Rate de speler

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser45617

Guest
Volgensmij kan je dat gewoon meenemen in je rate dan of niet? ;) , als je bijvoorbeeld naar de ODA score van merger kijkt, zie je dat ze op een 2e plaats staan. Vergelijk je dit met een Fourteen die ook als interner wordt gezien, die heeft daar slechts een 15e plaats.

Toch bedankt dat je de moeite hebt genomen om een reactie te geven die redelijk ongegrond is, op UF zijn bijvoorbeeld van de eerste 100 dorpen niet eens 10 interns geweest, maarja had ook geen positievere reacties verwacht vanuit het ghosts kamp. :eek:

Goed gedaan!

Positief genoeg? :$
 

DeletedUser45617

Guest
Anders mag Harvest Time wel eens gerate worden. Ik ben benieuwd :).
 

DeletedUser65908

Guest
zo werkt het niet, je moet eerst iemand raten voordat je aan de beurt bent
 

DeletedUser45617

Guest
Erlend


Punten:
4 miljoen, niets op aan te merken, mooi op de eerste pagina. Niet overdreven veel interns/bb's, vooral de laatste maanden goed bezig tegen War/Avitar.

8.5/10

ODA:
32,612,730
Groeit lekker mee met je punten, toont aan dat je niet enkel clears doneert voor massa's, maar ook zelf actief mee-edelt.

9/10

Ligging:
Mooi cluster, goed in de falanx. Na het wegedelen van Avitar wel redelijk groot front, maar genoeg safe ook omdat je goed in de falanx ligt. Verder ook meer dan genoeg farms in je cluster.
9/10
Stam:
Aangezien Rise! zonder jou het niet zo denderend deed, beoordeel ik de stam zelf minder. Jij hebt ze echter uit hun dip gehaald en daardoor boeken ze nu goede resultaten tegen War.

7/10

Reputatie:
Zoals ik hierboven zei: jij haalde Rise! boven water. Op het AF ben je ook een leuke poster, met soms een trollpost maar dat stoort niet.
9/10.
Edit: post misleidend en scammer!! 0/10.

Een gemiddelde van 8,5/10. Dit wordt nu jammer genoeg 6,7. niet bijsterend dus.

Nu iemand HT raten? :$
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63648

Guest
HT.

Punten: Beroerd. 3 pagina is niet echt om over naar huis te schrijven. (Ja ik ben van de oude garde!) 5.
ODA is vergelijkbaar met puntenrang. Dat is best netjes denk ik, maar dat blijft natuurlijk ook weer laag. 6.
Ligging is de rim, tsja, moet je van houden nietwaar. Leuk front met Dualicious en ajacied, dus toch een 8 hiervoor.
Reputatie: Peeta. Needless to say more. 1/8 m8 :(
Oftewel nog een 5.
 

DeletedUser52513

Guest
Cgrain Aest:

Punten: 7/10 prima acc
Stam: 9/10 de nummer 1 stam van nu
ODA: 8/10 een aanvallende speler
Ligging: 7/10 safe ligging met een jump.
Reputatie: 1/10 Cgrain, need i say more?
 

DeletedUser63648

Guest
Pfff die punten klopt geen hout van. Dat is nog wel een 8 hoor :p
Voor de rest prima rate.
 
Bovenaan