
Ik zal eens kijken als ik nadat Richard Castiel rate jouw een rate geef.

in het weekend heb ik daar vast wel tijd voor :p
 
Reactiescore
1.075
't is gewoon alex lannon. hoor :mad:
 

DeletedUser66129

Guest
Rating Demon from Above

27z9f93.png


2ldat12.png


Punten

eis5ee.png


Punten is op zich prima niet veel mis mee, mooi aantal punten van bijna 24k. Verdeeld over 4 dorpen op een mooi gemiddelde van bijna 6k per dorp. Elk dorp is ongeveer even groot qua punten met een kleine uitschieter, lekkere balans dus tussen de dorpen al, en heeft zeker niet kleine dorpjes geëdeld. Zijn manier hoe hij het aan heeft gepakt had ik zelf anders verwacht, hij is vrij snel voor een adelshoeve gegaan op een 2,7k punten al en heeft al snel zijn 2e dorp gepakt, hierna is hij pas echt gaan werken aan de grondstof levels. Niet een manier hoe ik zelf zou aanpakken, maar denk dat hij wel weet wat hij doet. Hij had wel redelijk mooi 2e dorpje kunnen pakken als 2e dorp namelijk.

Punten krijgt 8/10

Verslagen eenheden

zx4ghs.png


Heeft wel redelijk aantal ODA en ODD, gemiddeld voor een top 100 speler. Niet extreem hoog, dus niet heel veel weerstand gehad zowel aanvallend als verdedigend. 21k ODA is niet bepaald heel veel, maar ligt ook net aan in hoe je buurt is.

214qnw1.png


Kijkend hierna heeft hij vrijwel geen tegen slag gehad voordat hij zijn 2e dorp pakte, dat was eerste moment dat hij echt ODA en ODD behaalde. Dan is dat op deze wereld op zich best standaard omdat het limited haul is en je niet andere spelers gaat clearen dus om te farmen. Wel zegt het over hoe makkelijk hij dus tot aan 2e dorp kon groeien. Vanaf moment dat hij 2e dorp had verdedigend helemaal geen ODD erbij, aanvallend pas weer na een week erbij. Wat me opvalt is dat bij zijn 3e overname (4e dorp dus) geen ODA erbij bij heeft gekregen. Dat zal dus redelijk makkelijke overname moeten zijn geweest lijkt me.

Verslagen eenheden een 7/10

Ligging

281hau0.png


Ligging is wel prima, mooi uit elkaar gelegen wat dus mogelijkheid geeft op mooie uitbreiding. Wel ligt er toch best in de buurt de stam POK wat voor enige uitdaging kan zorgen. Vorm van cluster kan fijn zijn voor dit moment omdat je dan best groot deel overzicht op kan hebben, maar erg uitgebreider moet het niet lijkt me. Het is beter om nu de keuze te maken om cluster wat compacter te maken. Mogelijkheden daar toe zijn er ruim en hij ligt dan ook lekker in de buurt van aantal middel grote spelers die hij kan pakken van 12k punten.

d7cjq.png


Ligging ten opzichte van de stam

Mooie ligging naar stam toe, één speler kort bij hem. Deze kunnen elkaar dus prima steunen in korte periode. En dan aantal spelers iets verder van hem, maar nog niet zo heel ver. Deze kunnen elkaar dus ook nog wel steunen. Voordeel van de ligging van de stam is dat een ieder veel uitgroei mogelijkheden heeft, en dat heeft Demon hier dus ook heel erg, hij kan vrij veel kanten op zonder in de knoop te komen met stamleden.

Ligging een mooie 9/10

Stam

b3tzjt.png


Mooie stam, lijkt me zeker een stam die bijvoorbeeld mee zal draaien in de eindfases van de wereld zolang het draaiende blijft deze stam. In de tijd dat het bestaat zijn er 14 stamveranderingen, en dit is dan ook 14x iemand die in de stam komt. Niemand die ooit de stam heeft verlaten wat al wijst op een hechte stam. Ligging is erg mooi van de stam en zijn dus veel mogelijkheden voor een ieder om te groeien. Puntengemiddelde van 22k per speler is dan ook erg mooi voor zo'n stam. En 14 leden is naar mijn mening een prima aantal voor deze fase, wellicht nog iets aan de ruime kant maar kan er mee door. Draaien ook lekker in de top 10 met toch wel wat behaalde OD in totaal.

160cz04.png


Kijkend naar de leden toch veel top accounts, ken vrij groot deel van deze stam en weet dus dat er veel toppers in zitten. Wel een aantal met wat minder punten, maar voor zover ik zie zijn deze ook wat later gestart en denk dus dat het best wel prima toevoeging nog is voor de stam. Alleen op die Samuel na is de rest allemaal gewoon echt top!

