Rapportjes

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Stel je voor dat dat nieuw gebouw dat er ging komen zo iets is om een pp rovende eenheid te maken haha
 

DeletedUser77798

Guest
Ja die 4000 pp zou nog wel handig zijn ik kom nog wat pp's te kort om kans te maken voor de stam RIP. Daarvoor moet je minimum 10k pp hebben verspeelt.

Deze post bewijst dat je enkel bullshit verkoopt Jannes, Hier staan wij met de prestatie markt (Bronze). Wij zijn zelfs een stam die op het stammenforum de technieken van de premium beurs kopen en verkopen op lage en hoge prijzen gebruiken om zo PP te gebruiken maar niet te spenderen. (m.a.w. wij zitten nog GS te VERKOPEN aan de premium beurs).

Als ik vragen mag , hoeveel PP denk jij dat ik in deze wereld heb OPgebruikt en dan heb ik het niet over gebruikt, maar OPgebruikt dus pp moeten kopen omdat het op was.

Ik zal je een steuntje in de rug geven zodat je mijn PP gebruik beter kan inschatten :

Rover (Zilver - Level 3)
Maak in totaal 1.000.000 grondstoffen buit.

Volgende level: Maak 100.000.000 grondstoffen buit!

35.227.980 / 100.000.000
35.227.980 / 100.000.000
 
Reactiescore
3.537
Wie zegt dat ik op jou doelde? Ik weet dat jij slim inspeelt op de markt en mogelijk zelfs winst hebt gemaakt ivm pp ondanks je veel hebt ingezet. Geldt enkel niet voor een groot deel van je stamgenoten. Dus mijn conclusie blijft alsnog hetzelfde.
 

DeletedUser77798

Guest
Oke Jannes , ik kan niet ontkennen dat enkele spelers op de PP pedaal hebben gedrukt maar ga ook niet toegeven dat dit voor de meerderheid zo was.

Enkele spelers zijn ook geweigerd voor PP abuse en dan heb ik het over rtuus enzo, je weet wel die gasten die spelen alsof ze de lotto hebben gewonnen
 
Reactiescore
3.537
Ik zou ook graag doen alsof ik de lotto heb gewonnen :( En mijn post toen, waarin ik zei dat je zoveel pp nodig had om in RIP te komen was ofc niet geheel serieus natuurlijk.
 

DeletedUser76153

Guest
Jannes toon eens wat rapportjes van je account, weten we gelijk waar je speelt jannes
 

DeletedUser19851

Guest
Het verhaal van vandaag gaat over een noob die moet voor-edelen voor iemand anders. Het vooredelen is voor iemand die alleen nog maar <600p dorpjes heeft geedeld (zo zo, grote jongen).Terug naar het verhaal, onze noob valt mij vandaag aan. ik heb hem natuurlijk verkeert getagdt, bleek er toch in de aanval een edel in te zitten. Keurig geb-timed te hebben, heb ik netjes de edel verwijderd uit de clear.

Toen bleken er nog 2 edels in het dropje te staan, zo slordig getimed dat een iemand met 1 oog nog wel daar OS tussen getimed kreeg..

En zo geschiede, onze noob is nu twee edels lichter op 1 dag.


308usyq.jpg
 

DeletedUser

Guest
Het verhaal van vandaag gaat over een noob die moet voor-edelen voor iemand anders. Het vooredelen is voor iemand die alleen nog maar <600p dorpjes heeft geedeld (zo zo, grote jongen).Terug naar het verhaal, onze noob valt mij vandaag aan. ik heb hem natuurlijk verkeert getagdt, bleek er toch in de aanval een edel in te zitten. Keurig geb-timed te hebben, heb ik netjes de edel verwijderd uit de clear.

Toen bleken er nog 2 edels in het dropje te staan, zo slordig getimed dat een iemand met 1 oog nog wel daar OS tussen getimed kreeg..

En zo geschiede, onze noob is nu twee edels lichter op 1 dag.


308usyq.jpg

En we mogen niet weten dat de doorgestreepte naam Saxobeat is?
 

DeletedUser74503

Guest
Het verhaal van vandaag gaat over een noob die moet voor-edelen voor iemand anders. Het vooredelen is voor iemand die alleen nog maar <600p dorpjes heeft geedeld (zo zo, grote jongen).Terug naar het verhaal, onze noob valt mij vandaag aan. ik heb hem natuurlijk verkeert getagdt, bleek er toch in de aanval een edel in te zitten. Keurig geb-timed te hebben, heb ik netjes de edel verwijderd uit de clear.

Toen bleken er nog 2 edels in het dropje te staan, zo slordig getimed dat een iemand met 1 oog nog wel daar OS tussen getimed kreeg..

En zo geschiede, onze noob is nu twee edels lichter op 1 dag.


308usyq.jpg

2 edels in een dropje? Vreemde zak drop zeg.
 
Bovenaan