Rank de speler

DeletedUser

Guest
jullie kunnen precies geen kritiek verdragen... dan is jullie stam, of zijn jullie zeker nog nooit niet in het TWw belachelijk gemaakt.

iig, gaan jullie nog doen waar dit topic voor bedoelt is of gaan jullie gewoon beginnen roepen op alles wat hier gezegd word? wat dan kan de mod het beter ineens sluiten

Kritiek? Dit vind ik eerder een beschuldiging. Je insinueert hier dat half Hypo achterbaks is. Dat is geen kritiek meneertje. Wat heeft het TWw hier nu weer mee te maken? Pfff..

Ja agree. Ik heb mijn mening al gegeven, ook maar meteen even over mezelf gedaan, haha :D
 

DeletedUser

Guest
Kamachi, even voor de duidelijkheid, in het TWw wordt niemand voor gek gezet.
 

DeletedUser

Guest
Wie wil mij bekritizeren?:p

Speler: OneMoreTime
Punten: 9/10
Top 10. Heerlijk :D
ODA: 6/10
Te weinig ODA voor dat aantal punten
ODD: 10/10
Toppie. Je staat op één, dusjaa.. :D
Cluster: 8/10
Mooi cluster
Reputatie: 7/10
Redelijk toch?
Stam: 9/10
Naabstam :p
 

DeletedUser34253

Guest
Speler: OneMoreTime
Punten: 9/10
Top 10. Heerlijk :D
ODA: 6/10
Te weinig ODA voor dat aantal punten
ODD: 10/10
Toppie. Je staat op één, dusjaa.. :D
Cluster: 8/10
Mooi cluster
Reputatie: 7/10
Redelijk toch?
Stam: 9/10
Naabstam :p

ODA gaat de volgende dagen stijgen hoor:p en niet een beetje :rolleyes: Mijn doel is overal de beste te zijn :p ODA,ODD en OD :D
 

DeletedUser25273

Guest
Speler:OneMoreTime

Punten: 9/10
Rang 12, netjes, je staat nog boven ons.
ODA: 8/10
Iet slager dan je puntenrang, maar niet verkeerd. (alhoewel ODA niet zoveel zegt in mijn ogen)
ODD: 9/10
Rang 1 ODD, alhoewel je er zelf weinig inspraak op hebt, mooi gestackt, maar geen 10, omdat je mijn clears nog niet om de oren hebt gehad.
Cluster: 8/10
Mooi aaneengesloten cluster, maar geen 9 of 10, aangezien ik er ook 2 dorpjes in heb.^^
Reputatie: 7/10
Geen uitgesproken mening over. Je bent niet het type dat hoog van de toren blaast op het AF of veel kritiek uit.
Stam: 7/10
Prima stam, paar goede spelers (worden er wel steeds minder), maar qua clustering een uitdaging.

Gemiddeld een 8 dus.
 

DeletedUser34253

Guest
Speler:OneMoreTime

Punten: 9/10
Rang 12, netjes, je staat nog boven ons.
ODA: 8/10
Iet slager dan je puntenrang, maar niet verkeerd. (alhoewel ODA niet zoveel zegt in mijn ogen)
ODD: 9/10
Rang 1 ODD, alhoewel je er zelf weinig inspraak op hebt, mooi gestackt, maar geen 10, omdat je mijn clears nog niet om de oren hebt gehad.
Cluster: 8/10
Mooi aaneengesloten cluster, maar geen 9 of 10, aangezien ik er ook 2 dorpjes in heb.^^
Reputatie: 7/10
Geen uitgesproken mening over. Je bent niet het type dat hoog van de toren blaast op het AF of veel kritiek uit.
Stam: 7/10
Prima stam, paar goede spelers (worden er wel steeds minder), maar qua clustering een uitdaging.

Gemiddeld een 8 dus.

Tnx buurman :D


Boka


Punten: 8/10 ( bijna top 20 ;) )
ODA: 7/10 (iets minder omdat je nu in fusie bent :) )
ODD: 9/10 (zeer netjes , na zoveel massas :) )
Cluster: 8/10 (in mijn ogen mooi en geen lekjes in het cluster)
Reputatie: 8/10 /
Stam: 8/10 ( Goede stam met wat goede spelers ;) )
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27722

Guest
@Kamachi: Dondelillo (of hoe je het schrijft) werd in Dico geinternd wegens inactiviteit, hij had een donkerrood bolletje en we grepen in. Hadden we langer gewacht werd het barbaar dusja.. Het is niet dat we een stamlid klootten, we vermeden gewoon dat de vijand dorpen kon bemachtigen.
(Maar dit terzijde)

PS: Ik wens niet 'geranked' te worden wegens een te grote subjectiviteit jegens mij. ;)
 

DeletedUser

Guest
Speler: The Void
Punten: 9/10
Netjes, lekker hoge rang
ODA: 7/10
Niet echt veeeeeel:s
ODD: 7/10
ook niet bijzonder veel
Cluster: 7.5/10
Mooi aaneengesloten cluster, redelijke vorm, een stukje afgezonderd.
Reputatie: 10/10
Slecht of goed, daar gaat het niet om, maar reputatie heb je wel..:rolleyes: (op het AF sowieso)
Stam: 8,5/10
Goede stam, niks mis mee, stevige structuur en gewoon een topper.
 

