Rate de Speler

DeletedUser64683

Guest
rate mij maar eens ;)
eens kijken hoeveel jullie mij geven (a)
 

DeletedUser

Guest
OurTime :

Punten: 8/10, Rang 16 met 2.9 mil punten. Aardig wat BB dorpen overgenomen. Daarnaast een paar kleine interns. zie ook overnames van spelers voorbij komen waarbij ik het idee krijg dat er niet is gedeffed door de tegenstander (gyllie the king, pure honor1). Daarbij heb je een vrij veilige ligging.

Oda: 7/10, 5 mil ODA op rang 50. Het is niet veel maar ook niet verschrikkelijk weinig. Kan erop duiden dat je zuinig bent met je clears, slim aanvalt of vrij gemakkelijk aan de dorpen bent gekomen.

Ligging: 7/10 Onder en links van je liggen stamgenoten, rechts ligt NOMT uit Quiem. Je hebt een mooi gevormd cluster, alleen heb je een uitsteeksel naar het noord oosten.

reputatie: 6/10, ken je niet uit andere werelden dus echte en reputatie heb je niet bij mij. Maar je doet het toch goed hier :)

stam: 7/10 Konijntjes, strak op rang 2 met een verschil van 10 mil met de nummer 3 en nummer 1. Stam heeft er sterke spelers tussen zitten.

Gemiddelde: 7
 

DeletedUser64683

Guest
dankje ja en idd gylle the king en pure honor waaren makkelijk :(
dacht eindelijk wat actie te krijgen maar is me niet gehunt vanaf ik hun aanval krijg ik Pm dat ze stoppen met spelen,
dat ze geen moeite doen om te deffen dus idd wel jammer ^^
 

DeletedUser

Guest
Wie kan en wil mag mij eens raten. Ik ben er zelf niet goed in.
Graag de harde waarheid geven, wil me namelijk zelf steeds verbeteren.

Dus laat jullie gaan :p
 

DeletedUser

Guest
Wie kan en wil mag mij eens raten. Ik ben er zelf niet goed in.
Graag de harde waarheid geven, wil me namelijk zelf steeds verbeteren.

Dus laat jullie gaan :p

Denk je dat ik voor de lol ourtime heb gerate? :p Ik ben eerst (A)
 

DeletedUser

Guest
.NotOneMoreTime, omdat hij het zo graag wil.

Punten: 7/10,

24 .NotOneMoreTime Quiem! 2.477.603 266 9314

Staat mooi op plek 24 en heeft op dit moment een lekkere groei. Verwacht hem binnenkort in de top 20.

http://nl.twstats.com/nl26/index.php?page=player&id=1970325&utm_source=nl&utm_medium=player&utm_campaign=dsref

Oda: 6/10,

56 .NotOneMoreTime [Quiem!] 4,77 Mio.

Niet zo heel veel. Toch veel punten behaald mede door internen van Robvanweert & GodOf War.

Ligging: 7/10

http://nl.twstats.com/nl26/index.php?page=map&ti0=14187&tc0=00fa3a&pi0=1970325&pc0=ffdd00&zoom=150&centrex=500&centrey=500&fill=000000

Gewoon een normaal mooi cluster. :)

Reputatie: 10/10

In Quiem! heb je sws een zeer goede reputatie. Naar de buitenwereld weet ik het niet goed, maar in ieder geval binnen Quiem! wel. Daarom een 10.

stam: 10/10

Niet omdat het mijn eigen stam is, maar de samenwerking binnen Quiem! gaat goed. We gaan lekker een kleine tegenslag omdat Piekeboe & Een baas puntenvermindering hebben gekregen maar we zitten gewoon weer in de + Quiem! gaat het nog ver schoppen op Wereld 26. Neem dat maar van mij aan. ;)

Gemiddelde: 8,4
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Gemiddelde klopt niet:D

