Rate de speler!

DeletedUser

Guest
Le Page

Punten: 0/10
ODA: 0/10
Ligging: 0/10
Stam: 0/10
Reputatie 3/10

yw
 

DeletedUser75778

Guest
Helemaal niets :D
Ik mocht iedere speler raten, dus koos ik de eerste dat ik vond ;)
Heb vrolijk badschuim ook ineens gerate, maar heb niet gigantisch veel kennis van deze speler :s Ik doe mn best ;)

Nja, we hebben het hier al eerder over gehad. Rates zoals deze zijn waardeloos. Niks geen nuttige kritiek, dus je hebt er niks aan als speler. En als AF-ganger is het geen bal aan om te lezen. Sorry als ik hier mee salty overkom, maar het lijkt me dat we gewoon een beetje ons best kunnen doen iets moois in elkaar te zetten.
 

DeletedUser66129

Guest
Helemaal niets :D
Ik mocht iedere speler raten, dus koos ik de eerste dat ik vond ;)
Heb vrolijk badschuim ook ineens gerate, maar heb niet gigantisch veel kennis van deze speler :s Ik doe mn best ;)

Lol, dit vond ik wel komisch. 'ik doe mijn best'.. je doet een rate binnen anderhalf minuut ofzo :p
 

DeletedUser66129

Guest
Ik zal wel even eerst Vrolijk badschuim666 raten nu, en dan kijken of ik daarna nog zin heb ik nog een rate :p
 

DeletedUser66414

Guest
Ik zal wel even eerst Vrolijk badschuim666 raten nu, en dan kijken of ik daarna nog zin heb ik nog een rate :p

Is goed, net mijn rate over vrolijk badschuim een beetje aangepast.
Benieuwd naar jou rate! :)

Groeten,
Kevin
 

DeletedUser66129

Guest
Rating Vrolijk Badschuim666

20j1ymo.png


21ox7iu.png


Punten

Prima aantal punten voor dit moment van het spel, dorpengemiddelde prima op 5,4k punten per dorp. Prima gemiddelde om te hebben. Dorpen die hij heeft overgenomen ook allemaal rond de 3k of meer, op één na wat het wel weer zonde maakt vind ik, namelijk een dorp van maar 900 punten terwijl je daar in plaats van nog wel wat betere dorpen kan pakken, moet je wellicht wel iets verder voor kijken en zal dichtbij dan wat lastiger zijn. Wel dat dorp al mooi uitgebouwd naar boven de 4k in niet al te lange tijd. Staat net niet op de eerste pagina van de ranglijst en dus net 26e, kwa punten valt er niet veel op af te rekenen voor mij op het punt na van zijn 3e dorp.

Ik ga voor een 8,5/10

Verslagen eenheden

sayu4l.png


Heeft op dit vlak niet veel te zeggen, zijn ODA valt nog wel mee en zijn ODD zegt al genoeg over tegenslagen waarmee hij te maken krijgt op dit moment. Hij zal dus vrijwel geen aanvallen op zich hebben gehad, op enkele losse flodders na die hij dan eventueel gedodged heeft. Maar met maar een aantal van 4 als ODD kan ik vrijwel stellen dat er niet veel gebeurd is op defensief gebied.

2qw264l.png


Over ODA dan, hij heeft wel ODA, maar zoals hierboven te zien is valt het nog reuze mee met wat voor gevallen. Eerste dorp dat hij overnam was van een speler met ban en aanvalstroepen zover ik nog weet, dus daarop verliest hij bijna geen troepen en krijgt wel wat ODA ervan. Verder zie je dus dat in de periode van zijn 2e dorp tot 3 dagen geleden bijna geen uitschieters van behaalde ODA er is. Enkel dus 3 dagen geleden echt een uitschieter wat betreft ODA, maar gezien zijn positie op ranglijst (26) vind ik een rang buiten de top 100 van ODA best matig voor deze speler.

Ik geef hier een 6/10

Ligging

cuo2u.png


Zijn ligging valt niet veel op aan te merken, is gewoon wel goed, lekker dicht op elkaar. Heeft nog aantal uitgroei mogelijkheden met spelers van +/- 3k punten. Maar daarna ligt hij al wel gauw naast een speler met evenveel punten als hemzelf. Dat beloofd dan een leuke strijd te worden mits deze tegen elkaar gaan en niet bevriend zijn bijv. Ligging is dus opzich wel veel belovend, als hij kan winnen bijv. van deze speler dan heeft hij het goed voor elkaar.

Ligging dus een 9/10

Stam

Tja, Vrolijk Badschuim heeft geen stam meer sinds gisteren dus dat valt niet echt meer te raten.

