RAID versus NS

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
In hoeverre wordt Project gekata'd? Boer/VZ of meer?

Voor de rest succes aan Raid.

staat er ergens in de spelregels welke gebouwen je mag katap[ulten

dat zou Error toch moeten weten die doen niet anders , zelfs tegen pur en smoetzy etc
 

DeletedUser

Guest
Hoe je het ook bekijkt NS staat wel voor in de stats.
Dat niet iedereen fan is van de manier van communiceren van Ringo valt ergens te begrijpen maar op aanvallend gebied heeft hij samen met de stam veel laten zien.

Succes aan beiden;)

tussen communiceren en samenwerken zit een groot verschil :D
 

DeletedUser

Guest
Bij deze ga ik toch eens iets posten op het AF :p (lees al lang vanalles maar hou mezelf er meestal buiten)
Ondanks dat er veel mensen Ringo een 'dictator' vinden, haalt N-S onder zijn leiding wél resultaat.

Ik ken Ringo niet van voor deze wereld, en ik weet dus ook niet wat hij daar allemaal heeft uitgestoken, maar als ik als ik bekijk hoe hij op deze wereld speelt heb ik wel respect voor hem. Hij laat, volgens jullie, iedereen dingen opknappen voor hem maar als zijn leden dat zelf zouden vinden zouden ze hem al lang niet meer steunen. Als N-S nu niet door hem gesteund werd tijdens de massa aanvallen, zouden ze niet nog zo als een blok blijven leven.

Ik denk dat jullie het verleden niet altijd moeten aanhalen om hem zwart te maken. Hij kan soms wat 'opvallend' reageren en snap dat niet iedereen daar fan van is, maar denk dat niemand kan stellen dat hij (en heel N-s) nu slecht bezig is (zijn).

Van mij dus een proficiat en veel succes aan iedereen.
 

DeletedUser

Guest
Bij deze ga ik toch eens iets posten op het AF :p (lees al lang vanalles maar hou mezelf er meestal buiten)
Ondanks dat er veel mensen Ringo een 'dictator' vinden, haalt N-S onder zijn leiding wél resultaat.

Ik ken Ringo niet van voor deze wereld, en ik weet dus ook niet wat hij daar allemaal heeft uitgestoken, maar als ik als ik bekijk hoe hij op deze wereld speelt heb ik wel respect voor hem. Hij laat, volgens jullie, iedereen dingen opknappen voor hem maar als zijn leden dat zelf zouden vinden zouden ze hem al lang niet meer steunen. Als N-S nu niet door hem gesteund werd tijdens de massa aanvallen, zouden ze niet nog zo als een blok blijven leven.

Ik denk dat jullie het verleden niet altijd moeten aanhalen om hem zwart te maken. Hij kan soms wat 'opvallend' reageren en snap dat niet iedereen daar fan van is, maar denk dat niemand kan stellen dat hij (en heel N-s) nu slecht bezig is (zijn).

Van mij dus een proficiat en veel succes aan iedereen.

dank en een juiste conclusie
 

DeletedUser

Guest
Echt weer typisch algemeen forum voer om mekaar weer lekker de grond in te boren...

N-S doet het niet slecht klaar, maar altijd dat overdreven gedoe :eek:
 
Reactiescore
1.015
Ringo laat nooit iets zien, vroeger niet nu niet en nooit niet. Pakt alleen easy dorpen, internt of laat anderen het vuile moeilijkere werk doen. Hij is zooo goed dat hij deftreinen timed met 7 sec verschil tussen de edels ...
 

DeletedUser

Guest
Ringo laat nooit iets zien, vroeger niet nu niet en nooit niet. Pakt alleen easy dorpen, internt of laat anderen het vuile moeilijkere werk doen. Hij is zooo goed dat hij deftreinen timed met 7 sec verschil tussen de edels ...

zei iemand die ondanks de slecht getimde deftreinen wel al zijn dorpen steeds verliest:D
 
Reactiescore
1.015
Goed dat ik nog nooit tegen je gespeeld heb en als dat wel zo zou zijn zou je uit onmacht op delete gaan. Nog steeds even dom als vroeger zo te zien ^^
 

DeletedUser63650

Guest
Dag allen,

Op het af kom ik ook nooit gezien ze hier meestal alleen met modder gooien.

Een ding wil ik wel even kwijt NS speelt hier als stam en dat we ervaren spelers zoals Ringo erbij hebben die er veel tijd in steken geeft een extra meerwaarde.

Deze oorlog is zoals je TW hoort te spelen.

Ik zie dan ook liever wederzijds respect naar elkaar.


