Rate de Speler

DeletedUser

Guest
Omdat noobjes zagen :D

Punten: 2,9mio een top 20 accountje dus :) 7/10! Maar hij heeft ook heeel veel interns achter de rug, ben ik niet negatief over want soms heb je gewoon geen optie en het is van moeten! :rolleyes:

Oda: 7.9 mio aan de lage kant dus een 6/10! Komt ook door de vele interns.. logisch gevolg natuurlijk

Ligging: 5/10! Ik zie je helemaal ingesloten, zuidelijk kan je nog verdubbelen in punten lijkt mij. maar wat dan? :( Mss door de intern van Take Shimih ( ofzo iets :p ) Dat je Westelijk nog kan doorbreken! Moest je enkel die linie open hebben krijg je een 9,5/10 want dan is je cluster echt te sterk om tegen te houden! Maar blijft een 5/10 ;)

Reputatie: 8/10 ken je niet echt goed aangezien je compleet aan de andere kant van de wereld ligt en ik toch al 2jaar niet tw heb gespeeld dus niets meer weet van de spelers in andere werelden! :eek:

Stam: 9/10 rank 1 in punten en in OD is dus zeker top stammetje.. maar 10/10 is mij iets te hoog gegrepen

Ben niet goed in gemiddeldes maar laat ons zeggen een 7/10

Ben het overal met je eens. Over onze interns. We hebben gewoonweg geen andere keuzen. Zoals je ziet zitten we ingesloten door Quiem! Take is nu gestopt en we nemen inderdaad hem inderdaad over. Zo'n 10 x rijen. Dat moet genoeg zijn om nog verder naar het westen groeien. Verder gaan we daarna weer fuseren met Pietvanl. ( ja nog een fusie ) omdat hij weer vast zit. Dus V V V gaat de komende maanden gewoon interen, maar later gaan wij gewoon knallen ofcourse. :)

Edit: Ik intern, omdat ik jumps haat. ;)
 

DeletedUser64131

Guest
Jumps zijn rot slecht! ;)

Maar jaa zoals ik zei interns moeten soms eens gebeuren, onvermijdelijk! Kan je zien als een kans of als een nadeel! :)
Je groeit veel makkelijker en kan ondertussen farmen + stamclearen maar nadeel is dat de omringende spelers doorgroeien tijdens je interns :eek:
 

DeletedUser64683

Guest
het is altijd luek voor te internen heb je meer clears dus kan je lekker farmen ;)
en kan je absoluut altijd wat clears doneren aan de stam is altijd wel luek voor toch een beetje ODA te halen dan.
 

DeletedUser

Guest
Jumps zijn rot slecht! ;)

Maar jaa zoals ik zei interns moeten soms eens gebeuren, onvermijdelijk! Kan je zien als een kans of als een nadeel! :)
Je groeit veel makkelijker en kan ondertussen farmen + stamclearen maar nadeel is dat de omringende spelers doorgroeien tijdens je interns :eek:

Ben ik het niet mee eens.

Jumpen is inderdaad vervelend, maar als je het puur op stam voordeel bekijkt is het zoveel beter om niet te internen. Als je namelijk gaat internen betekent dat, dat 2 van de leden binnen de stam geen groei meer hebben. Althans de stam groeit er niet van. Als je dit dan tegenover een soortgelijke stam zou zetten met evenveel leden heeft het als gevolg dat de andere stam harder groeit. In feite geef je dus andere stammen de kans jou boven de pet te groeien. In mijn opinie een slecht idee.

Internen is alleen onvermijdelijk als een stoppende eigenaar van een account het account niet wilt afstaan voor een nieuwe speler. Echter heb je dan te maken met andere gebreken binnen de stam. Die gebreken kunnen tal van redenen hebben.

Kortom ik ben het niet eens met het statement: "internen is onvermijdelijk", mits de stam goed draait.
 

DeletedUser

Guest
Ben ik het niet mee eens.

Jumpen is inderdaad vervelend, maar als je het puur op stam voordeel bekijkt is het zoveel beter om niet te internen. Als je namelijk gaat internen betekent dat, dat 2 van de leden binnen de stam geen groei meer hebben. Althans de stam groeit er niet van. Als je dit dan tegenover een soortgelijke stam zou zetten met evenveel leden heeft het als gevolg dat de andere stam harder groeit. In feite geef je dus andere stammen de kans jou boven de pet te groeien. In mijn opinie een slecht idee.