8,4
 

DeletedUser

Guest
Nja bon, Xtreme bedankt voo je leuke beoordeling maar binnen Q vindt iedereen mij leuk enzomeer (hoop ik :D) Maar als ik naar de buitenwereld niet gekend ben mag je me gerust een 7 geven voor reputatie (ik zou mezelf een 5 geven, aangezien ik me enkel binnen Q heb laten zien)
En Q zou ik ook geen 10 geven, gewoon omdat perfectie niet bestaat :D

Anyway thanx :) en hoor je wel nog iG :D
 

DeletedUser64131

Guest
ranks maken niet zo heeeel veel uit maar ja is altijd lekker om in de top 20 te staan en zeker in de top 3 :D

Is gewoon een doel om rank 1 te pakken en dan gewoon knallen op alles wat ik zie
 

DeletedUser

Guest
ranks maken niet zo heeeel veel uit maar ja is altijd lekker om in de top 20 te staan en zeker in de top 3 :D

Is gewoon een doel om rank 1 te pakken en dan gewoon knallen op alles wat ik zie

Rank 1 en 2 zijn al bezet :wink:
 

DeletedUser64131

Guest
Rate die bitch van een V V V is. :D

Omdat noobjes zagen :D

Punten: 2,9mio een top 20 accountje dus :) 7/10! Maar hij heeft ook heeel veel interns achter de rug, ben ik niet negatief over want soms heb je gewoon geen optie en het is van moeten! :rolleyes:

Oda: 7.9 mio aan de lage kant dus een 6/10! Komt ook door de vele interns.. logisch gevolg natuurlijk

Ligging: 5/10! Ik zie je helemaal ingesloten, zuidelijk kan je nog verdubbelen in punten lijkt mij. maar wat dan? :( Mss door de intern van Take Shimih ( ofzo iets :p ) Dat je Westelijk nog kan doorbreken! Moest je enkel die linie open hebben krijg je een 9,5/10 want dan is je cluster echt te sterk om tegen te houden! Maar blijft een 5/10 ;)

Reputatie: 8/10 ken je niet echt goed aangezien je compleet aan de andere kant van de wereld ligt en ik toch al 2jaar niet tw heb gespeeld dus niets meer weet van de spelers in andere werelden! :eek:

Stam: 9/10 rank 1 in punten en in OD is dus zeker top stammetje.. maar 10/10 is mij iets te hoog gegrepen

Ben niet goed in gemiddeldes maar laat ons zeggen een 7/10

Rate mijn oud accountje NIMT is :D

Punten: 3,2mio en rank 12 dus toch een 7,5/10.. Het gaat lekker bij jullie, blijven edelen en je komt nog recht onder mij te staan :rolleyes:

Oda: 11mio dus een 7/10 :) rank 10! Is redelijk maar kon veeel hoger komt ook door de intern op Jurrien! :)

Ligging: 6,5/10! Gaatjes in je cluster, redelijke linie! Maar aangezien je toch wat skills heb moet je dat zeker aan kunnen.. aangezien de vijanden rond jou noobjes zijn zal het wel lukken :)

Reputatie: 8/10! Ken je ook maar sinds deze wereld, door zelfde reden omdat ik lang niet meer gespeeld heb! Maar in W26 en W27 ben je toch 'bekend' :)

stam: 9/10, rank 3 - 4 stam, zit er ook in ^^ dus ben wat subjectief! :D maar Is zeker een aardige stam, met leuke stamgenootjes! ;) Gezellige boel
 

DeletedUser

Guest
Mijn rating zal ik niet vragen xd kdenk dat ik gebuisd zal zijn ksta maar op 290 :-s
 

DeletedUser64848

Guest
Ligging: 6,5/10! Gaatjes in je cluster, redelijke linie! Maar aangezien je toch wat skills heb moet je dat zeker aan kunnen.. aangezien de vijanden rond jou noobjes zijn zal het wel lukken :)
l

Bedankt hoor :rolleyes::)
 
Bovenaan