Rapportjes

DeletedUser69459

Guest
Laat het denken maar aan mij over zeg ik dan altijd in de Humble stamchat :cool:

Gelukkig, of ongelukkig(?) zit ik niet in de Humble chat. Ongelukkig natuurlijk, want dan kon ik al jullie geheime plannen lezen (die duivelse lach op skype)

#anti de nieuwe smileys#leve de oude forum smileys
 

Deleted User - 487871837

Guest
Gelukkig, of ongelukkig(?) zit ik niet in de Humble chat. Ongelukkig natuurlijk, want dan kon ik al jullie geheime plannen lezen (die duivelse lach op skype)

#anti de nieuwe smileys#leve de oude forum smileys

Je bedoelt (evil) denk ik :eek:
 

DeletedUser61134

Guest
:mad2:

Smileys beoordelen op ouderdom.
Schandalig dit, straks zeg je nog dat kinderen geen stemrecht hebben en demente ouderen wel!
 

Deleted User - 1942737

Guest
Kijk eens aan je hebt zonet bewezen dat Edict niet onfeilbaar is.. Zomaar een stacked dorp in de defaanvraag gestopt :eek::eek::eek: Wat een noobs!
 

DeletedUser

Guest
Aan dat front staat gemiddeld een def of 10 per dorp. Overkill door kwantiteit!
 

Deleted User - 1942737

Guest
naja als je vindt dat daar def te veel staat zal er volgens jou ook ergens def te weinig staan..
Het lijkt me tactisch om die plek dan te zoeken.
 

Deleted User - 487871837

Guest
naja als je vindt dat daar def te veel staat zal er volgens jou ook ergens def te weinig staan..
Het lijkt me tactisch om die plek dan te zoeken.

Waarschijnlijk is dat in jullie safezone, waar de def vandaan komt, die dan ook niet voor niets safe heet.
 

Deleted User - 1942737

Guest
Ja en wat doe je nu anders met dorpen in je safezone dan ze vooruit sturen.. Die troepen verveelden zich en besloten dan maar de paardjes uit te laten
 

DeletedUser78021

Guest
Aan dat front staat gemiddeld een def of 10 per dorp. Overkill door kwantiteit!

Ik wil je best de tactische gedachte uitleggen achter de stacks maar ik mag toch hopen dat je zelf wel snapt waarom tnp zo stacked staat.

- yvo
 
Reactiescore
3.452
Omdat Luuk zo'n goeie speler is offcourse:)
Jullie poepen in jullie broek voor onze topper:biggrin:
 

DeletedUser50613

Guest
Luuk? Die kennen we nog wel.. krijg zowaar al spijt dat ik aan de verkeerde kant van het front ga liggen :p
 

DeletedUser50613

Guest
Er is maar 1 Luuk :) En Savior of the north + vitae in de sig.. mm, komen me ook bekend voor ;-)
 
Bovenaan