Internen is alleen onvermijdelijk als een stoppende eigenaar van een account het account niet wilt afstaan voor een nieuwe speler. Echter heb je dan te maken met andere gebreken binnen de stam. Die gebreken kunnen tal van redenen hebben.

Kortom ik ben het niet eens met het statement: "internen is onvermijdelijk", mits de stam goed draait.

Quiem! is elke week de best groeiende stam dus 1 interntje meer of minder maakt echt niet uit hoor. ;)

Aanschouw het verschil.

Van de laatste 7 dagenRang Stam Overgenomen dorpen
1 Quiem! 416
2 TDS. 198
3 Brain 182
4 Gentle 181
5 (V)(R) 139
6 Geeneen122
7 =SaS= 121
8 !Time 112
9 SOS 96
10 Angels 94
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Quiem! is elke week de best groeiende stam dus 1 interntje meer of minder maakt echt niet uit hoor. ;)

Aanschouw het verschil.

Van de laatste 7 dagenRang Stam Overgenomen dorpen
1 Quiem! 416
2 TDS. 198
3 Brain 182
4 Gentle 181
5 (V)(R) 139
6 Geeneen122
7 =SaS= 121
8 !Time 112
9 SOS 96
10 Angels 94

Het maakt misschien niet uit, of je staat misschien toch wel bovenaan, maar het kan altijd beter ;)
 

DeletedUser

Guest
Ben ik het niet mee eens.

Jumpen is inderdaad vervelend, maar als je het puur op stam voordeel bekijkt is het zoveel beter om niet te internen. Als je namelijk gaat internen betekent dat, dat 2 van de leden binnen de stam geen groei meer hebben. Althans de stam groeit er niet van. Als je dit dan tegenover een soortgelijke stam zou zetten met evenveel leden heeft het als gevolg dat de andere stam harder groeit. In feite geef je dus andere stammen de kans jou boven de pet te groeien. In mijn opinie een slecht idee.

Internen is alleen onvermijdelijk als een stoppende eigenaar van een account het account niet wilt afstaan voor een nieuwe speler. Echter heb je dan te maken met andere gebreken binnen de stam. Die gebreken kunnen tal van redenen hebben.

Kortom ik ben het niet eens met het statement: "internen is onvermijdelijk", mits de stam goed draait.

Mwah, ik denk dat internen wel onvermijdelijk is,

Ik krijg hier non-stop vv's van spelers in handen geschoven die in mn omgeving liggen die dan zeggen "ik stop neem mn dorpen maar over"

Dan ga ik niet zeggen nee geef je dorpen maar aan ...

Maar goed,

OurTime

Punten: 9/10, groeit snel.

Oda: 6/10, aan de lage kant.

Ligging: 8/10 aan de rand van z'n stam met een mooi cluster en goede edelmogelijkheden.

Reputatie: 7/10 ken ik niet, maar is in ieder geval redelijk actief op 't AF :p

Stam: 8/10 wel 'n redelijk stammetje lijkt mij zo van buitenaf, ondanks dat ik die stam niet echt ken.
 

DeletedUser64848

Guest
Ik zal het ook eens doen voor de enige speler die ik hier op het AF ken

Nowitsmyturn

Punten: 8/10 Mooie 11de plaats. Groeit redelijk.

ODA: 8,5/10 10de plaats. Moet alleen wat minder fakes sturen en wat meer echte clears ;)

Ligging: 8,5/10 Ligt tegen mij aan dus kan nie beter :D

Reputatie: 8,5/10 Ik waardeer hem heel veel net zoals (blijkt) meerdere spelers

Stam: 8,5/10 Gentle. Zeer sterke stam. Werken zeer goed samen, allemaal ervaren en vriendelijke spelers.
 

DeletedUser58335

Guest
Mijn beurt dan maar weer.

Love work play:

Punten: 8, Natuurlijk een dipje gehad toen gentle een paar aanvalletjes lanceerde maar nu zich weer redelijk aan het herstellen, jammergenoeg wel een groot deel bb's.

ODA: 7.5, Net in de top 40, niet opvallend goed maar natuurlijk ook niet opvallend slecht.

Ligging: 8, Sleutelpositie voor de stam Brain, brengt veel verantwoordelijkheid mee maar daarmee ook zeer veel macht. Natuurlijk wel de pech dat het account aan mij en Gentle grenst.