DeletedUser

Guest
Speler: Potje Koeken


Punten: 6/10
(Ik weet nog lange tijd terug dat je lekker meedraaide in de top 4, dus ik ben wat teleurgesteld met het net top 20 zijn)
ODA: 4/10
(een top 20 speler moet toch naar mijn mening meer ODA hebben. 18mio is baggerweinig)
ODD: 8/10
(Je kan er zelf niet veel aan doen, maar Odd is nogal aan de lage kant.)
Cluster: 8/10
(Ik vind jou cluster niet perfect, maar slecht is het ook niet. Je hebt een lekkere ligging met nog wat mogelijkheden)
Reputatie: 6/10
(Ik ken de vroegere reputatie nog van Potje Koeken en deze was niet echt al te goed, tegenwoordig heb ik weinig van jou gehoord dus daarom de 6)
Stam: 7/10
(Hypo is een goede stam, ze hebben al wat laten zien, ok het was niet veel maar toch iets. Hun aanval op Tronan was effectief, die tegen mij was wat tegengevallen. Daarom de 7/10)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27722

Guest
Speler: The Void
Punten: 9/10
Netjes, lekker hoge rang
ODA: 7/10
Niet echt veeeeeel:s
ODD: 7/10
ook niet bijzonder veel
Cluster: 7.5/10
Mooi aaneengesloten cluster, redelijke vorm, een stukje afgezonderd.
Reputatie: 10/10
Slecht of goed, daar gaat het niet om, maar reputatie heb je wel..:rolleyes: (op het AF sowieso)
Stam: 8,5/10
Goede stam, niks mis mee, stevige structuur en gewoon een topper.

Damn en ik vroeg om niet gequoteerd te worden. :p
Maar thx! :)
(Maar ja, het is objectief bekeken -denk ik? :eek:-)

Mcullen (Glenn)
Punten: 8/10
Punten kan altijd beter, maar gezien de massas die je op je kreeg, is het zeer goed dat je niet buiten de top-20 viel en bleef groeien! :D
ODA: 9.5/10
Als je nog n1 was had je een 10, maar nu wangzakkers gestopt zijn heb je een kans voor die 10! :D
ODD: 9/10
Een groot aantal OD, te danken aan Hypo weliswaar, mooi dat je een goed evenwicht ODA - ODD bewaard.
Cluster: 9.5/10
Mooie cluster, gaatjes in het midden, rode stipjes maar kan opgelost worden.
Ook een mooie uitbreidingsmogelijkheid doordat je naast Hypo ligt.
Reputatie: 10/10
Na het succesvol deffen en counteren op Hypo heb je die 10, perfectie wel verdient.
Als je tegenstander je al 'de beste' noemt, dan wil dat iets zeggen. (Ze zijn ook bang dat er nog beteren rondlopen! :D)
Stam: 9.5/10
Ik had zin om de 10 te geven, maar ja, ik hou me in! :p
R (+V) is en blijft dé topstam van deze wereld, ik quoteer V/R btw hetzelfde. :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Damn en ik vroeg om niet gequoteerd te worden. :p
Maar thx! :)
(Maar ja, het is objectief bekeken -denk ik? :eek:-)

Mcullen (Glenn)
ODA: 9.5/10
Als je nog n1 was had je een 10, maar nu wangzakkers gestopt zijn heb je een kans voor die 10! :D
ODD: 9/10
Een groot aantal OD, te danken aan Hypo weliswaar, mooi dat je een goed evenwicht ODA - ODD bewaard.
Cluster: 9.5/10
Mooie cluster, gaatjes in het midden, rode stipjes maar kan opgelost worden.
Ook een mooie uitbreidingsmogelijkheid doordat je naast Hypo ligt.
Reputatie: 10/10
Na het succesvol deffen en counteren op Hypo heb je die 10, perfectie wel verdient.
Als je tegenstander je al 'de beste' noemt, dan wil dat iets zeggen. (Ze zijn ook bang dat er nog beteren rondlopen! :D)
Stam: 9.5/10
Ik had zin om de 10 te geven, maar ja, ik hou me in! :p
R (+V) is en blijft dé topstam van deze wereld, ik quoteer V/R btw hetzelfde. :p


dankje:)
nu ben ik wat sprakeloos:p
 

DeletedUser

Guest
Speler: Potje Koeken


Punten: 6/10
(Ik weet nog lange tijd terug dat je lekker meedraaide in de top 4, dus ik ben wat teleurgesteld met het net top 20 zijn)
ODA: 4/10
(een top 20 speler moet toch naar mijn mening meer ODA hebben. 18mio is baggerweinig)
ODD: 5/10
(Je kan er zelf niet veel aan doen, maar Odd is nogal aan de lage kant.)
Cluster: 8/10
(Ik vind jou cluster niet perfect, maar slecht is het ook niet. Je hebt een lekkere ligging met nog wat mogelijkheden)
Reputatie: 6/10
(Ik ken de vroegere reputatie nog van Potje Koeken en deze was niet echt al te goed, tegenwoordig heb ik weinig van jou gehoord dus daarom de 6)
Stam: 7/10
(Hypo is een goede stam, ze hebben al wat laten zien, ok het was niet veel maar toch iets. Hun aanval op Tronan was effectief, die tegen mij was wat tegengevallen. Daarom de 7/10)


Naar mijn ligging gekeken lijkt me mijn ODA nog vrij goed. En ODD aan de lage kant? Net positief toch...
 

DeletedUser

Guest
Naar mijn ligging gekeken lijkt me mijn ODA nog vrij goed. En ODD aan de lage kant? Net positief toch...

ja je ODA heb je wel een punt, maar toch vind ik het nog steeds weinig:)
ODD laag is idd positief , daar zat ik fout:D
 

DeletedUser

Guest
Oei, is dat positief? Dan veel puntenaftrek voor jou hoor! :p

eigelijk kan je daar bijde kanten mee uit:D

Veel ODD wil zeggen dat je veel word aangevallen en dat je veel blokt.
Weinig ODD wil zeggen dat je weinig word aangevallen ofdat je weinig aanvalt en weinig tegenstand krijgt.

snap dus eigelijk niet hoe je hier goed punten op kan geven
 
Bovenaan