Toch even ingaan op onderdeel stam omdat ik Destu. nog best wel goed ken met spelers die erin zaten etc. Ik had sowieso al niet echt verwacht dat deze stam heel lang zou bestaan, hoe graag ik het ook had willen zien met Gijs als leider. Het was waarschijnlijk wel een gezellige stam, maar had aantal spelers die dus totaal niet groeide en dus eigenlijk niks te maken hadden in de stam, hierdoor gaf ik de stam sowieso niet groot succes om lang door te blijven gaan.

Maar goed dit kan dus niet echt beoordeeld worden dus 0/0

Reputatie

2jfehz.png


Ik vind reputatie beetje zwakjes in vergelijking met de spelers. Ik ken Gijs wel redelijk goed en had meer van hem verwacht. Vooral gezien de overnames. Zijn 2e dorp was iemand die harder groeide dan hemzelf en het leek me een veelbelovende strijd te worden tussen deze 2 wie dat zal winnen. Echter was die andere speler op geven moment geband (zover ik me goed herinner?) en dit gaf Vrolijk Badschuim makkelijk de kans voor een ideaal 2e dorpje zonder teveel moeite. Clearen was dus niet zo moeilijk en edelen ook niet omdat er geen weerstand was. Vervolgens dus 3e dorpje waar ik al even over had was dus een 900 punten dorp. Lijkt mij gewoon veruit te weinig voor een dorp om over te nemen omdat dat echt weer een tijdje gaat duren voordat je zo'n dorp op ideale aantal punten hebt voor bijv. adelshoeve etc. Dus nogal een dorp onder niveau vind ik om over te nemen. Daarna ook nog eens een barbaren dorp, weliswaar van 4k dus moet van een gestopte speler zijn. Weet het verhaal hier niet achter waarom dat een BB dorp is, wellicht omdat Vrolijk Badschuim druk er goed op had ofzo, ik heb geen idee maar een BB dorp overnemen is meestal wel makkelijk.

Verder was Vrolijk Badschuim de leider dus van Destu. en dat heeft niet heel erg goed uitgepakt. Meestal is Gijs wel prima leider en ik weet van hem dat hij het goed kan. Maar dit was wel een flop om zo te noemen.

Reputatie een 6/10

Uitslag

Al met al bij elkaar zonder dus de stam mee te rekenen in de beoordelingsgemiddelde komt uit op:
8,5+6+9+6 = 29,5. Wat betekend een 7,4 afgerond. Nog redelijk prima dus.

Ik zal morgen nog wel even le page raten :)
 

DeletedUser66129

Guest
Thnx, zal morgen proberen dus weer zo een te maken, word de 3e dan al :p
 

DeletedUser66129

Guest
Rating Le Page

2r7tsoy.png


2j0cetz.jpg


Punten

Le Page heeft totaal niet veel punten op dit moment, maar een kleine 2,8k punten wat voor deze fase gewoon weg te weinig is wil je mee draaien in de top. Ook heeft hij al een adelshoeve op dit aantal punten, dus kan wellicht wel snel uitbreiden naar een 2e dorp, wel komt hierbij kijken dat dan de grondstof levels extreem laag zijn en voor een wereld met limited haul kan dat erg cruciaal zijn want dan gaat het erg lang duren voor je goudmunten kan slaan en edels kan maken. Het zal dus nog wel een tijdje gaan duren voor hij echt een edel beschikbaar heeft voor een 2e dorp. Het account is wel een paar dagen later gestart, maar gezien de hoeveel punten die ze maar hebben ligt dat best erg onder het niveau van de wereld.

Ik kom op een 4/10

Verslagen eenheden

e71oph.png


Tja hier kunnen we vrij kort over hebben eigenlijk, geen verslagen eenheden zowel aanvallend als verdedigend niet. Betekent dat hij vrijwel geen weerstand heeft uit de buurt. Wel heeft de stam een en ander aan verslagen eenheden maar dit account dus totaal niet. Zal dus betekenen denk ik dat Le Page een account is met defensieve troepen waarmee hij de stam helpt en de stam op zijn beurt weer met aanvallende troepen hem helpt. Dat zou dus wel een mogelijkheid kunnen zijn. Maar afgaand op zijn OD algemeen is het een 2/10.