Reputatie: 8, niet echt heel veel van meegekregen, aanwezig op het af, niet altijd even nuttige bijdragen maar dat heeft iedereen wel ;p

Stam: 7, het grootste minpuntje denk ik, lange tijd redelijk inactieve frontspelers gehad en nog steeds niet laten zien wat ze kunnen dus dan begin ik toch wel te twijfelen of ze wel iets kunnen.
 

DeletedUser64848

Guest
Mijn beurt dan maar weer.

Love work play:

Punten: 8, Natuurlijk een dipje gehad toen gentle een paar aanvalletjes lanceerde maar nu zich weer redelijk aan het herstellen, jammergenoeg wel een groot deel bb's.

ODA: 7.5, Net in de top 40, niet opvallend goed maar natuurlijk ook niet opvallend slecht.

Ligging: 8, Sleutelpositie voor de stam Brain, brengt veel verantwoordelijkheid mee maar daarmee ook zeer veel macht. Natuurlijk wel de pech dat het account aan mij en Gentle grenst.

Reputatie: 8, niet echt heel veel van meegekregen, aanwezig op het af, niet altijd even nuttige bijdragen maar dat heeft iedereen wel ;p

Stam: 7, het grootste minpuntje denk ik, lange tijd redelijk inactieve frontspelers gehad en nog steeds niet laten zien wat ze kunnen dus dan begin ik toch wel te twijfelen of ze wel iets kunnen.

Niet te vergeten interns... Maar wel handig voor beetje extra def en extra off wat dringend nodig is zodat ik kan beginnen met wat tegen te werken...
 

DeletedUser

Guest
Mwah, ik denk dat internen wel onvermijdelijk is,

Ik krijg hier non-stop vv's van spelers in handen geschoven die in mn omgeving liggen die dan zeggen "ik stop neem mn dorpen maar over"

Dan ga ik niet zeggen nee geef je dorpen maar aan ...

Maar goed,

Het gaat dan hopelijk niet over spelers binnen jouw stam?:eek:

Het gaat mij dan voornamelijk over internen binnen de stam zelf.
 

DeletedUser

Guest

Wat is dat nu voor een indicator om te kijken hoe goed iemand is?
Niemand die waarschijnlijk ook maar de moeite doet om op te zoeken wanneer iemand gestart is. Terwijl dit een enorm verschil uitmaakt. Om dan nog maar te zwijgen over alle stiekeme, niet direct zichtbare interns die iemands rang opblazen.


Wederom een slecht beoordelingscriterium. Velen hier die troepen dumpen om geen stilstaande clears te hebben...
Ziet men nu werkelijk niet in dat troepenbehoud een snellere groei tot gevolg heeft? De GS die men uitspaart door geen clear te moeten herbouwen kan men investeren in munten. En aangezien edelmannen in 95% van de gevallen de bottleneck zijn bij de groei van een account is het behouden van troepen toch wel een punt om op te focussen.

Het is helemaal geen schande om te opteren voor een snelle groei, en een beetje minder ODA. Optimale paraatheid van de troepen zal je ook goed uitkomen bij het plotseling uitbreken van een oorlog.

Reputatie: 1/10

Kan ermee door, maar aangezien de helft van de beoordelingen stamleden onderling zijn, blaast Quiem! haar eigen reputatie buiten alle proporties op. Dat niemand klaagt over die "fucked-up propaganda" (om het in GoW's termen uit te drukken) geeft blijk van de serieuze niveau daling op dit wereldforum sinds mijn heengaan.

Ligging: 1/10

Speler zelf zal dit beter weten dan ieder ander, nietwaar? Tenzij men hier de cluster beoordeelt natuurlijk.


Zelfde als "Reputatie".

Nu zou je kunnen zeggen dat men geen stamleden meer mag beoordelen, maar daarvoor zijn er veel te weinig die meedoen.

Ieder die een beetje objectief is kan 4/5 vragen zelf beantwoorden. Het is dringend tijd voor een beetje innovatie op W26 (innoveren is immers een van de sleutels voor langdurig succes, zo staat het alleszins beschreven in mijn vijfjarenplan). Verzin eens een paar nieuwe indicatoren zoals de acties van een speler, zijn diplomatieke of operationele (tactische) vaardigheden, ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
het is altijd luek voor te internen heb je meer clears dus kan je lekker farmen ;)
en kan je absoluut altijd wat clears doneren aan de stam is altijd wel luek voor toch een beetje ODA te halen dan.

