Rank de speler

DeletedUser

Guest
"re·pu·ta·tie de; v -s (goede) naam, faam"

Het gaat om bekendheid, daar hoeft geen persoonlijk contact of kennis van persoonlijkheid bij aan te pas te komen.
Ik ga ervanuit dat wie op de vorige pagina's kritiek of lof over UB uitstrooiden, dus wel degelijk begrepen wat UB is en (gedeeltelijk) hoe hij zaken uitvoert/wat hij uitvoert. Dat is dus voldoende. 'And in you're heart you know I'm right'

Ik vind het echt best erg wanneer mensen tegen beter weten in zaken gaan verkondigen, gewoon om niet hun fouten te hoeven toegeven (of fouten van je naasten he, voor je daar ook weer op gaat zeuren).
 

DeletedUser27722

Guest
Promo:cool:.

(Rank me!)

Omdat je het zo vriendelijk vraagt. :cool:

Speler: Deran
Punten: 7.5/10, bijna top-40.
ODA: 7/10 Behoorlijk. Het wordt tijd dat je je clears loslaat op V hé? :p
ODD: 6.5/10, weinig ODD, weinig aangevallen, relatief goed dus. :p
Cluster: 8/10, wel een klein subclustertje en wat gaten. :)
Reputatie: 8/10, spammertje, maar toch een behoorlijk bekend qua reputatie. :)
Stam: 6/10, Hypo heeft veel hoogtes en laagstes.
Maar ik ga daar niets extra over zeggen, anders zou dit topic weer volgespammed worden met reacties erop. ;)

Gemiddelde; 71,6% of 7.16/10. :D






"re·pu·ta·tie de; v -s (goede) naam, faam"

Het gaat om bekendheid, daar hoeft geen persoonlijk contact of kennis van persoonlijkheid bij aan te pas te komen.
Ik ga ervanuit dat wie op de vorige pagina's kritiek of lof over UB uitstrooiden, dus wel degelijk begrepen wat UB is en (gedeeltelijk) hoe hij zaken uitvoert/wat hij uitvoert. Dat is dus voldoende. 'And in you're heart you know I'm right'

Ik vind het echt best erg wanneer mensen tegen beter weten in zaken gaan verkondigen, gewoon om niet hun fouten te hoeven toegeven (of fouten van je naasten he, voor je daar ook weer op gaat zeuren).

Naam, faam. Jup en als iemand Daan niet kent, kan hij over die naam niet oordelen, laat staan de faam.
En zeker niet als je ziet dat hij meeloopt met de rest en dus sowieso maar wat zegt. ;)

Bekendheid? En als hij hem niet kent krijgt hij een kwalijke reputatie wegens redenen als 'Hij hopt van stam'. Hoppen? Hij gaat altijd naar dezelfde stammen, dus ik zou dit zelfs niet stamhoppen noemen. Enkel wat impulsief en onbezonnen. :p

Uchi kent hem niet dusja, dan moet je daar volgens mij geen oordeel over vellen qua reputatie, als je zelf al niet van W15 afkomstig bent noch speelt. Je hebt gedeeltelijk gelijk, omdat je een deel gewoon herhaalt, maar Uchi (waar ik het op had) kent hem niet, dus ook zijn faam niet of hoe hij is. Persoonlijk contact hoeft daar idd niet voor, maar als je Lance Armstrong niet kent, kun je daar toch ook geen oordeel over vellen qua reputatie? (Bedoel van naam kennen of wat hij is, niet persoonlijk contact)

Daar ben je weer met je fouten, maar waarom heb ik een fout gemaakt? En je pretendeert op voorhand te weten dat ik niets zou toegeven? (Hoewel er niets te toegeven valt :eek:)
Zeg je werkelijk in elke post hetzelfde? Wat kom je voorspelbaar hoor Ken, 1 keer zeggen is ook al genoeg hoor, het continue herhalen helpt niet bepaald veel! :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als iemand Lance Armstrong niet kent, kan die nog steeds over zijn reputatie oordelen afgaand op wat hij hoort van anderen. Dat is reputatie. Ik kan het herhalen tot je het begrijpt hoor. Maar dat ga ik niet doen. ;)
 

