Rapportjes

DeletedUser76545

Guest
Het is gewoon een mooi rapportje. Wat heeft dat met activiteit of trotsheid te maken ...
Als je een rapportje doet doe je dat omdat je er trots of blij om bent. Ik zou geen andere reden kunnen bedenken alleszins.
In dit geval zou hij alles behalve trots of blij moeten zijn om een rapportje als deze.
Wel tot voor de aanvallen begonnen , waren ze in ieder geval actief :p
Nee.
 

DeletedUser78278

Guest
Het is een leuk rapportje om te zien. Amusant voor de kijker. Dat is waarom rapportjes worden geplaatst in zo'n topic? Maar ik neem aan dat het om een maatje van je gaat?
 

DeletedUser76545

Guest
Het is een leuk rapportje om te zien. Amusant voor de kijker. Dat is waarom rapportjes worden geplaatst in zo'n topic? Maar ik neem aan dat het om een maatje van je gaat?
Je bent er van op de hoogte dat dit rapportje is ontstaan uit een stab? De meeste ervaren dat niet zo snel als amusant.
 

DeletedUser75970

Guest
Pronken met een rapportje dat mogelijk gemaakt is door een stab is héél laag, zelfs voor een stabber.
 

DeletedUser75339

Guest
Pronken met een rapportje dat mogelijk gemaakt is door een stab is héél laag, zelfs voor een stabber.

Wat een reactie weer die nergens op slaagt.
Is ondertussen al genoeg besproken dus als jij het nog steeds niet snapt zegt dat meer over jou dan over mij of obey.
 

DeletedUser75970

Guest
Wat een reactie weer die nergens op slaagt.
Is ondertussen al genoeg besproken dus als jij het nog steeds niet snapt zegt dat meer over jou dan over mij of obey.

Geloof ik is het in het andere topic al aangetoond dat er gestabt is en ben jij de enige die dit nog glashard ontkent?
Ik begrijp de situatie prima, echter zit er nogal een verschil tussen jouw morele waarden en die van mij, dat bewijs je nu opnieuw.
 

DeletedUser75339

Guest
Geloof ik is het in het andere topic al aangetoond dat er gestabt is en ben jij de enige die dit nog glashard ontkent?
Ik begrijp de situatie prima, echter zit er nogal een verschil tussen jouw morele waarden en die van mij, dat bewijs je nu opnieuw.

Er is zelfs geen nap ...
Enkel een co die wat zei dat ontkracht is door de hoofdspeler
Enige wat is aangetoond is dat de hoofdspeler enkele keren heeft gelogd in februari , waar van ik het relevante niet inzie maar goed.

Obey was op de hoogte dat er geen nap was en daar draait het om.

ontopic :

gyOtx1F.png
 

DeletedUser59552

Guest
Ook wel lekker cleartje :O Ik heb op dontino een heel mooi rapportje, maar als ik m hier neerzet, ziet iedereen meteen al mn informatie (A) Dus ik zal het mondeling vertellen en hopelijk geloven jullie me dan maar :O

Ongelovig, muur 20, geluk 24,5%
1 clear, verslagen:
17798 speer, 18018 zwaard, 2654 boog, 50 scouts, 222 zc en 5 rammen

Geen vlaggen of inventaris bonus (ik als noob was dat ook vergeten :O)
 

DeletedUser75339

Guest
Ook wel lekker cleartje :O Ik heb op dontino een heel mooi rapportje, maar als ik m hier neerzet, ziet iedereen meteen al mn informatie (A) Dus ik zal het mondeling vertellen en hopelijk geloven jullie me dan maar :O

Ongelovig, muur 20, geluk 24,5%
1 clear, verslagen:
17798 speer, 18018 zwaard, 2654 boog, 50 scouts, 222 zc en 5 rammen

Geen vlaggen of inventaris bonus (ik als noob was dat ook vergeten :O)

Ja en mooie was dat ik maar halve clear daarop verloor :D
Je kan altijd gewoon een deel van je rapportje screenen, ik gebruik daar persoonlijk het programma skitch voor (a).

maar dat is wel ziek ja , geloof is zo chill :D
inventaris bonussen zijn stom , zijn zo overdreven sterk voor wat het zou moeten zijn
 

DeletedUser77798

Guest
Dit topic is enkel om leuke rapportjes te plaatsen, beetje entertainment voor de spelers.
Eender van wie of op wie dit rapportje is doet er niet toe.
Waarom moeten mensen ook hier al beginnen haten wow.
 

DeletedUser59552

Guest
Dit topic is enkel om leuke rapportjes te plaatsen, beetje entertainment voor de spelers.
Eender van wie of op wie dit rapportje is doet er niet toe.
Waarom moeten mensen ook hier al beginnen haten wow.
Dit ding is letterlijk een maand stil geweest en nu kom je hier ineens mee? XD Of heb ik iets gemist
 
Bovenaan