rangen in de stam.

DeletedUser7072

Guest
En dat is volgens mij niet goed. Ze denken dan namelijk "Oh met XXX punten ben ik generaal, snel mijn hoofdgebouw op 30 uitbouwn zodat ik snel generaal ben". En dat is het grooooooote probleem bij nieuwe spelers: Ze letten te veel op de punten en veel te weinig op de punten.

valt wel mee de bevoegdheid blijft onveranderd hoor. Dus ze worden niet ineens stamleiding.

Het heeft zo zijn voordelen voor n00bs en grote spelers namelijk:
N00bs denken dat ze goed bezig zijn en krijgen daardoor een goed gevoel en plezier in het spel.
Grote spelers kunnen de n00bs makkelijker overnemen omdat ze een dorp met veel punten krijgen en met weinig legers.:D:D

Daarom ben ik het niet helemaal met je eens

ps die ''n00bs'' veranderen de titels in de stam toch wel ook al is het niet met die tool.
 

DeletedUser

Guest
:)ik vindt dat iedereen zelf mag bepalen wie met rangen doet en wie niet
 

DeletedUser

Guest
bij een grote stam is het niet te doen om zoveel mensen een rang te geven en het bij te houden, dit is ook vaak bij kleinere stammen.
nu had ik een idee:
een pagina voor de beheerder van de stam (dus bij het Overzicht Profiel Medeleden Diplomatie Stammen forum balkje)
daarbij bijvoorbeeld Rangen.
met die pagina kan je invullen bij hoeveel punten een rang verwisseld word bij A niet en bij B bijvoorbeeld wel.
ik moet nu weer naar de les, vanmiddag post ik wel aanvullende informatie:)
Rangen zijn eigenlijk overbodig maar zijn handig in bv oorlogen.
Bv 10 aanvallers,20 verdedigers en 10 overnemers
Het wordt ook veel gebruikt om te zien in welk continenten de leden zitten
Vb speler 1 in K46,speler 2 in K45,...

Dan is dit idee wel goed.
 

DeletedUser7072

Guest
Laat ik het zo zeggen:

Wil je het gebruiken gebruik het dan. En wil je het niet gebruiken dan gebruik je het toch niet.

Dus ik snap niet dat er mensen tegen zijn.:confused::confused::confused:
 

DeletedUser

Guest
rangen in de stam

ik ben ook niet zo voor die stammen die rangen geven maar tis wel een goed idee

ik zou het invoeren
 

DeletedUser

Guest
als ik even de tijd zo nemen zou er niet meer van die idee overblijven :D, maar daar heb ik geen zin in.

kortom:
iedereen een rang geven, maakt het onoverzichtelijk wie bepaalde funcies hebben en maakt de namen moeilijker zichtbaar.

dus waarom noobs die het doen aanmoedigen vraag ik me af :cool:
 

DeletedUser7471

Guest
voor

ik ben voor ik had zelf op de speed wereld ook een stam die zo met rangen werkte maar dat was best een gedoe omdat iedereen telkens geedelt werd net toen hij rang 2 kreeg ofzo. dus dat was niet tedoen en we hadden dus rang 2 op personen vn rang 1 wat dus niet hoort maar of functie erbij hoort lijk me ook wel nodig want er zijn ook stammen die zeggen van ja ik wil dat iedereen kan uitnodigen en rondschrijven bijvoorbeeld
 

DeletedUser7471

Guest
Laat ik het zo zeggen:

Wil je het gebruiken gebruik het dan. En wil je het niet gebruiken dan gebruik je het toch niet.

Dus ik snap niet dat er mensen tegen zijn.:confused::confused::confused:

precies mensen willen soms wel dat iedereen rangen heeft dus zet er dan een functie in en uitschakelen bij net zo simpel toch?!?:confused:
 

DeletedUser7471

Guest
Rangen zijn eigenlijk overbodig maar zijn handig in bv oorlogen.
Bv 10 aanvallers,20 verdedigers en 10 overnemers
Het wordt ook veel gebruikt om te zien in welk continenten de leden zitten
Vb speler 1 in K46,speler 2 in K45,...

Dan is dit idee wel goed.

dit wordt denk ik te veel werk maar het is in te voeren dat het ook op coordinaten kom en niet alleen op punten. actief zijn is misschien ook idee dat mensen die rond de zelfde tijd zowat de hele tijd op tw zitten bijvoorbeeld zo kunnen uitnodigen want die zijn vaak wat betrouwbarder ook
 

DeletedUser

Guest
Het kan dan wel voor NOOBs zijn maar er moeten toch ook NOob-stammen in de wereld zijn? Ik vind het een prima idee :D
 

DeletedUser

Guest
Maar ik zou er wel bijzetten dat je voor Die en Die spelers een uitzondering kan maken, bijv. stamoprichter/stamleiders die fun willen hebben (zoals bijons) een voorbeeld: mijn stam heet shaduw of darkness, en de oprichters en leiders doen gewoon voor de :p hun rangnaam veranderen in shaduw of darkness (klinkt leuker).

Dus kortom, ik vind dat er een "uitzonderingsfunctie" op moet zitten.
 

DeletedUser7471

Guest
dat wel ik vind dat dit maar door de Rondvragen (enqueteren) moet gaan zodat alle spelers hun mening er over kunnen geven. wel dan met wat uitgebreiden details zoals die uitzonderingen functie en al dat ander
 

DeletedUser

Guest
Ik geef in mijn stam rangen voor speciale dingen die je doet en als je een bepaalde tijd in de stam zit
 

DeletedUser

Guest
Bij ons werken de rangen niet met punten, maar je stijgt als je iets voor de stam gedaan hebt... Dus: TEGEN! Punten zijn voor n00bs... Met punten edel je geen dorpen...
 

DeletedUser

Guest
leuk idee


maar stel je zoekt een recruiter

en je zegt 100 punten

dan word iedereen dat dus een aandachtspunt
 

DeletedUser7471

Guest
davy323 zei:
leuk idee


maar stel je zoekt een recruiter

en je zegt 100 punten

dan word iedereen dat dus een aandachtspunt

het gaat om een rang niet functie is ik tegen jou zeg jij mag ghost worden is dat dan een rang of functie in jou oren?:confused:[
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
rangen in de stam

het gaat om een rang niet functie is ik tegen jou zeg jij mag ghost worden is dat dan een rang of functie in jou oren?:confused:[
je hebt helemaal gelijk
mss zorgt dit voor minder verwarring:

de titels veranderen, niet de bevoegdheden
 

DeletedUser

Guest
ik vindt het een flut idee omdat

-het ziet er veel te druk uit bij medeleden
-er weer 1000e stammen hun rangen in hun profiel gaan zetten
-dit eigenlijk gewoon irritant is

zo mijn mening
 

DeletedUser7072

Guest
In mijn stam worden rangen alleen gebruikt om te weten wie er in de stamleiding zitten, Wie er diplomaat is enzo. Maar ik had vroeger ook rangen naar punten en ik vind het dus totaal geen slecht idee.
 
Bovenaan