Groet,
Dennis
 
Reactiescore
3.457
Ja dat cluster is weggespeeld , jij was zoals gewoonlijk gevlucht toen ik aanviel
pas de laatste 3 a 4 dorpen defte je co niet meer omdat jullie de def elders konden gebruiken

heb d epm,s nog staan dus weet waar ik het over heb muts

hahahaha gevlucht XD

nee...zo is het niet gegaan XD
 
Reactiescore
3.457
Ja dat cluster is weggespeeld , jij was zoals gewoonlijk gevlucht toen ik aanviel
pas de laatste 3 a 4 dorpen defte je co niet meer omdat jullie de def elders konden gebruiken

heb d epm,s nog staan dus weet waar ik het over heb muts


Mevrouw muts voor jou
 
Reactiescore
1.015
Ik speel geen w40, ringo is gewoon misselijkmakend en doet op geen wereld iets waar je wat moet voor kunnen. Hij wil het altijd zo laten uitschijnen en wanneer z'n bubbeltje begint te breken gaat ie op delete ...
Zegt dan dat hij dar plezier in heeft?? (yeah right).

Als hij niet zo'n grote mond zou hebben zouden mensen op het AF ook niet offtopic of uit voorgaande ervaringen op hem reageren ;). Dat mensen hem verdedigen als persoon vind ik raar, maar goed. Zoals ik het me herinner heb je w36 gespeeld dus je zou dat moeten weten
 

DeletedUser

Guest
Ik speel geen w40, ringo is gewoon misselijkmakend en doet op geen wereld iets waar je wat moet voor kunnen. Hij wil het altijd zo laten uitschijnen en wanneer z'n bubbeltje begint te breken gaat ie op delete ...
Zegt dan dat hij dar plezier in heeft?? (yeah right).

Als hij niet zo'n grote mond zou hebben zouden mensen op het AF ook niet offtopic of uit voorgaande ervaringen op hem reageren ;). Dat mensen hem verdedigen als persoon vind ik raar, maar goed. Zoals ik het me herinner heb je w36 gespeeld dus je zou dat moeten weten

ja daar konden jullie me ook al niet uitstaan omdat jullie me niet konden ownen en pas dorpen konden veroveren toen ik gestopt was :)

ook daar vreesde iedereen de aanvalsplannen van onze stam net zoals we op w41 ook de nr 1 stam aanpakten
 
Reactiescore
1.015
Ik ben geen D speler ;). Had nooit de positie om je te ownen en zou nooit lukken. Je zou te vlug op delete gaan :(

Je was niet gestopt, je betn gewoon een prutser en een angsthaas maar dat weet iedereen inmiddels :). Nr. 1 stam op 41 heb jij niks mee te zien. als die vallen is dat eerder intern dan een mass of iets in die aard die nooit van jou zou komen :). Niemand vreest jou, of je plannen. Niet toen je in N-S zat, niet in UC (toen deed je niet eens iets, waardeloze ideëen kwamen van Devillance, nog steeds beter als jou maar gewoon slecht). Je bent gewoon 1 grote grap en geen tijd van iemand waard. Dus ik negeer je weer

Blijf jezelf belachelijk maken zoals je op vorige werelden deed, doe je hier ook zeer goed en zal je komende werelden ook wel nog ergens kunnen doen. Ik kijk stilzwijgend en lachend toe :)
 

DeletedUser

Guest
Succes Raid! . Ik draai met liefde vv als ringo eindelijk front heeft :D
 

DeletedUser

Guest
Ik ben geen D speler ;). Had nooit de positie om je te ownen en zou nooit lukken. Je zou te vlug op delete gaan :(

Je was niet gestopt, je betn gewoon een prutser en een angsthaas maar dat weet iedereen inmiddels :). Nr. 1 stam op 41 heb jij niks mee te zien. als die vallen is dat eerder intern dan een mass of iets in die aard die nooit van jou zou komen :). Niemand vreest jou, of je plannen. Niet toen je in N-S zat, niet in UC (toen deed je niet eens iets, waardeloze ideëen kwamen van Devillance, nog steeds beter als jou maar gewoon slecht). Je bent gewoon 1 grote grap en geen tijd van iemand waard. Dus ik negeer je weer

Blijf jezelf belachelijk maken zoals je op vorige werelden deed, doe je hier ook zeer goed en zal je komende werelden ook wel nog ergens kunnen doen. Ik kijk stilzwijgend en lachend toe :)

lol zie je wel dat je niks weet wie heeft het over D?? ik had het over E maar ja je zal wel een analfabeet zijn
 

DeletedUser

Guest
Succes Raid! . Ik draai met liefde vv als ringo eindelijk front heeft :D

Lol alsof RAID jou de v.v. zou gevven, jij bent toch die sukkel die RAID wederom verraden heeft door met ju pubergedrag onrust te zaaien en andere stam op te richten zoals gewoonlijk

niemand neemt jou serieus als stamleider/oprichter en vluchteling
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan