RAID versus NS

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Aangezien RAID op 31 maart de oorlog verklaard heeft aan NS met een wel zeer kinderachtige oorlosgverklaring die ze zelf niet op het AF durfde te plaatsen doe ik het zelf maar met een 1e tussenstand

8da2b9b1fbe9c684937ca825efab179c.png


770b6c776396a132ece2d75356b7f709.png
 

DeletedUser

Guest
De eerste klap kwam uiteraard vanuit RAID direkt na de oorlogsverklaring maar we laten ons niet gek maken en zijn een tijd erna in de tegenaanval gegaan met volgende resultaat

Kayz weggespeeld uit NS gebied
Vidar weggespeeld uit NS gebied
Leijs biedt goede weerstand dus is er nog steeds
Theproject zijn account zullen we wat terugdringen in punten mbv kata i.v.m. zijn onrespectvolle manier van praten-spelen en oorlogsverklaring op de persoon ipv stam tegen stam en omdat hij de enige echte dictator in dit spel is, getuige alle gesprekken die hij in verleden voerde met run en in tegenstelling tot al zijn leden en medeleiders totaal geen zin had in enige samenwerking met run tegen Error

Niet voor niets dat er zoveel onrust heerste in RAID. ook nu laat hij heel de stam al het werk doen tegen mensen zoals Rasta maar doet zelf nagenoeg niks behalve afwachten tot die 1 dorp kan pakken
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67609

Guest
KingRingo jonge! Alles goed? Tijdje niet gesproken man
 
Reactiescore
3.457
Vidar weggespeeld , grijns, je bedoelde de leeggezette cf's?

Maar fijn dat je er zelf zo ingeloofd XD
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
117
De eerste klap kwam uiteraard vanuit RAID direkt na de oorlogsverklaring maar we laten ons niet gek maken en zijn een tijd erna in de tegenaanval gegaan met volgende resultaat

Kayz weggespeeld uit NS gebied
Vidar weggespeeld uit NS gebied
Leijs biedt goede weerstand dus is er nog steeds
Theproject zijn account zullen we wat terugdringen in punten mbv kata i.v.m. zijn onrespectvolle manier van praten-spelen en oorlogsverklaring op de persoon ipv stam tegen stam en omdat hij de enige echte dictator in dit spel is, getuige alle gesprekken die hij in verleden voerde met run en in tegenstelling tot al zijn leden en medeleiders totaal geen zin had in enige samenwerking met run tegen Error

Niet voor niets dat er zoveel onrust heerste in RAID. ook nu laat hij heel de stam al het werk doen tegen mensen zoals Rasta maar doet zelf nagenoeg niks behalve afwachten tot die 1 dorp kan pakken

Heb je het nu nogsteeds niet afgeleerd? Ten eerste heb ik jou nooit gesproken in de afgelopen tijden. Ten tweede, hoe kom je erbij dat ik die oorlogsverklaring geschreven heb? Ten derde, jij bent de dictator in dit spel, al meerdere malen bewezen maar je blijft het wegwuiven. Het klopt dat ik geen zin had in die samenwerking omdat jij bij Run! zat, met jou valt niet samen te werken, enkel "voor" te werken zoals je nu met je stam N-S doet. Je dwingd iedereen mij aan te vallen omdat je in een oorlogverklaring (die ik niet eens geschreven heb) je beledigd voeld, hoezo dictator :rolleyes:

En Oja, ik was niet degene die de gesprekken met Run! voerde op het moment dat jij er zat, zelfs dat weet je niet! Goedzo Ringo, veel feiten en dergelijke, daar houden we van :)

Precies ik doe niks, ik zou hendrik eens vragen in hoeverre ik niks gedaan heb, zelfde kun je aan je maatje rasta vragen trouwens. ;)

PS: Hoeveel mensen zijn volgens jou nu al de "enige echte" dicator?
 
Reactiescore
3.457
>> getuige alle gesprekken die hij in verleden voerde met run en in tegenstelling tot al zijn leden en medeleiders totaal geen zin had in enige samenwerking met run tegen Error<<

ook hierin zit je fout,en niet zo'n beetje ook!
 

DeletedUser

Guest
In hoeverre wordt Project gekata'd? Boer/VZ of meer?

Voor de rest succes aan Raid.
 

