RAID versus NS

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Tegen Ringo... Jullie willen Ringo zijn mond snoeren en laten zien hoe slecht hij is. Dat jullie allround genoeg laten zien heb ik nooit tegengesproken, dat beaam ik

je kan moeilijk een speler wegedelen zonder front. We zijn rustig richting ringo aant bashen, zijn tijd komt nog wel
 

DeletedUser

Guest
Is het niet eens hoog tijd dat Error eens de daad bij het woord doet voegen en laat zien aan ons hoe makkelijk Ringo op delete gaat? Doe wat jullie bij Purr deden maar dan nog een graad erger, ik wil het zien, ik wil het beleven. Als dat voorbij is dan kan degene die moraal gezien gewonnen heeft (weeral) tonen dat hij gelijk heeft. Dit gebekvecht over oude tijden met Ringo en nieuwe tijden met Ringo zorgt er alleen maar voor dat alles draait om Ringo. Doe er wat aan in game in plaats van alleen maar vuil te spuwen en niet te laten zien op wereld 40 (in welke forum jullie praten) wat er aan gedaan kan worden. Hij ging al 1 keer op delete, make him do it again?

How, je niet vergissen he. ;) De forum acc's die nu tegen Ringo bezig waren (Herrezen Draak en Quall Brunn) behoren voorzover ik weet niet toe aan Error spelers. Dat zijn spelers van W36 die daar hun eigen ervaringen met Ringo hebben gehad.
 

DeletedUser75122

Guest
How, je niet vergissen he. ;) De forum acc's die nu tegen Ringo bezig waren (Herrezen Draak en Quall Brunn) behoren voorzover ik weet niet toe aan Error spelers. Dat zijn spelers van W36 die daar hun eigen ervaringen met Ringo hebben gehad.

Snap ik, maar jullie hebben het zelf ook helemaal niet met Ringo en zijn manieren
 

DeletedUser

Guest
Snap ik, maar jullie hebben het zelf ook helemaal niet met Ringo en zijn manieren

Ach, persoonlijk heb ik niet echt iets tegen Ringo hoor. Ik ken hem alleen van het AF en van de verhalen die ik over hem heb gehoord maar ik weet ook goed genoeg dat elk verhaal 2 kanten heeft, zeker op TW, dus ik spreek me er niet over uit.

Nu, dat gezegd zijnde ben ik wel van mening dat z'n AF gedrag beter kan maar ook dat is een kwestie van actie - reactie.
 

DeletedUser

Guest
Snap ik, maar jullie hebben het zelf ook helemaal niet met Ringo en zijn manieren

ah ik ken ringo van w36 laten we zeggen dat we niet echt positieve ervaringen hebben aan elkaar. Ook zijn manier van posten & spelen is op zen minst beetje onorthodox :p
 

DeletedUser58335

Guest
Wereld 36 was ook nog wel een mooie tijd :rolleyes:
Totdat comatoes mijn accountje begon te bashen :(
Maar die stammen volgde elkaar daar nog sneller op: Ordo -> tables -> pi -> Wifi (weet niet meer of dit de volgorde was haha).
 

DeletedUser50705

Guest
Deze mag eigenlijk volledig dicht, tis nu Raid met NS

waarom is dit oorlogstopic er zelf gekomen, na 2 weken ofzo was er al een nap
 

DeletedUser72441

Guest
lol dat mensen zo,n stumperd als jou nog willen geloven

op w36 kreeg jij ooit aanvallen van paar kleine noob spelers uit NS zoals jij ze noemde en verloor daarbij massaal dorpen

en voor de rest kennen we al jullie leugens over mijn persoontje allang en die allang allemaal ontkrachtigd door alle mensen die met me samen gewerkt hebben

dus ga je mond spoelen met water en zeep en weer met je speelgoed autotje spelen aub,