DeletedUser27722

Guest
Als iemand Lance Armstrong niet kent, kan die nog steeds over zijn reputatie oordelen afgaand op wat hij hoort van anderen. Dat is reputatie. Ik kan het herhalen tot je het begrijpt hoor. Maar dat ga ik niet doen. ;)

Wat als hij er nog niets van gehoord heeft? Net zoals Uchi hem waarschijnlijk pas leerde kennen door wat hij hier hoorde? Dan is dit maar zever, op 1 dag kan je niemand beoordelen, moest iemand hier morgen je beoordelen voor reputatie en een 4 geven, dan schreeuwde je moord en brand.. :rolleyes:

Je deed het al met vitalise 'Je volgt dit AF niet lang genoeg om te weten hoe erg promo is,...' :eek:
 

DeletedUser

Guest
Omdat je het zo vriendelijk vraagt. :cool:

Speler: Deran
Punten: 7.5/10, bijna top-40.
ODA: 7/10 Behoorlijk. Het wordt tijd dat je je clears loslaat op V hé? :p
ODD: 6.5/10, weinig ODD, weinig aangevallen, relatief goed dus. :p
Cluster: 8/10, wel een klein subclustertje en wat gaten. :)
Reputatie: 8/10, spammertje, maar toch een behoorlijk bekend qua reputatie. :)
Stam: 6/10, Hypo heeft veel hoogtes en laagstes.
Maar ik ga daar niets extra over zeggen, anders zou dit topic weer volgespammed worden met reacties erop. ;)

Gemiddelde; 71,6% of 7.16/10. :D



Dankje liefste promo:).
Was het niet veel werk om alles met kleur te doen? of heb je dat voor me over(A)?
 

DeletedUser

Guest
Wat als hij er nog niets van gehoord heeft? Net zoals Uchi hem waarschijnlijk pas leerde kennen door wat hij hier hoorde? Dan is dit maar zever, op 1 dag kan je niemand beoordelen, moest iemand hier morgen je beoordelen voor reputatie en een 4 geven, dan schreeuwde je moord en brand.. :rolleyes:

Je deed het al met vitalise 'Je volgt dit AF niet lang genoeg om te weten hoe erg promo is,...' :eek:

Ik heb dat nooit gezegd, pannenkoek.
Misschien moet je die pagina's nog eens herlezen.

Daarenboven speelde UB ook op andere werelden als ik me niet vergis.
Thank you, come again..
 

DeletedUser43327

Guest
Wat als hij er nog niets van gehoord heeft? Net zoals Uchi hem waarschijnlijk pas leerde kennen door wat hij hier hoorde? Dan is dit maar zever, op 1 dag kan je niemand beoordelen, moest iemand hier morgen je beoordelen voor reputatie en een 4 geven, dan schreeuwde je moord en brand.. :rolleyes:

Je deed het al met vitalise 'Je volgt dit AF niet lang genoeg om te weten hoe erg promo is,...' :eek:

huh?

Je kan jezelf nu wel voor de gek blijven houden, maar je kan iemand wel beoordelen binnen een korte periode. Net zoals ik bij jou, elk topic zie ik lappen tekst van jou, dus: Je wil geen gelijk geven, Je wilt je gelijk bewijzen. En je houd oh zo veel op argumenten. Je kan niet lachen om een spotprent over jezelf.

Iets goeds heb ik eigenlijk niet te zeggen.


edit:

Wie wilt mij ranken? xD
 

DeletedUser27722

Guest
Ik heb dat nooit gezegd, pannenkoek.
Misschien moet je die pagina's nog eens herlezen.

Daarenboven speelde UB ook op andere werelden als ik me niet vergis.
Thank you, come again..

Pannenkoek? Je originaliteit is treffend, alleen wat belachelijk. :)
Ik heb het herlezen en om iemands reputatie te beoordelen moet je toch al iets van die persoon gehoord hebben volgens mij. Nogmaals, iemand die amstrong niet kent en er nooit van gehoord heeft kan toch onmogelijk zijn mening geven? Alleen maar omdat hij plots er iets van hoorde..
(Lijkt me te subjectief voor woorden)

Ja, maar niet W9 (If I'm correct)
Mij bedanken hoeft niet hoor Ken, je weet dat ik dit met plezier doe. :D

huh?

