Rate de speler!

DeletedUser66129

Guest
Nee Ruffy had dr al zo een, dacht topic loopt beetje dood laat ik er eentje doen nu.
 

DeletedUser76018

Guest
Nice rate! :) (mijn rate was trouwens van w46 een tijdje geleden dus de jouwe was de eerste mooie hoor ;) )
Aangezien ik, heel lief :eek:, blijkbaar de volgende rate ben. Vrolijk Badschuim666 please :D
 

DeletedUser66129

Guest
Nice rate! :) (mijn rate was trouwens van w46 een tijdje geleden dus de jouwe was de eerste mooie hoor ;) )
Aangezien ik, heel lief :eek:, blijkbaar de volgende rate ben. Vrolijk Badschuim666 please :D

Ja als ik had geweten dat het van W46 was dan laat maar. Dan rate iemand anders maar :rolleyes: :p
 

DeletedUser66414

Guest
Iemand die zin heeft om mij te raten?
Ben wel eens benieuwd naar mijn score :p
 

DeletedUser66129

Guest
Als je eerst zelf eens gaat raten ofzo. Altijd weer zelfde met mensen hier, vragen om gerate te worden maar zelf niks doen, lui volk :p
 

DeletedUser66414

Guest
Als je eerst zelf eens gaat raten ofzo. Altijd weer zelfde met mensen hier, vragen om gerate te worden maar zelf niks doen, lui volk :p

Mijn excuses :(
Wie zal ik eens raten dan? ;p
Geef me een naam en ik doe het ;p
 
Reactiescore
3.583
Het is de bedoeling dat de persoon die het laatst iemand een rate gegeven heeft ook een naam dropt die de volgende persoon dan een rate kan geven.

Aangezien het bij de vorige niet goed aangehaald word mag je wat mij betreft zelf een willekeurige speler zoeken ;)
 

DeletedUser66129

Guest
Ik had als laatst gerate en had duidelijk aangegeven dat Ruffy oftewel Vrolijk badschuim666 gerate mocht worden hierna? :confused:
 

DeletedUser66414

Guest
Het is de bedoeling dat de persoon die het laatst iemand een rate gegeven heeft ook een naam dropt die de volgende persoon dan een rate kan geven.

Aangezien het bij de vorige niet goed aangehaald word mag je wat mij betreft zelf een willekeurige speler zoeken ;)

Oke bedankt!

Euhm, laat ik dan even K9-Unit raten :p

Punten: 7/10 = voor zijn ligging en het niet te vaak gebruiken van PP best goed gegroeid lijkt me.
ODA: 8/10 = Voor zijn puntenaantal toch al wel lekker gestegen de afgelopen dagen :D
Ligging: 7/10 = Vrij goede ligging, mooi langs de rand, niet te ver, niet te dicht, mooie dorpjes eromheen. Ziet er leuk uit.
Stam: 9/10 = Stamgenootje van me, uiteraard goede punten, hoe kan het ook anders :p
Reputatie 6/10 = Geen heel bekende speler lijkt me, maar voor zijn groei en activiteit heeft hij toch al wel kleine dingen bewezen.

En om *Netsky een pleziertje te doen, hier vrolijk badschuim666:

Punten: 8/10 = Netjes puntenaantal, niet overdreven veel/weinig. De dorpen die hij heeft overgenomen zijn weliswaar van een redelijk punteniveau (behalve die van sir eli), dus op vlak van punten zit hij volgens mij redelijk op schema.

ODA: 7/10 = 24K, opzich geen slechte score maar ik had meer verwacht, hij is de grootste speler in zijn kleine omgeving daar met allemaal 4-5K dorpjes om zich heen, zijn leuke edeltargets lijkt me die je niet zomaar overneemt. Hierdoor had ik toch ietsje meer ODA verwacht.

Ligging: 7/10 = Niet de meest geweldige richting, maar hij heeft mogelijkheden, door, zoals ik al zei, die 4-5K spelertjes om zich heen, die heb wel doorgroeimogelijkheden geven.

Stam: 0/10 = Sinds gisteren stamloos, mag hier altijd joinen ;p Ben benieuwd naar de reden + wat zijn volgende zet gaat worden.

Reputatie 8/10 = Heb zijn naam toch al wel een paar keer horen vallen hier op het forum, zelf weinig kennis/ervaring met deze speler in kwestie. Maar ik denk dat we nog wel van hem gaan horen op W47

De volgende mag dus uiteraard mezelf raten. En anders zou ik graag Der Eisbär gerate zien worden ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.583
Ik had als laatst gerate en had duidelijk aangegeven dat Ruffy oftewel Vrolijk badschuim666 gerate mocht worden hierna? :confused:

Ik zocht de laatste rate en zag daar nergens iets in staan. Degene die wilt raten zal ook naar die post kijken en zal niet veel zin hebben alles posten daarrond nog te gaan zoeken wie wel. Verder staat er enkel Ruffy en weet waarschijnlijk 99,9% op TW niet op welk account hij speelt. Ik zeg dat niet om negatief te doen maar iemand die niet zo bekend is met het AF weet zo niet wat die moet doen :D Ik deel alleen effe mee dat het in de rate zelf onderaan moet staan zoals gewoonlijk :boer:
 

DeletedUser66129

Guest
Ik zocht de laatste rate en zag daar nergens iets in staan. Degene die wilt raten zal ook naar die post kijken en zal niet veel zin hebben alles posten daarrond nog te gaan zoeken wie wel. Verder staat er enkel Ruffy en weet waarschijnlijk 99,9% op TW niet op welk account hij speelt. Ik zeg dat niet om negatief te doen maar iemand die niet zo bekend is met het AF weet zo niet wat die moet doen :D Ik deel alleen effe mee dat het in de rate zelf onderaan moet staan zoals gewoonlijk :boer:

True that, was het vergeten is dus had het bericht erna gezet dus vandaar :p
 

DeletedUser75778

Guest
Oke bedankt!

Euhm, laat ik dan even K9-Unit raten :p

Punten: 7/10 = voor zijn ligging en het niet te vaak gebruiken van PP best goed gegroeid lijkt me.
ODA: 8/10 = Voor zijn puntenaantal toch al wel lekker gestegen de afgelopen dagen :D
Ligging: 7/10 = Vrij goede ligging, mooi langs de rand, niet te ver, niet te dicht, mooie dorpjes eromheen. Ziet er leuk uit.
Stam: 9/10 = Stamgenootje van me, uiteraard goede punten, hoe kan het ook anders :p
Reputatie 6/10 = Geen heel bekende speler lijkt me, maar voor zijn groei en activiteit heeft hij toch al wel kleine dingen bewezen.

De volgende mag dus uiteraard mezelf raten. En anders zou ik graag Der Eisbär gerate zien worden ;)

Wat hebben we hier nou weer aan? :p

Lijkt mij het beste als gewoon vrolijkbadschuim gerate wordt. Dat is een account waar genoeg over te zeggen valt gezien hun verleden als stamleider. Hier werd ook om gevraagd.
 

DeletedUser66414

Guest
Wat hebben we hier nou weer aan? :p

Lijkt mij het beste als gewoon vrolijkbadschuim gerate wordt. Dat is een account waar genoeg over te zeggen valt gezien hun verleden als stamleider. Hier werd ook om gevraagd.

Helemaal niets :D
Ik mocht iedere speler raten, dus koos ik de eerste dat ik vond ;)
Heb vrolijk badschuim ook ineens gerate, maar heb niet gigantisch veel kennis van deze speler :s Ik doe mn best ;)
 
Bovenaan