rangen in de stam.

DeletedUser

Guest
Voor

IK ben de leider van D.H.S. en ik vindt rangen juist handig ik geef rangen aan iemand als hij heeft bewezen dat hij het kan of omdat hij snel punten binnen sleept en ik overleg met de mensen met rangen over wie we bg,nap of vijand willen maken.:D:D

Dus ik snap niet waarom jullie zeggen tegen een stam dat die Noob is Alleen omdat hij rangen gebruikt.:confused:
 

DeletedUser7072

Guest
Ik ben ook voor als je het niet wil gebruiken hoeft dat toch niet. Of niet soms?

Volgens mij heeft niemand er last van als het wordt ingesteld.
 

DeletedUser

Guest
accept

fijn om positieve reacties te ontvangen, ik heb over dit idee best lang nagedacht, en als je van die slecht onderbouwde reacties hoort, dat is pas n00berig:(
al kan er bij dit voorstel ook een AARGHH reactie als eerste ontstaan, wat ik ook enigsinds snap, maar dit is niet positief voor de bijdrages aan het spel.
AMEN:p
 

DeletedUser

Guest
Langs de ene kant vind ik het goed, het is veel gemakkelijker voor de leiders om alles goed te zetten en het pakt heel wat minder tijd in!

Langs de andere kant moeten de leiders zelf beslissen ofdat ze het al dan niet erbij zetten.
Ik vind het persoonlijk ook een beetje onoverzichtelijk als je dan naar die lijst kijkt.

Maar ik moet wel zeggen dat je zo een probleem waar de leiders soms mee zitten kun oplossen.
 

DeletedUser7072

Guest
fijn om positieve reacties te ontvangen, ik heb over dit idee best lang nagedacht, en als je van die slecht onderbouwde reacties hoort, dat is pas n00berig:(

Helemaal mee eens ze moeten hun reacties is onderbouwen en uitleggen waarom zij er last van hebben. Waarom zou ik ze anders serieus nemen.
 

DeletedUser

Guest
Misschien is dit een betere manier om het te implanteren:

Zorg dat je meerdere mensen kan aanklikken om de rang aan te passen of ontslaan of om leider te maken. Dit zal veel stamoprichters veel tijd schelen.
 

DeletedUser7072

Guest
Ah je bedoelt dat je tegelijk een X aantal spelers kan ontslaan of een andere titel geven. Geen gek idee trouwens.
 

DeletedUser7920

Guest
Dit is een zeer goed idee en een zeer zwakke punt van TW want het is gewoon super maar dan ook echt super kut als je een groot aantal leden de zelfde rechten wilt geven of wegnemen! Dan ben je gewoon naar honderdkeer klikken klaar! dat kan veel beter en gemakkelijk in èèn klik :D
 

DeletedUser8071

Guest
rangen enzo zijn wel ok trouwens daar hou je je leden ook mee bezig dan willen ze meer moeite doen enzo je moet steeds nieuwe dingen uitvinden want anders wordt het een saaie boel mee eens of nie
 

DeletedUser7072

Guest
Precies ze worden gestimuleerd om meer te spelen en actief te zijn.
 

DeletedUser8071

Guest
kijk jij begrijpt me :D als je je eigen stam hebt zijn de leden net je kinderen je moet ze continu bezig houden met van alles dat is gwn zo

was een keer in een stam nou die gast bedacht niks man

op het forum van de stam was er dit

overige
warroom
leaderroom

AND THATS IT hoe zielig was er o0k na 1 minuut weer vandoor haha
 

DeletedUser

Guest
Je krijgt echt niet meer punten door de rangen.

Er is wel een nadeel:


er staat dan in het stamprofiel: wij zijn geen puntenstam, maar één met legers.

En dan de rangen waarbij de spelers gaan streven om de rangen te behalen en zo geen aandacht meer hebben bij hun legers.
 

DeletedUser

Guest
klopt maar het is wel een beloning dat ik bijv. van 10.000 punten soldaat naar 12.000 punten generaal, als ik bij 14.000 punten nog steeds soldaat ben, vind ik dat gewoon irritant
 

DeletedUser

Guest
maar als je zo'n tool maakt waarbij je kan kiezen:
1.(zoals ze zeggen, N00BSSTAMMEN)Rangen (punten instellen)
2. erenamen (dat de computer controleert wat alle spelers doen en dan stel je bijv. in met meer dan 1000 man aanvallen, en als je dat dan doet dat de PC dat dan zelf doet.)

Ik hoop dat jullie het snappen, 1. lijkt me makkelijk maar 2. is nog een uitleg (ja NOG eentje)
1.jij stelt in (op die tool) Erenamen
2.je vult in welke erenaam je krijgt en wanneer
op deze puntjes, ..... bij ..... (bijv. Soldaat bij Aanval met meer dan 1000 troepen)
:confused::confused:Misschien een goed idee???:confused::confused:

________________________________________________________________
Ff kijken of dit werkt, een spoiler in een spoiler enz.

Gelukt?

Ik denk dat het niet lukt ff voorbeeld van het bericht...
Ojee Meerdere spoilers... achja wat maakt het uit
 

DeletedUser4796

Guest
Hoewel ik niet veel waarde hecht aan rangen kan ik wel inzien dat het voor sommige nieuwe spelers (ofwel newbs, en noobs) een motivatie kan zijn en een klein steuntje in de rug. Ze krijgen een beetje waardering voor het feit dat ze een bepaald aantal punten hebben bereikt.

De term n00b is weer voor anderen weggelegd, hoewel die vaak ook met rangen werken ;)
 

DeletedUser

Guest
Hoewel ik niet veel waarde hecht aan rangen kan ik wel inzien dat het voor sommige nieuwe spelers (ofwel newbs, en noobs) een motivatie kan zijn en een klein steuntje in de rug. Ze krijgen een beetje waardering voor het feit dat ze een bepaald aantal punten hebben bereikt.

En dat is volgens mij niet goed. Ze denken dan namelijk "Oh met XXX punten ben ik generaal, snel mijn hoofdgebouw op 30 uitbouwn zodat ik snel generaal ben". En dat is het grooooooote probleem bij nieuwe spelers: Ze letten te veel op de punten en veel te weinig op de punten.
 

DeletedUser4796

Guest
Maar ze zijn wel aan het bouwen :)

Het gaat die spelers om spelplezier en dat is totaal iets anders als goed zijn in een spel. Als ze er dan achterkomen dat ze iets verkeerd hebben aangepakt en ze wilen het daadwerkelijk beter doen, dan kunnen ze op een andere wereld beginnen of misschien met een nieuw dorpje op dezelfde wereld.

En ja soms kom je hele rare dorpjes tegen zoals een adelshoeve bij level 20 grondstoffen of dat iemand bezig is houthakkers naar level 30 uit te bouwen met een level 1 hoofdgebouw. Maar ik vind dat ook wel leuk om te zien dat de dorpsopbouw voor sommigen niet zo vanzelfsprekend is als voor mij.
 

DeletedUser

Guest
En dat is volgens mij niet goed. Ze denken dan namelijk "Oh met XXX punten ben ik generaal, snel mijn hoofdgebouw op 30 uitbouwn zodat ik snel generaal ben". En dat is het grooooooote probleem bij nieuwe spelers: Ze letten te veel op de punten en veel te weinig op de punten.

legers bedoel je toch?;)
 
Bovenaan