Je kan jezelf nu wel voor de gek blijven houden, maar je kan iemand wel beoordelen binnen een korte periode. Net zoals ik bij jou, elk topic zie ik lappen tekst van jou, dus: Je wil geen gelijk geven, Je wilt je gelijk bewijzen. En je houd oh zo veel op argumenten. Je kan niet lachen om een spotprent over jezelf.

Iets goeds heb ik eigenlijk niet te zeggen.

Ach, mensen veranderen, als je baseert op 1 week iemand volgen, dan heb je geen volledig beeld. Je kan iemand nooit volledig doorgronden ook. ;) (De mens blijft een mysterie)
Trouwens, lappen tekst? En dan? Als je geen gelijk hebt, zal je dat inderdaad niet krijgen, lijkt me logisch. Trouwens, veel posten en qua inhoud, wil niet automatisch iets negatiefs zeggen.. Bedoel, kijk naar Duckje W1. :eek:

Ik bewijs inderdaad mijn gelijk, met argumenten. Staalhard blijven zeggen 'Ik heb gelijk.' zonder extra info, dat pakt niet bepaald. (Misschien bij jou?)
Wat heeft het feit dat ik met een spotprent van de tegenstander over mij niet kan lachen, te maken met al de rest dat je opsomde over mij? :rolleyes:

Ok dan, bedankt om me dan toch gelijk te geven dat je hier geen meerwaarde bent. :)
 

DeletedUser

Guest
Pannenkoek? Je originaliteit is treffend, alleen wat belachelijk. :)
Ik heb het herlezen en om iemands reputatie te beoordelen moet je toch al iets van die persoon gehoord hebben volgens mij. Nogmaals, iemand die amstrong niet kent en er nooit van gehoord heeft kan toch onmogelijk zijn mening geven? Alleen maar omdat hij plots er iets van hoorde..
(Lijkt me te subjectief voor woorden)

Ja, maar niet W9 (If I'm correct)
Mij bedanken hoeft niet hoor Ken, je weet dat ik dit met plezier doe. :D



Ach, mensen veranderen, als je baseert op 1 week iemand volgen, dan heb je geen volledig beeld. Je kan iemand nooit volledig doorgronden ook. ;) (De mens blijft een mysterie)
Trouwens, lappen tekst? En dan? Als je geen gelijk hebt, zal je dat inderdaad niet krijgen, lijkt me logisch. Trouwens, veel posten en qua inhoud, wil niet automatisch iets negatiefs zeggen.. Bedoel, kijk naar Duckje W1. :eek:

Ik bewijs inderdaad mijn gelijk, met argumenten. Staalhard blijven zeggen 'Ik heb gelijk.' zonder extra info, dat pakt niet bepaald. (Misschien bij jou?)
Wat heeft het feit dat ik met een spotprent van de tegenstander over mij niet kan lachen, te maken met al de rest dat je opsomde over mij? :rolleyes:

Ok dan, bedankt om me dan toch gelijk te geven dat je hier geen meerwaarde bent. :)

zelfs als je geen gelijk hebt probeer jehet alsnog te krijgen
weet je hoe irritant :(
 

DeletedUser

Guest
zelfs als je geen gelijk hebt probeer jehet alsnog te krijgen
weet je hoe irritant :(

Jij bent Belg en woont in een rechte lijn tussen brussel en antwerpen?
Of ben ik verkeerd. :p

Ik hoorde (las) ff een bekend woordgebruik denk ik :p
 

DeletedUser27722

Guest
Jij bent Belg en woont in een rechte lijn tussen brussel en antwerpen?
Of ben ik verkeerd. :p

Ik hoorde (las) ff een bekend woordgebruik denk ik :p

Er staat "friesland" bij locatie, lijkt me eerder iets in Nederland dan een rechte lijn tussen Brussel en Antwerpen. :eek:
 
Bovenaan