rangen in de stam.

DeletedUser

Guest
Tegen,

niet eens zo slecht idee,

maar ik vind rangen voor noobs
 

DeletedUser7072

Guest
@dakingnl blond is wel goed alleen hij speelt in wereld 2kijk verder als je neus lang is:p

On topic gaan we een beetje noob stammen promoten ofzo:mad::mad:
Alle goede stammen hebben geen probleem met de rangen aanpassen hoe zou dat toch komen:rolleyes:

Waarom niet? noobs moeten er ook zijn :):)
Mischien ben ik er zelf wel 1(4800 punten)

Het begint een beetje op runescape te lijken daar zetten ze zich ook zo af tegen noobs!
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nog iets wat mischien meer aanslaat. Als je opleidingsstammen hebt en de mensen die er zitten krijgen genoeg punten om tot de hoofdstam toe te treden. Dat ze dan automatisch een uitnodiging in de hoofdstam krijgen.

Ik denk dat dit wel aan zal slaan.

als je een opleidings stam opricht ben je zowiezo dom bezig, dan kun je ook wel zelf inviten:rolleyes:
 

DeletedUser7851

Guest
Waarom niet? noobs moeten er ook zijn :):)
Mischien ben ik er zelf wel 1(4800 punten)

Het begint een beetje op runescapete lijken daar zetten ze zich ook zo af tegen noobs!


Het zetten van andere games op forum is verboden ...

Tegen , geen nut , Je moet er maar wat tijd in stoppen ...
 

DeletedUser

Guest
Of dat je insteld bijn 300 punten word je bijvoorbeeld soldaat snap je hoef je dat niet elke keer te doen
 

DeletedUser

Guest
Ik vind zoiets voor mensen die het echt verdienen, of om duidelijkheid te scheppen. Bijvoorbeeld als een bepaald stamlid dan iets opoffert voor de stam krijgt hij daar een titel voor. Anders wordt een stam zo onpersoonlijk.
 

DeletedUser

Guest
Waarom niet? noobs moeten er ook zijn :):)
Mischien ben ik er zelf wel 1(4800 punten)

Het begint een beetje op runescape te lijken daar zetten ze zich ook zo af tegen noobs!

Noob zijn ligt niet (alleen) aan punten imo, het ligt er vooral aan hoe je je gedraagt. Ik heb iemand gekend hier op TW die niet meer dan 10k pt had, maar elk dorp volgebouwd had staan met aanvals- en verdedigingstroepen. Is dat een noob omdat hij maar 10k pt heeft?


Ik vind zoiets voor mensen die het echt verdienen, of om duidelijkheid te scheppen. Bijvoorbeeld als een bepaald stamlid dan iets opoffert voor de stam krijgt hij daar een titel voor. Anders wordt een stam zo onpersoonlijk.

Je bedoelt een soort ere-rang?
 

DeletedUser5692

Guest
Goed idee, voor noobstammen..

Rangen sucken, behalve voor bewezen diensten.. zoals ik, ik ben nu eenmaal 'Master Of Defense' omdat ik daar zo goed in ben :D

In aanvallen ben ik trouwens ook goed, ik ben gewoon in alles goed :D

uhm eigendunk? ;)
 

DeletedUser

Guest
natasdiamon

beetje aparte reacties:eek:, maar als rangen geven noobachtig is, komt dat denk ik doordat er heel veel tijd in moet worden gestoken, en dat willen we niet.
dus als er een paar ererangen worden gegeven is dat toch meer luiheid oftewel n00berig?
een n00b zijn is eerder een mening dan een feit.
daarom is wel een rangenbijhouder handiger dan niet.
als jullie de n00bs willen helpen.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap het nut van een rang niet zo. Hoe meer punten je hebt, hoe hoger je staat in de puntenlijst van de stam. Om daarnaast ook met rangen te gaan werken, lijkt mij dubbel.
 

DeletedUser3768

Guest
Het zetten van andere games op forum is verboden ...

Tegen , geen nut , Je moet er maar wat tijd in stoppen ...


Je mag alleen niet erop mogen klikken ik zeg nu tog ook tribalwars ow wat een reclame :p ( weet zelf ook wel dat dit een stupid voorstel is )
 

DeletedUser1665

Guest
Ik vind het een beetje n00bish om eerlijk te zijn. Net als wat ze al op pagina 1 zeiden... Ik vind dat het speciaal voor mensen zijn die iets speciaal hebben gedaan voor de stam.
 

DeletedUser

Guest
een rang is een mening

een rang is een mening dunkt mij.
als je rangen wilt, nu dit is erg moeilijk, daarom wil ik iets anders dan dit
 

DeletedUser5692

Guest
Net alsof je beter bent in een stam als je meer punten hebt... :rolleyes:
 

DeletedUser5692

Guest
een rang is een mening dunkt mij.
als je rangen wilt, nu dit is erg moeilijk, daarom wil ik iets anders dan dit

Je hebt 2 keuzes:
1. Je neemt geen rangen.
2. Je neemt rangen en neemt de moeite om ze te bewerken.
 

DeletedUser

Guest
rangen

bij optie 2 is het moeilijk om ze bij te houden, daarom wil ik deze tool ingebouwd hebben.
 

DeletedUser

Guest
Leuk extratje,


In stammen waar ik in zat hadden we vaak rangen, maar gewoon als bijnaam, als je lang in een stam zit, en je hebt een moeilijke/lange naam, dan verzinnen mensen afkortingen, en dat werden dus de rangen:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
reactie

ja het kan bijvoorbeeld ook vanaf 100k of 300 dagen actief
 

DeletedUser7072

Guest
beetje aparte reacties:eek:, maar als rangen geven noobachtig is, komt dat denk ik doordat er heel veel tijd in moet worden gestoken, en dat willen we niet.
dus als er een paar ererangen worden gegeven is dat toch meer luiheid oftewel n00berig?
een n00b zijn is eerder een mening dan een feit.
daarom is wel een rangenbijhouder handiger dan niet.
als jullie de n00bs willen helpen.

Helemaal mee eens een noob is een relatief begrip. En ik vind die reacties ook nogal vreemd. Je kunt die tool ook niet gebruiken dus ik snap het punt niet helemaal.

Ook vind ik dat het forum te veel wordt bezocht door extreem goede spelers. Terwijl dit mischien slechts 5% van alle spelers zijn. Je krijgt de meningen van ''noobs'' hier bijna niet te horen omdat zij niet weten hoe ze een forum account moeten maken.

Dit vind ik persoonlijk niet eerlijk.
 
Bovenaan