Ligging

2gw7ub7.png


Zijn ligging is niet veel op aan te merken, het is een enkele dorp dus kan niet echt kijken naar hoe compact zijn cluster bijvoorbeeld is. Linksonder op deze kaart zie je wel gelegenheid van redelijk wat barbaren dorpen, dus het limiet zou elke keer makkelijk gehaald kunnen worden door deze dorpen. Voor een 2e dorp heeft hij wel keuze tussen 2 dorpjes namelijk een dorp van 1,7k punten of een dorp van 3,1k punten. Waarbij dus het dorp van 1,7k punten minder risico met zich mee zal brengen maar het wel tijd zal kosten om dit dorp bijv. ook uit te bouwen naar een adelshoeve/ideaal 2e dorp.

2hf77g4.png


Ligging ten opzichte van de stam

Deze ligging is op zich prima voor zo'n speler, een stam die wel dicht op elkaar ligt en elkaar dus prima kan steunen tegen wat grotere spelers. Wel komt hierbij kijken dan dat uitgroei mogelijkheden voor elke speler best klein is, en er dan continue maar kleine spelers/barbaren dorpen overgenomen gaan worden in het stam cluster. Op de kaart heb ik ook de stam POK gemarkeerd, dit is een stam die denk ik na verloop van tijd een grote dreiging gaat vormen voor Le Page en zijn stam omdat die erg dicht bij liggen. Ligging krijgt hij van mij een 7/10 omdat hij wel mogelijkheden heeft, maar ik kans niet erg groot acht dat hij het ver gaat schoppen met deze ligging.

Stam

dfztjt.png


Stam is zoals hierboven ook al even vermeld een klein hecht groepje dat lekker dicht op elkaar ligt en dus elkaar op korte afstanden erg goed kan steunen zowel aanvallend als verdedigend. Alleen kan dit dus ook min punt zijn en is er voor iedereen weinig ruimte op zich uit te groeien met nieuwe dorpen. Ook zal deze stam dus op den duur tegen de nr 2 stam van de wereld strijden. En daarin geef ik deze stam een erg kleine kans van slagen in.

1z5qi9x.png


Over de leden kan ik vrij weinig zeggen omdat ik ze gewoon allemaal niet ken, denk dat het meer een stam is dat al blij is dat ze begin fase deels kunnen overleven en er meerdere 2e dorp behalen. Het is dus totaal geen stam dat lang zal blijven bestaan en ook eigenlijk niet in de top 20 zal kunnen komen.

Stam krijgt een 4/10

Reputatie

Reputatie tot slot, ik weet er vrij weinig van. Wel kan ik zien de manier waarop hij speelt qua dorpen bouw dat het geen hele goede reputatie is. Het is een AH rusher die dus zo snel mogelijk adelshoeve wilt. Maar op limited haul is dit juist niet handig om te doen omdat je dan met lage grondstof levels het nooit echt zal halen tot goudmunten en edels. Dus dan zal je al gauw komen op één edel en daarmee ga je dorpen overnemen van max 1,5k punten, grotere dorpen maak je dan vrij weinig kans op, vooral gezien zijn ligging dat de grotere dorpen dan dus ook wat verder ligt.

Reputatie een 4/10

Uitslag

Sorry kan d'r verder niet veel van maken. 4+2+7+4+4 = 21 totaal. Kom ik op een 4,2 gemiddeld.

Hoop dat je er beetje blij mee bent :p

Gezien ik zelf nog niet gerate hoef te worden mag mijn stamgenoot The Fault In Our Stars wel als volgende gerate worden :)
 
Reactiescore
1.075
the fault in our stars
56711_large



Punten:

20.592 met 4 dorpen, meer "rim" gelegen, mooie top 100 ranking, op eerste zicht ook geen echte PP abuser

w5r6FGh.png


8/10

ODA:

y5n46eB.png


niet bijzonder veel maar dat hoeft in deze fase van de wereld zeker niet slecht te zijn. Gaat dus lekker zorgvuldig met zijn troepen om.

8/10

Ligging:

FsOYKhJ.png


edelt mooi in de rug van zijn stam, naar de rim op(??) de vraag is maar of Meow het op termijn gaat kunnen opbrengen tegen betere tegenstanders.

7/10

Stam:

Vin5c65.png


ikzelf verwacht er wel degelijk wat van op korte termijn, op lange termijn is wat anders:s

6/10

Reputatie

zelf ken ik hun niet goed, maar wat ik hoorde was allensinds goed, 7/10

36/50
 

DeletedUser76018

Guest
Weer een toprate netsky ;)

Steff je plaatjes zijn wel mooi maar liefst ietsie meer onderbouwing als het meneertje pleziert :D
 
Reactiescore
1.075
twstats deed het niet dus heb 't lekker kort en bondig gehouden (en de kleine kindjes begrijpen de plaatjes beter als de tekst :D)
 
Bovenaan