Heb nog niemand mogen internen :-s maar ben er wel trots op :) maar als ik de kans krijg neem ik die
 

DeletedUser5312

Guest
Kan ermee door, maar aangezien de helft van de beoordelingen stamleden onderling zijn, blaast Quiem! haar eigen reputatie buiten alle proporties op. Dat niemand klaagt over die "fucked-up propaganda" (om het in GoW's termen uit te drukken) geeft blijk van de serieuze niveau daling op dit wereldforum sinds mijn heengaan.

Iedereen weet dit, waarom zou men erover moeten klagen? Iedereen heeft wel door dat dat gebeurt, maar aangezien de meeste forumgangers leden van Quiem! zijn is dit gewoon te verwachten. Niks raars aan...

Ieder die een beetje objectief is kan 4/5 vragen zelf beantwoorden. Het is dringend tijd voor een beetje innovatie op W26 (innoveren is immers een van de sleutels voor langdurig succes, zo staat het alleszins beschreven in mijn vijfjarenplan). Verzin eens een paar nieuwe indicatoren zoals de acties van een speler, zijn diplomatieke of operationele (tactische) vaardigheden, ...

Nou als jij zo'n koning bent in innovatie stel ik voor om zelf is een leuk lijstje op te stellen. Als het inderdaad een goede beoordelingslijst blijkt te zijn zal het ook wel een succes zijn toch?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wederom een slecht beoordelingscriterium. Velen hier die troepen dumpen om geen stilstaande clears te hebben...
Ziet men nu werkelijk niet in dat troepenbehoud een snellere groei tot gevolg heeft? De GS die men uitspaart door geen clear te moeten herbouwen kan men investeren in munten. En aangezien edelmannen in 95% van de gevallen de bottleneck zijn bij de groei van een account is het behouden van troepen toch wel een punt om op te focussen.

Het is helemaal geen schande om te opteren voor een snelle groei, en een beetje minder ODA. Optimale paraatheid van de troepen zal je ook goed uitkomen bij het plotseling uitbreken van een oorlog.

ODA kan wel degelijk een goede indicator zijn. Er vanuit gaande dat niemand zijn clears op "random" targets gooit, maar gebruikt voor doelgerichte stamacties (Hieronder valt bijvoorbeeld ook een tweemans actie binnen een stam). Dan is het groeiende ODA een teken van behulpvaardigheid. En niet alleen dat ODA is een indicator voor in hoeverre jij de regio aan het beheersen bent.

Stel jij ligt ergens relatief groot te wezen en laat elke keer je troepen staan. Zo gauw je dan een target aanpakt moet je volle bak zijn troepen gaan wegvegen die hij heeft kunnen opbouwen. Als je nou vanaf het begin non-stop mensen in jouw omgeving teistert met aanvallen en sloopoffensieven. Dan krijgen ze geen kans zich deftig op te bouwen. Kortom minder moeite om ze daarna op te edelen. ODA kan dus een graatmeter voor dominantie zijn.

Daarom is mijn mening dat ODA toch degelijk een maatmeter kan zijn, maar de manier waarop het verkregen is, is vrijwel niet te achterhalen. Dat is dan ook de reden waarom er in elke wereld al wel een keer is gezegd dat ODA een slechte maatstaaf is.

Als laatste wil ik nog reageren op het groei effect van troepen wegsturen. Ik denk dat je je hier op verkijkt .toontje. Zo gauw jij namelijk je buurt domineert en mensen blijft aanvallen, dan farm je ze, maar tegelijk zorg je ervoor dat je elke keer maar een klein beetje hoeft op te bouwen. Daarbij voorkom je ook sneller dat je in een loopgraven situatie terecht komt. Dus ja als je geen troepen mollesteert, dan ben je spaarzamer en zal je wellicht wat sneller groeien, maar dat voordeel weegt niet op tegen het voordeel van echte dominantie.
 

DeletedUser64131

Guest
ik had het over internen in het algemeen ook hoor ;)

IK intern geen enkele speler binnen de stam, is ook niet nodig in Gentle.. maar internen van spelers buiten de stam ik zie er geen kwaad in
 

DeletedUser

Guest
ik had het over internen in het algemeen ook hoor ;)

IK intern geen enkele speler binnen de stam, is ook niet nodig in Gentle.. maar internen van spelers buiten de stam ik zie er geen kwaad in

Behalve dat het saai is...
 
Bovenaan