~
Ambrose
AKA
bambi
AKA
haunter
Punten: 4.939.679: wat resulteert in een respectabele 16e plaats. Een mooie plek en leuke hoeveelheid puntjes een 7 omdat het geen 5 miljoen was.
ODA: 46,50 Mil: wat resulteert in een 5e plek. Niet verkeerd gezien je gewone rang en laat wel zien dat je aanvallender bent dan veel andere op deze wereld en daarom een 9 (ook om die 7 van je punten te compenseren

)
Ligging:
een ligging in je stamcluster met goede hoeveelheid safe voor je front. Wederom een 9
Stam:
een stam die al een tijdje meedraait en ondanks tegenslag nog altijd sterk staat. Aangezien ze niet bij de eerste tegenslag opgeven en zelf ook een slag kunnen leveren geef ik je hier een 8,5 voor.
Reputatie:
hier kan je verschillen per kant en of je iemand persoonlijk kent of niet dus iets wat uitgebreider voor je. Je hebt zeker geen slechte reputatie maar om te benoemen dat jij de beste reputatie hebt van buitenaf kan je ook zeker niet doen (die gaat naar een dwerg). In de tijd dat ik nog bij je in ghosts speelde heb ik goed met je kunnen werken en gezien hoeveel energie je stak in het behoud en voortgang van de stam ongeacht de situatie waar de stam in verkeerde. ik zou je 2 punten geven dan ook en dat is voor buitenaf en van binnen ghosts en zouden dan respectievelijk een 7 en 9 zijn waardoor je gemiddelde op een 8 uitkomt voor reputatie.
gemiddeld 7+9+9+8.5+8 = 41.5 punten totaal wat gemiddeld dus een 8.3 betekend