Rate de Speler

DeletedUser

Guest
Behalve dat het saai is...

Helemaal mee eens, in het begin van deze wereld toen mijn stamgenoot besloot te stoppen maar niemand op het account toe wilde laten, hebben we het toch maar op ons genomen te gaan internen. Die tijd dat wij edels moesten opsparen e.d. om de intern in een zo kort mogelijk tijdsbestek uit te kunnen voeren heb ik me kapot verveeld op deze wereld en verdween de activiteit elke dag een beetje meer.
 

DeletedUser

Guest
Wat is dat nu voor een indicator om te kijken hoe goed iemand is?
Niemand die waarschijnlijk ook maar de moeite doet om op te zoeken wanneer iemand gestart is. Terwijl dit een enorm verschil uitmaakt. Om dan nog maar te zwijgen over alle stiekeme, niet direct zichtbare interns die iemands rang opblazen.



Wederom een slecht beoordelingscriterium. Velen hier die troepen dumpen om geen stilstaande clears te hebben...
Ziet men nu werkelijk niet in dat troepenbehoud een snellere groei tot gevolg heeft? De GS die men uitspaart door geen clear te moeten herbouwen kan men investeren in munten. En aangezien edelmannen in 95% van de gevallen de bottleneck zijn bij de groei van een account is het behouden van troepen toch wel een punt om op te focussen.

Het is helemaal geen schande om te opteren voor een snelle groei, en een beetje minder ODA. Optimale paraatheid van de troepen zal je ook goed uitkomen bij het plotseling uitbreken van een oorlog.



Kan ermee door, maar aangezien de helft van de beoordelingen stamleden onderling zijn, blaast Quiem! haar eigen reputatie buiten alle proporties op. Dat niemand klaagt over die "fucked-up propaganda" (om het in GoW's termen uit te drukken) geeft blijk van de serieuze niveau daling op dit wereldforum sinds mijn heengaan.



Speler zelf zal dit beter weten die ieder ander, nietwaar? Tenzij men hier de cluster beoordeelt natuurlijk.



Zelfde als "Reputatie".

Nu zou je kunnen zeggen dat men geen stamleden meer mag beoordelen, maar daarvoor zijn er veel te weinig die meedoen.

Ieder die een beetje objectief is kan 4/5 vragen zelf beantwoorden. Het is dringend tijd voor een beetje innovatie op W26 (innoveren is immers een van de sleutels voor langdurig succes, zo staat het alleszins beschreven in mijn vijfjarenplan). Verzin eens een paar nieuwe indicatoren zoals de acties van een speler, zijn diplomatieke of operationele (tactische) vaardigheden, ...

KoningHabbo zwijg jij maar..

Je spreekt met overbeladen arrogantie en eigendunk.

Mischien is het eens beter voor jou om de term "Assertief" op jezelf toe te passen.

Daarbij komt nog, dat jij zo gepikeerd bent op andermans grammatica.
Terwijl jijzelf één en al een zinverkrachter bent.

- Rick
- Rick
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64848

Guest
KoningHabbo zwijg jij maar..

Je spreekt met overbeladen arrogantie en eigendunk.

Mischien is het eens beter voor jou om de term "Assertief" op jezelf toe te passen.

Daarbij komt nog, dat jij zo gepikeerd bent op andermans grammatica.
Terwijl jijzelf één en al een zinverkrachter bent.

- Rick
- Rick

Hehe koninghabbo, goeie :eek:
 

DeletedUser36258

Guest
Ik ga jullie echt steeds zieliger vinden:eek: Dat jullie nog zo op hem reageren :p
 

DeletedUser

Guest
Denk inderdaad dat mr toon met een lachbui jullie reacties leest :p
 

DeletedUser36258

Guest
Alleen het verschil is dat jullie er echt op in gaan, terwijl hij alleen maar met jullie zit te spelen:p Maar toch vind ik zijn verhaaltjes best leuk om te lezen, alleen mogen zijn teksten wel wat korter :p
 

DeletedUser64683

Guest
Alleen het verschil is dat jullie er echt op in gaan, terwijl hij alleen maar met jullie zit te spelen:p Maar toch vind ik zijn verhaaltjes best leuk om te lezen, alleen mogen zijn teksten wel wat korter :p

als je meespeelt is het nog zoveel meer keer grappiger ;)
dus waarom niet? :p
 
Bovenaan