Rate de speler

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Redelijk verbaasd dat ik dit topic nog niet zag daarom open ik hem nu maar even.

De mensen die iemand raten worden daarna gerate, de rating wordt aan deze punten beoordeeld:

Punten:
ODA:
Ligging:
Stam:
Reputatie:
 

DeletedUser73711

Guest
Ik heb geen idee waar je speelt, rate Maakjenietdruk. :)
 

DeletedUser73650

Guest
Ik heb geen idee waar je speelt, rate Maakjenietdruk. :)

Punten: Mooi punten aantal, je bent ook n°1 he, kan ik niet veel op zeggen :)
ODA: Ja, n°1 :)
Ligging: Mooie ligging met mooie groeikansen.
Stam: Van alpha heb ik nog niet veel gehoord maar komt nog wel denk ik?
Reputatie: PP-abuser. Maar het werkt wel. Je bent ook een farmer, dus het is ook wel skill hoor.

Rate: Crazy Animal
 

DeletedUser67609

Guest
Dat doen ze best knap dan zonder het aankopen van PP :p
 

DeletedUser73650

Guest
Dat doen ze best knap dan zonder het aankopen van PP :p

qswr6c.jpg
 

DeletedUser

Guest
Crazy Animal
Punten: Ziet er OK uit. Nog aan het groeien in rang dus dat zal wel goed zijn.
ODA: Teleurstellend, zal ook wel met de 2 dorpen interns te maken hebben, maar dan nog is die volgens mij ondermaats.
Ligging: Op zich vrij mooi en compact clustertje, heeft zijn voordelen en zijn nadelen in het begin van de game, grootste voordeel is wellicht dat je minder snel van de wereld zult verdwijnen, dus ik verwacht een blijver.
Stam: Design is wellicht een van de betere stammen, al is het nog wat vroeg om daar een groots oordeel over te vellen.
Reputatie: Reputatie is volgens mij vrij goed.

Indien je mij wil raten:
Twstats
IG
 

DeletedUser73650

Guest
Crazy Animal
Punten: Ziet er OK uit. Nog aan het groeien in rang dus dat zal wel goed zijn.
ODA: Teleurstellend, zal ook wel met de 2 dorpen interns te maken hebben, maar dan nog is die volgens mij ondermaats.
Ligging: Op zich vrij mooi en compact clustertje, heeft zijn voordelen en zijn nadelen in het begin van de game, grootste voordeel is wellicht dat je minder snel van de wereld zult verdwijnen, dus ik verwacht een blijver.
Stam: Design is wellicht een van de betere stammen, al is het nog wat vroeg om daar een groots oordeel over te vellen.
Reputatie: Reputatie is volgens mij vrij goed.

Indien je mij wil raten:
Twstats
IG

Klopt, dorpen 003 - 008 zijn tot nu toe dorpen die aluminum thoughs gecleard heeft voor mij zodat onze clears groot kunnen worden en 24/7 kunnen farmen. Nu zijn we aan het fuseren met aluminum. :)
 

DeletedUser

Guest
Kleine piraat

Punten: 2000 punten, maar je bent dan ook later gestart. Je zult goed gas moeten geven als je nog bij de top wilt. Maar het is zeer zeker mogelijk als je een goede speler bent.
ODA:ODA is niet slecht voor je punten, maar ook niet echt goed.
ligging: In de rim tussen de noobs. Veel makkelijke edeltargets en veel farms dus ook veel groeipotentie.
Stam: Jin, ziet er degelijk uit voor een rimstam.
Reputatie: Reputatie is vrij goed door je vorige ervaringen, maar je moet je elke wereld opnieuw bewijzen :)


Rate arne5111

IG
Spelersakte
 

DeletedUser73650

Guest
Kleine piraat

Punten: 2000 punten, maar je bent dan ook later gestart. Je zult goed gas moeten geven als je nog bij de top wilt. Maar het is zeer zeker mogelijk als je een goede speler bent.
ODA:ODA is niet slecht voor je punten, maar ook niet echt goed.
ligging: In de rim tussen de noobs. Veel makkelijke edeltargets en veel farms dus ook veel groeipotentie.
Stam: Jin, ziet er degelijk uit voor een rimstam.
Reputatie: Reputatie is vrij goed door je vorige ervaringen, maar je moet je elke wereld opnieuw bewijzen :)


Rate arne5111

IG
Spelersakte


Noob :D
Neenee mopje, laat iemand anders jou maar rate!
 

DeletedUser

Guest
Haha ik gooi je eruit dadelijk :D

Is het eigenlijk ayco of robbie die op het forum zit? Of allebei :D
 

DeletedUser

Guest
Oh Ik verwachte ayco, hij is altijd degene die het meest praat op skype :p
 
Reactiescore
1.037
Bump, ik zal raten wanneer ik thuisben, rate dauntless... En ik rate terug
 

DeletedUser61174

Guest
Aangezien bijna alleen jij weet waar ik speel, kun je me wel terug raten (maar niet mijn naam zeggen ofcourse) :D

Punten: Lekker, Top-10, en jullie groeien vlot :)
ODA: 8e, matched jullie rang ongeveer, niet teveel, niet te weinig.
Ligging: Veel mooie targets, maar daardoor waarschijnlijk ook veel potentiële vijanden, maar de meesten zullen wel easy to get zijn :p
Stam: Nummer 2 stam, zitten veel goede starters in, verder weet ik niet precies wie er spelen, maar het zal wel goed komen.
Reputatie: Top, jullie zijn baasjes, en ik weet dat jullie er wel wat van kunnen :D
 

DeletedUser

Guest
Wij worden overgeslagen of wat? ):

Toekomstige buurratings dan maar :p
Punten: 8,5 / 10 . Vrij goed , rang 18
ODA: 9 / 10. Ook goed, rang 16
Ligging: 7 / 10. Met een beetje kunst en vliegwerk is er vast wel wat van te maken
Stam: 8 / 10 . Design ziet er toch vrij aardig uit
Reputatie: 8 / 10 . Komt wel aardig over

Gem. 8,1

Rate Drunken Baby
Stats
IG
 
Bovenaan