Stam krijgt een 9,5/10

Reputatie

Niet echt veel op aan te merken. Bij overnames een barbaren dorp overgenomen maar had begrepen dat deze vlak voordat hij werd overgenomen op barbaar ging. Verder mooie overnames met grote dorpen. Ik hoop dat ze dan ook ver gaan schoppen deze wereld maar daar twijfel ik niet over. Alleen POK zal momenteel nog uitdaging vormen voor hem. Maar goed op reputatie vlak niet veel aan op te merken momenteel dus meer neutraal. Geef het een 8/10

Uitslag

Mooi account, niet veel op aan te merken qua min punten.
8+7+9+9,5+8= 41,5 punten totaal. Komt op een 8,3 gemiddeld. :)

Hoop dat het weer een leuke is om te lezen :p
 

DeletedUser66129

Guest
Is voorlopig mijn laatste denk ik :p

Nu mag iemand anders wel eens :D
 

DeletedUser74595

Guest
@Netsky Wie draag je op om als volgende speler gerate te worden? Je mag uiteraard mij(Rideo ergo sum) aandragen, maar anders rate ik de betreffende persoon eerst ;)
 

DeletedUser66129

Guest
Alex Lennon had zelf gerate, Castiel wou graag gerate worden door mij, dus eigenlijk is Alex Lennon dan dus nu ;)
 

Deleted User - 2075062

Guest
Richard, heerlijke rating :) Stel zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen me account zo onder de loep te nemen.
 

DeletedUser5114

Guest
Rate: Alex Lannon


c9446915e062b8ef858cd7165617457f.png

b91dd47d292bd4bfc6515dd8abd1c905.png

d1a79b2baf21fb3b0b0fecb3d7802250.png



Punten:
Momenteel 22,268 punten en komt hiermee op de 120ste plek op de ranglijst. Zeker geen slechte start vind het toch wel jammer van het PP gebruik, weet niet als het gespaard is ja of nee maar dat maakt verder ook niet zo veel uit.
De overnames vind ik toch wel wat minder​
6d47ed0cf9f6da37e6b88dca2458cadb.png
slecht punten gemiddelde bij de overnames, daarbij ook 1 barbaartje de andere is een gestopte speler.
Genoeg betere dorpjes in de omgeving dus begrijp ook niet goed vanwaar je deze keuzes hebt gemaakt.
ik geef je hiervoor een 7.0/10.

ODA/ODD
54b7f3bdba2c24e2a3740707b921c7fb.png

ODA 21,761 daarbij rank 215 ODA. is wat aan de lage kant, wat ook wel logisch is wanneer je voor kleinere overnames gaat.
Normaal gezien vind ik een lage ODA eigenlijk juist goed in de start aangezien het het gewoon fijner is wanneer je zo min mogelijk troepen kwijt raakt.
Maar hier duidt het er meer op dat je deze lage ODA hebt omdat je kleinere dorpjes hebt gepakt.


ODD. 7340 daarbij rank 926 niet veel bijzonders een ''klein'' aanvalletje tegen gehad.​

Hier geef ik je een 6/10 voor.



Ligging:
86fa5392930e5ace4fbbe7db9655665b.png

Alex Lannon hier in het blauw aangegeven.
Stam: ~DoJ~ in het groen.

Over alex lannon's cluster ziet er zeker niet onaardig uit, vooral de eerste 4 dorpjes lekker compact zo zie je ze graag op een LH wereld.
8/10

Heb de stam: ~DoJ~ hier bij gezet aangezien dit de min punt van de ligging is het gaat not een flink karwei worden om over eind te blijven tegen .Royalist. en zijn stam.
Ben benieuwd of het op aan komt dat ze jou in hun stam willen of jou weg willen gaan hebben.
aangezien je er nu zo goed als alleen voorstaat statistiek gezien moet ik je hier een 6/10 geven.



Stam:​
c53a98db0051f30e794dee21e8a5b8a0.png

Hier valt natuurlijk vrij weinig over te zeggen je bent hier pas geleden in terecht gekomen nadat DestU uit elkaar viel.
Ben wel benieuwd als je hier in blijft of na welke stam jij gaat in de toekomst.
Reputatie:
Eerlijk gezegd heb ik geen idee wie je nu bent, heb je naam wel een op het AF voorbij zien komen maar that's it.​
Dit kan negatief, of positief gezien worden dus houd het maar bij een neutrale 6.5/10
Uitslag​

7+6+8+6+6,5 kom je uit op 33,5 punten totaal. dan kom je uit op een 6.7 gemiddelde​
 
Bovenaan