Rank de speler

Reactiescore
255
Speler: Uprising Barracuda
Punten: 9/10(Rang 2, met mooie voorsprong op de rang 3)
ODA: 8/10(Kan wel wat beter)
ODD: 10/10(Vind ik maar een dom puntje)
Cluster: 4/10 (Lelijk :p Niet gekeken naar uitbreidingsmogelijkheden enzo)
Reputatie: 8/10 (Ken je niet zo goed.)
Stam: 5/10 (Geen Hypo, ja ik doe ook zoals jullie!)

Reputatie 8/10 :rolleyes:, 2/10 bedoel je? Stamhoppen FTW ! :)?
 
Reactiescore
255

DeletedUser

Guest
als je mensen niet goed kent ...
hoe kan je dan hun reputatie ranken ...
 

DeletedUser

Guest
als je mensen niet goed kent ...
hoe kan je dan hun reputatie ranken ...

Reputatie is hoe anderen over je denken, ongeacht hun bekendheid met de persoon in kwestie, meesterbrein.
Armstrong heeft een reputatie, Ronaldinho heeft een reputatie, Nelson Mandela heeft een reputatie en ja, zelfs UB heeft er één. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Speler: - Dorus says
Punten: 9/10 Rang 4 met een mooi puntenaantal maar een kleine maar toch leuke voorsprong op de Nr. 5
ODA: 6/10 Wat zwakjes voor iemand die op rang 4 staat. (ik heb bijv al 13.8M ODA en Dorus nog minder._
ODD: 7/10 Word blijkbaar niet vaak aangevallen maar dat ondersteunt alleen maar mijn mening over de ODA. was de ODD hoger dan was het mooi gecompenseerd
Cluster: 7/10 Opzich wel een mooi stuk territorium. alleen iets teveel gaten in het cluster (ookal is het Hyper) ook ietwat weinig edelruimte.
Reputatie: 9/10 Erg goede stamleider, staat voor zijn leden klaar en neemt verantwoording voor zijn daden.
Stam: 8/10 Goed samenwerkende stam, helpt als stamgenoot hulp nodig heeft en was er altijd gezellig

Aub ^^



7,6 Gemiddeld :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser32664

Guest
Speler: - Dorus says
Punten: 9/10 Rang 4 met een mooi puntenaantal maar een kleine maar toch leuke voorsprong op de Nr. 5
ODA: 6/10 Wat zwakjes voor iemand die op rang 4 staat. (ik heb bijv al 13.8M ODA en Dorus nog minder._
ODD: 7/10 Word blijkbaar niet vaak aangevallen maar dat ondersteunt alleen maar mijn mening over de ODA. was de ODD hoger dan was het mooi gecompenseerd
Cluster: 7/10 Opzich wel een mooi stuk territorium. alleen iets teveel gaten in het cluster (ookal is het Hyper) ook ietwat weinig edelruimte.
Reputatie: 9/10 Erg goede stamleider, staat voor zijn leden klaar en neemt verantwoording voor zijn daden.
Stam: 8/10 Goed samenwerkende stam, helpt als stamgenoot hulp nodig heeft en was er altijd gezellig

Aub ^^



7,6 Gemiddeld :)

Thx;) die oda gaat wel omhoog gaan int weekend hoop ik:p
ODD zal moeilijker worden:p
en die groeimogelijkheden daar zorg ik wel voor;)
 

DeletedUser32664

Guest
Iemand zin om eens een kleinere speler te ranken?

speler: .anonymous
punten: 7/10 valt nog wel mee. Maar kon natuurlijk iets beter:p maar komt nog ben ik zeker van.
ODA:9/10 mooie ODA score, rang 20
ODD:7/10 odd is wat lager maar nog best mooi
Cluster:6/10 vreemde vorm en vrij beperkte mogelijkheden
Reputatie: hier ga ik me onthouden. Je bent anoniem:p
Stam:7/10 300 is een degelijke stam al zijn er laatst wel wat leden vertrekken

totaal: 7,2/10
 

DeletedUser35624

Guest
speler: .anonymous
punten: 7/10 valt nog wel mee. Maar kon natuurlijk iets beter:p maar komt nog ben ik zeker van.
ODA:9/10 mooie ODA score, rang 20
ODD:7/10 odd is wat lager maar nog best mooi
Cluster:6/10 vreemde vorm en vrij beperkte mogelijkheden
Reputatie: hier ga ik me onthouden. Je bent anoniem:p
Stam:7/10 300 is een degelijke stam al zijn er laatst wel wat leden vertrekken

totaal: 7,2/10

Thanx ;) En valt nog mee zo te zien. Cluster heeft inderdaad een rare vorm.
 

DeletedUser

Guest

Yes :D


speler: iSwift
punten: 8/10 ^^
ODA:8,5/10 rang 83 ... lekkeeerrr :D
ODD:7/10 ...5 mil ODD..
Cluster:8/10 PRACH-TIG :p
Reputatie: 8/10 Gevaarlijk :rolleyes::rolleyes::eek:
Stam:9/10 Tja... *MLP* hea :cool:

totaal: 8,1/10
:D
 

DeletedUser27722

Guest
Reputatie is hoe anderen over je denken, ongeacht hun bekendheid met de persoon in kwestie, meesterbrein.
Armstrong heeft een reputatie, Ronaldinho heeft een reputatie, Nelson Mandela heeft een reputatie en ja, zelfs UB heeft er één. :rolleyes:

Wat een zever toch? Als je iemand niet denkt dan kun je hun reputatie dus ook niet kennen.
Iemand die niets van sport kent, kent Amstrongt niet, laat staan Ronaldinho, een topspeler van vervlogen tijden. (Een beetje zoals jij dus; Ken)

Nelson Mandela, waar ben jij toch dagelijks mee bezig Ken. :rolleyes:
Iedereen heeft het een ja, maar als je de persoon in kwestie niet kent en maar subjectief op twstats argumenteert, dan hou je gewoon beter je mond. :)
 

DeletedUser

Guest
Wat een zever toch? Als je iemand niet denkt dan kun je hun reputatie dus ook niet kennen.
Iemand die niets van sport kent, kent Amstrongt niet, laat staan Ronaldinho, een topspeler van vervlogen tijden. (Een beetje zoals jij dus; Ken)

Nelson Mandela, waar ben jij toch dagelijks mee bezig Ken. :rolleyes:
Iedereen heeft het een ja, maar als je de persoon in kwestie niet kent en maar subjectief op twstats argumenteert, dan hou je gewoon beter je mond. :)

kan ook Neil Armstrong zijn :cool:

jeweetwel die vent in de ruimte enzo :cool:
 
Bovenaan