DeletedUser68973

Guest
Wie zit het dichtste bij de valdatum van N-S ?
Inzendingen mogen naar hier:cool:

Je maakt kans op niets:rolleyes:
 

DeletedUser70304

Guest
Heb je het nu nogsteeds niet afgeleerd? Ten eerste heb ik jou nooit gesproken in de afgelopen tijden. Ten tweede, hoe kom je erbij dat ik die oorlogsverklaring geschreven heb? Ten derde, jij bent de dictator in dit spel, al meerdere malen bewezen maar je blijft het wegwuiven. Het klopt dat ik geen zin had in die samenwerking omdat jij bij Run! zat, met jou valt niet samen te werken, enkel "voor" te werken zoals je nu met je stam N-S doet. Je dwingd iedereen mij aan te vallen omdat je in een oorlogverklaring (die ik niet eens geschreven heb) je beledigd voeld, hoezo dictator :rolleyes:

En Oja, ik was niet degene die de gesprekken met Run! voerde op het moment dat jij er zat, zelfs dat weet je niet! Goedzo Ringo, veel feiten en dergelijke, daar houden we van :)

Precies ik doe niks, ik zou hendrik eens vragen in hoeverre ik niks gedaan heb, zelfde kun je aan je maatje rasta vragen trouwens. ;)

PS: Hoeveel mensen zijn volgens jou nu al de "enige echte" dicator?

Bitch please leer schrijven of kom gewoon niet meer op het AF :rolleyes:
 

DeletedUser19263

Guest
Hoe je het ook bekijkt NS staat wel voor in de stats.
Dat niet iedereen fan is van de manier van communiceren van Ringo valt ergens te begrijpen maar op aanvallend gebied heeft hij samen met de stam veel laten zien.

Succes aan beiden;)
 

DeletedUser50705

Guest
Eindelijk oorlog in deze wereld :p succes aan beidde partijen
 
Reactiescore
154
Eindelijk oorlog in deze wereld :p succes aan beidde partijen

Oorlogen zijn er wel meer, enkel staat er niet altijd op t forum.

De oorlog Rage-Calm bijvoorbeeld. Die was gedaan voordat de oorlogspost af was :D

Succes verder aan beiden, ik verbaas me erover dat Raid niet aan de winnende hand is hier, mss dat er nog wel andere gebeurtenissen zullen komen :p
 

DeletedUser70304

Guest
Oorlogen zijn er wel meer, enkel staat er niet altijd op t forum.

De oorlog Rage-Calm bijvoorbeeld. Die was gedaan voordat de oorlogspost af was :D

Succes verder aan beiden, ik verbaas me erover dat Raid niet aan de winnende hand is hier, mss dat er nog wel andere gebeurtenissen zullen komen :p

Er gebeurt van alles hoor, maar dat wordt ook niet allemaal op het AF gegooid ;)
 

DeletedUser

Guest
Vidar weggespeeld , grijns, je bedoelde de leeggezette cf's?

Maar fijn dat je er zelf zo ingeloofd XD

Ja dat cluster is weggespeeld , jij was zoals gewoonlijk gevlucht toen ik aanviel
pas de laatste 3 a 4 dorpen defte je co niet meer omdat jullie de def elders konden gebruiken

heb d epm,s nog staan dus weet waar ik het over heb muts
 

DeletedUser

Guest
Heb je het nu nogsteeds niet afgeleerd? Ten eerste heb ik jou nooit gesproken in de afgelopen tijden. Ten tweede, hoe kom je erbij dat ik die oorlogsverklaring geschreven heb? Ten derde, jij bent de dictator in dit spel, al meerdere malen bewezen maar je blijft het wegwuiven. Het klopt dat ik geen zin had in die samenwerking omdat jij bij Run! zat, met jou valt niet samen te werken, enkel "voor" te werken zoals je nu met je stam N-S doet. Je dwingd iedereen mij aan te vallen omdat je in een oorlogverklaring (die ik niet eens geschreven heb) je beledigd voeld, hoezo dictator :rolleyes:

En Oja, ik was niet degene die de gesprekken met Run! voerde op het moment dat jij er zat, zelfs dat weet je niet! Goedzo Ringo, veel feiten en dergelijke, daar houden we van :)

Precies ik doe niks, ik zou hendrik eens vragen in hoeverre ik niks gedaan heb, zelfde kun je aan je maatje rasta vragen trouwens. ;)

PS: Hoeveel mensen zijn volgens jou nu al de "enige echte" dicator?

lol er is maar 1 die onzin uitkraamt en dat ben jij

Hoezo werkt iedereen voor mij, hoeveel acties heb ik tegen RAID opgezet zonder zelf te kunnen edelen maar wel al mijn clears lever?? genoeg denk ik

Vidar zijn cluster heb ik zonder stamactie zelf leeggebashed erna heb ik andere leden laten meeprofiteren

Ik heb niemand gedwongen jou aan te vallen sterker nog het is de 1e actie die iemand anders opgezet heeft bij ons en ik offer mijn clears er weer graag voor op

dat jullie account RAID kapot maakt heb jezelf niet eens door man kan je nagaan hoe simpel je bent
 

DeletedUser

Guest
>> getuige alle gesprekken die hij in verleden voerde met run en in tegenstelling tot al zijn leden en medeleiders totaal geen zin had in enige samenwerking met run tegen Error<<

ook hierin zit je fout,en niet zo'n beetje ook!

nee hoor daar zit ik goed ik heb alle gesprekken van koesty toen gekregen, er zijn toen zelfs leden opgestapt en leiders gestopt vanwege the project zijn gedrag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan