Rate de Speler

DeletedUser

Guest
Zo een topic hadden we al. En het werd gesloten omwille dat de posts niet echt waarheidsgetrouw waren, iedereen gaf te veel punten etc etc

Van mij mag er een slotje op
 

DeletedUser

Guest
Zo een topic hadden we al. En het werd gesloten omwille dat de posts niet echt waarheidsgetrouw waren, iedereen gaf te veel punten etc etc

Van mij mag er een slotje op

Dank voor de opmerking!
Ik ga het topic nu even laten openstaan, en ik kijk hoe de reacties zijn, ik zoek ook even het vorige topic op. Zodat ik kan kijken wat er toen is misgelopen.
 

DeletedUser64683

Guest
moet dit topic echt op forum?
meeste weten vanhun zelf wat hun skills zijn en met tijd kom je zowiezo te weten wat anderen van je spel ervaring vinden ;)
dus ik vind dit niet echt een noodzaak voor op het forum ;)
 

DeletedUser64683

Guest
het zal even dood zijn als de andere topics,
en hoe meer topics hoe minder mensen zin zullen krijgen voor alles door te lezen ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik zou eerder zeggen hoe meer topics, hoe minder de mod kan lezen, hoe meer jullie kunnen spammen :)
 

DeletedUser64131

Guest
Deze mod is zo scherp als een :speer:

Wie zat dat nu ook al weer vroeger? :D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Mischien op deze manier?

Je beoordeelt de speler boven je op een schaal van 1 tot 10, met als het kan een reden waarom je dat cijfer geeft. Beoordelen kun je doen aan de hand van de volgende dingen:

Punten: 1/10
ODA: 1/10
Reputatie: 1/10
Ligging: 1/10
Stam: 1/10
Gemiddelde: 1/10

Ik zal beginnen!

ammumu:
Punten: Prima is dat maar na mijn idee veel interns;) 7
ODA: Kan beter ivm met je rang 4. 6,5
Reputatie: Actief op het AF word niet uitgekotst 8,5
Ligging: Prima ligging. Veilige ligging. Nog doorgroei mogelijkheden. Op een moment wel problemen met (V)(R) 8
Stam: Prima stam met prima spelers 8
Gemiddelde: 7,6;)
 

DeletedUser64131

Guest
Ligging: Prima ligging. Veilige ligging. Nog doorgroei mogelijkheden. Op een moment wel problemen met (V)(R) 8

Sommige noemen het problemen, maar ik noem het een nieuwe uitdaging :rolleyes:
Maar heb nog andere groei mogelijkheden.. ik zal nog lang kunnen blijven edelen hoor :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60542

Guest
HFM
Punten: 10/10 Rank 1 van de wereld..
ODA: 9/10 geen 1e maar wel goed hoor, :D
Reputatie: 9/10 ken beide spelers ondertussen goed en kan prima met ze overweg
Ligging: 6/10 pretty fucked up ligging met qaa? maar ze redden zich daar wel en pakken die gasten:D
Stam: 10/10 ik< oprichter:p
Gemiddelde: 9.2/10
 

DeletedUser64131

Guest
Vexx

Punten:
8/10 rank 14 en 7de in de groei dus zit helemaal goed hier!
ODA: 8/10 12de niet zo hoog, maar komt deels door de intern die hij nu doet :)
Reputatie: 9/10 Iedereen kent hem zowat hier en altijd aardig!
Ligging: 10/10 Nice liggin, is de schakel tussen 2 quiem! clusters en kan langs 2 kanten uitbreiden
Stam: 9/10 Aangezien ze rank 1 staan in punten, ODA, .. maar Gentle is beter :p ben een beetje subjectief nu :D

Gemiddelde 9/10 dus net geslaagd :D
 
Reactiescore
20
ammumu, jij weet natuurlijk al wat ik vind je vind ( wel of niet top 20 waardig topic) maar toch:

Punten: 8/10

Natuurlijk gewoon heel goed, een top 5 account, je komt wel makkelijk aan je punten ( deels door veel interns)

ODA: 6/10

Zoals je al wel vaker gehoord hebt, dit kan echt een stuk beter! maar je noemde ODA top 5 als volgende doel dus heb er vertrouwen in dat je ODA vlink zal stijgen de komende tijd.

Reputatie: 9/10

Ik ken je dan misschien niet zo heel goed, maar wat ik hoor is altijd wel positief en zelf vind je natuurlijk ook gewoon een top kerel, wanneer weer eens een potje AoMTT?

Ligging: 8/10

Je hebt een goede ligging, veel mogelijkheden je zult die mogelijkheden wel moeten pakken en VR in toom weten te houden.

Stam: 9/10

Kan ik eigenlijk alleen maar positief over zijn, leuke, actieve en ervaren spelers. Quiem is natuurlijk de beste maar Gentle zet ik wel op nummer 2

Gemiddelde: 8/10
 

DeletedUser64131

Guest
Ik hou mij aan mijn woord :) Elke dag beetje bij beetje ODA vergaren!

Huidige awards
Aanvaller van de dag
vandaag heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (95.673 eenheden)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!
 

DeletedUser36258

Guest
Ik hou mij aan mijn woord :) Elke dag beetje bij beetje ODA vergaren!

Huidige awards
Aanvaller van de dag
vandaag heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (95.673 eenheden)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!

Lekker bezig :cool:

Smashingone :

Punten: 9/10, netjes op de nummer 2 plek vlak achter ons :cool:. Misschien ben je soms wel iets te makkelijk aan je puntjes gekomen, maar je hebt het zeker verdiend :)

Oda: 9/10, geen nummer 1 maar wel netjes op de nummer 2 plek. Je bent ons gewoon voorbij :(

Ligging: 9/10 niet echt iets op aan te merken, maar je hebt een mooie ligging.

reputatie: 8/10, Ik geef je hier niet al te hoge cijfer voor, natuurlijk ken ik je hartstikke goed, maar heb je voor deze wereld niet eerder gezien/opgemerkt, vandaar de 8.

stam: 10/10 ^^ Quiem! (rocks)

Gemiddelde: 9 netjes dus.
 

DeletedUser36693

Guest
Henry Ford Mustang
Punten: 10/10 Mooie eerste plek, ik denk ook wel verdiend. Niks op aan te merken
ODA: 8,5/10 3e plek als ik het goed heb. 8,5 goed cijfer, kan altijd beter. Als ik ODD en ODT mee mocht nemen 9,5/10
Reputatie: 9/10. Aardige spelers, ken ze niet heel goed maar maken altijd goede indruk, en heb ook wel het idee dat het zeer goede spelers zijn.
Ligging: 7/10. Mooi cluster, goede uitbreidingsmogelijkheden. Misschien iets te veel front wat je kwetsbaar maakt.
Stam: 9/10 Quiem! wordt toch wel beschouwd als DE topstam van W26. 9/10

Overal 9/10. Sowieso een van de betere spelers op de wereld
Gemiddelde: 9.2/10
 

DeletedUser58335

Guest
Nog een keer Hfm raten? :eek:

Zije:

Punten: een dikke 9, hoog in de top met nog redelijk weinig interns, zelfs nog een paar daagjes rang 1 gestaan :D
ODA: 10, kan niet anders met zo'n hoge ODA, bijna het dubbele van de rang 10.
Reputatie: 9 Vooral de oude beheerder van het account een aardige intelligente gozer, van de nieuwe weet ik niet veel af, maar zo te zien actief genoeg op het AF :rolleyes:
Ligging: 8.5 Redelijk goed, maar kan natuurlijk altijd beter met gaatjes maar ik zie een mooie toekomst.
Stam: 9 Lekkere gezellige stam met natuurlijk niet te veel leden :cool:

Gemiddeld kom ik dan uit op een 9.1
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser36693

Guest
Ja joh boeie :p rate gewoon altijd degene boven je :p jij kan toch andere mening hebben dan die andere
 
Bovenaan