Rate de speler

DeletedUser54299

Guest
Ik wil ook nog wel een rate :D

Als jij nou mij rate, kan ik eviction(of sjon, wat je wil) wel raten :p
 

DeletedUser75778

Guest
SpaceTrouble

scU3HPR.png



Punten
sPdhVKp.png


Aardige groeirang in verhouding tot je eigenlijke rang, dat zit lekker. Je lijkt op een clean manier aan je dorpen gekomen te zijn en er is een mooie constante groei terug te vinden in de curve. Mocht je geen last gaan ondervinden van te veel tegenstand ga je nog wel even doorgroeien lijkt mij.

8/10 Mooie groei, maar 2 punten er af omdat er nog heel wat te groeien valt voordat je een bepalende rang gaat in nemen, it's a long way to the top.


OD
Je staat rang 93 aanvaller. Als we je puntenrang er bij nemen, namelijk 82, denk ik dat dit een redelijke verhouding is. 600k punten en 1,6mil ODA valt wel goed te noemen. Je hebt verder absoluut nog niet moeten vechten voor je dorpen, een ODD rang van 100k valt in het niet. Des te beter voor jou, maar valt dus weinig over te zeggen.

7/10 Een hele normale ODA, lage ODD


Ligging


Ik weet niet wat de relatie is tussen jouw stam en Fintiy, maar er zit een mooi frontje aan te komen met Fietsventiel, je zult wat actie kunnen gaan verwachten dan. Je ligt ietsje los van de rest van je stam, maar een groot aantal dorpen ligt toch vrij veilig in de rim. Denk dat je goed tegenstand zal kunnen gaan bieden. Overigens erg veel barbs, een mooi farmcluster. Maak er gebruik van zou ik zeggen! :)

8.5/10 Zodra je een mooi front hebt opgebouwd en je zolang je goed gebruikt maakt van je farm-mogelijkheden zie ik veel potentie in deze ligging.


Stam
Je heb je papieren liggen bij de stam .Cracy. Ik weet niet zo goed wat ik van deze stam moet vinden. Het komt over als een bij elkaar geraapt zooitje spelers, een paar met toch aardig wat potentie, een paar waar ik toch mijn twijfels over heb. Ik ben benieuwd wat jullie zullen gaan doen tegen Finity. Ik zag al wat verloren dorpjes voorbij komen, maar toch ook een aantal (her)overingen.

Een 6.5/10 vooralsnog, ik moedig jullie sterk aan te laten zien dat het hoger kan!


Reputatie
Laat ik achterwege, aangezien ik je niet ken


8 + 7 + 8.5 + 6.5 = 30
30 / 4 = 7.5, mooi!


Rate: Sjonnie
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72874

Guest
Super uitgebreide rating! Onzettend bedankt :D
En we zullen nog wel wat laten zien op deze wereld, als niemand het nog gedaan heeft zal ik morgenavond Sjon wel eens raten :p
 

DeletedUser75778

Guest
Super uitgebreide rating! Onzettend bedankt :D
En we zullen nog wel wat laten zien op deze wereld, als niemand het nog gedaan heeft zal ik morgenavond Sjon wel eens raten :p

Geen probleem, iedereen verdient een rate waar aandacht in is gestoken :) Zet hem op verder, laat maar zien wat je in huis hebt! :D
 

DeletedUser74658

Guest
Rh1no
5dc290717b.png


Punten: Met een groeirang van 15 op een puntenrang van 33 is niks op aan te merken. Goede steady groei en dit zal voorlopig nog wel even doorgaan. De dorpen zelf zijn wellicht iets te makkelijk behaald, maar het is het resultaat wat telt. Meer later 8,5/10

ODA Rang 51 met puntenrang 33 ben ik niet zo van onder de indruk. Gezond vind ik als je ODA rang ongeveer vergelijkbaar is met je puntenrang maar dit is niet het geval. Misschien slim gespeeld, misschien iets te veel gratis/makkelijke dorpen maar echt gevochten voor dorpen zie ik nog niet zo terug. 6/10

Ligging
8a8a4f32ba.png

Hier zit in de toekomst wss een jump aan te komen. Rim account met dorpen lekker ver uit elkaar en wss heerlijke farmmogelijkheden. Echter zit het rondom je heen binnenkort potdicht en dan zul je toch moeten gaan jumpen/internen. Zelf vind ik dit nogal nadeling en daarom krijg je een 7/10

Stam
Zal niet helemaal objectief zijn als vijand zijnde, maar BaBe heeft de laatste tijd wat merkwaardige keuzes gemaakt waar mening lezer/speler toch zijn vraagtekens bij heeft. Echter heeft de stam een prima ligging en zit er voldoende kwaliteit in om goed weerstand te kunnen bieden tegen bijvoorbeeld Finity. Na Finity voor mij dik de nummer #2 stam. 7,5/10

Reputatie
De enige speler die ik hier namens dit account langs zie komen op het AF is BooZy. Zitten naast de soms irritante ook slimme en goed doordachte opmerkingen tussen maar dit is niet geheel objectief gezien. Mooi werk geleverd op het Rate de top 25 forum en vandaar krijg je een steady 7/10 rating

Opgeteld wordt dit 8,5 + 6 + 7 + 7,5 + 7 = 36/5 = 7,2
Mijn account is al 1-2 x gerate volgens mij maar dat mag best nog een keer :p

Thanks:)
Al heeft BooZy verreweg het meeste werk geleverd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73673

Guest
Als iemand niks te doen heeft wil ik nog wel een rate en zal ik die persoon terug raten ;)
 

DeletedUser72874

Guest
Sjonnie = Sjondeertrekker of de naam van Eviction? Ik zou het een week geleden eigenlijk doen, maar als iemand het nu zegt ga ik dan echt beginnen :p
 

DeletedUser72874

Guest
Week later dan ik gezegd had maar hier is ie dan toch, formaat gewoon lekker gejat :)


bcfd8e0816.png
8a16b67614.png


Punten
De nummer twee van de wereld zijn van de wereld is altijd een lofwaardige prestatie, en dus kan ik hier niet anders dan onder de indruk zijn. Je groeigeschiedenis laat periodes van opbouw zien waarna je vervolgens knalt en ineens meer dan twintig dorpen in een dag overneemt. Door deze manier van spelen ben je niet altijd nummer twee en val je soms iets terug, maar kom je soms ook (zoals nu) ontzettend dicht bij Ithyphallophobia.

9.5/10 de nummer twee is nog net geen nummer een ;)
2aa1d09e8c.png
e27dae1ae9.png


OD:
Je kenmerkende groeipatroon komt waarschijnlijk voort uit het feit dat jij aardig knokt voor je dorpen. Plaats drie op de ODA ranglijst is zeker respectabel. Los daarvan is ook de combinate van 2,6M punten met meer dan 10M ODA op zichzelf al meer dan goed te nomen. Verdedigend mag je niet klagen, met 1.8M ODD heb je af en toe wat aanvallen te verwerken gekregen, maar een account van jouw grootte moet die kunnen afslaan.

9/10 Zeer goed ODA, laag ODD, maar daar kan jij niks aan doen :)

Ligging:


Binnen een paar weken zal je waarschijnlijk mooi aansluiten aan jouw stam in zowel het noorden als zuiden. Hoewel je niet al te veel farmmogelijkheden hebt, heb je meer dan genoeg edelruimte om je heen. Cruise in het oosten en slechts kleinere spelers/stammen in het noordwesten. Naar mijn mening is dit zeker een veelbelovende ligging.

9/10

Stam:
Sjondeer en matties zijn vanuit Vanity vertrokken om zich aan te sluiten bij Finity, wat het in de nummer 1 stam van de werelde veranderde. Van de drie stammen op deze wereld die er toe doen (sorry allemaal) denk ik zelf dat Finity de grootste kans op overwinning heeft. Nu hoeven jullie dat alleen nog maar waar te maken, succes!

10/10
Reputatie:
Aangezien ik bijna nooit op het AF kom kan ik hier niks over zeggen, deze sla ik dus over.

Totaal
(9,5+9+9+10)/4 = 9.4
Beter kan haast niet ^^

Rate: SpaceTrouble heeft al een rate dus zoek maar wat leuks uit
 
Bovenaan