Feit dat je een ex game mod bent zegt al genoeg zelfs binnen support was men jou partijgheid al snel zat, je had eigenlijk net zoals je stammaatje van w36 sjaakmans allang gebant moeten zijn

dat jullie maatjes waren zegt iedereen al meer dan genoeg

lol ben je nu over jezelf bezig?
Ik had tegen over n-s al 180 graden front, en geen safe (andere stammen lagen op men andere fronten).
Jullie hadden in het begin met 6 spelers front met mij, waarvan er 5 groter waren. en nog eens os'ed werden door jullie (denk aan inferno) die spelers hebben inderdaad met een gezamelijke aanval(kuch kuch als jij het wil noemen 'klein offensief") wat dorpen kunnen pakken. Verder vergeet je wel te vermelden dat we dan vervolgens die spelers 1 voor 1 hebben weggebashed.

We hebben geen leugens over je persoontje nodig hoor. Je bent een massa interner die telkens weer erin slaagt om een groepje nieuwe spelers rond zich te binden als persoonlijk schild en internvoer in de hoop dat je snel groot genoeg kan worden om met je mediocre skills toch nog iets wat weerstand (lees: genoeg stacks) te kunnen hebben op je relatief kleine front. Eenmaal dit front groter word en je stamgenoten bij bosjes weg vallen door aanvallen van de vijand of jou intern, en de druk op jouw account groter word, ga je tenonder of ga je barbaar.
Als je dit niet geloofd, ga naar tw stats. Dan heb ik het nog niet over je constante dreigen naar je stamgenoten toe, om als jij je zin niet krijgt, je barbaar zal gaan. Ik hoop iig dat dit laatste verhaaltje op deze wereld niet plaatsvind, want dan voel ik echt erg mee met de stakkers die in jou stam zitten.

Het feit dat ik ex-mod ben is puur omdat er familiale problemen zijn (ziekte) waardoor ik minder tijd heb/had voor tw. en ik de functie naast me heb neergelegd. Verder is de optie nog niet uitgesloten dat ik ooit terug keer naar het tw-team, waar ik trots was om deel van uit te maken. Dus wederom fantasietjes van jou geest Ringo. Ga nog even op je troon zitten met je hallucinaties want binnenkort val je er wederom eens van af.
Sidenote: wat sjaakmans deed was onverantwoord als mod/speler en is naar mijn mening gepast bestraft.

Wereld 36 was ook nog wel een mooie tijd :rolleyes:
Totdat comatoes mijn accountje begon te bashen :(
Maar die stammen volgde elkaar daar nog sneller op: Ordo -> tables -> pi -> Wifi (weet niet meer of dit de volgorde was haha).

Stammen volgend elkaar vrij snel op, maar de kern van die stammen bleef wel altijd samen en had daar genoeg ervaring en slagkracht om zelf met uiteenvallende stammen het hoofd te bieden aan de omgeving
 

DeletedUser73937

Guest
Kneusje Kneusje Kneusje, en weeral begin je w36 erbij te betrekken zonder dat daar reden toe is.
En weeral verplicht je mij om hier weer op te reageren, het begint zo langzamerhand wel een beetje een sleur te worden hoor.
Als er ook maar 1 speler onder zowel de oud gedienden als de New Gen zit die zijn mond moet houden op het AF ben jij het wel R. Overal waar je het d.m.v. Pay To Win, Interen en Backstabben een paar maandjes volhoud ben je de meest verafschuwde en gehate speler. En ondanks hoe iedereen over jou denkt leef je nog in elk nieuw wereldje met de gedachte dat jij een vriendelijke, betrouwbare en verstandige speler bent, overal blijf je maar beweren dat al jouw stamleden jou zou zien, maar elke keer dat er op het AF z'n reactie komt, komt het van een onbekende AF account die hoogstens 5 reacties op het AF daarvoor geplaatst heeft. IG zijn er idd meer spelers die jou ''aanbidden'' echter is de schrijfwijze, denkvermogen en communicatievermogen van deze spelers van z'n ''niveau'' dat je het gevoel hebt met een 11 jarige te spreken. En veranderd deze mening al snel als jij ze verteld dat ze niet goed genoeg zijn om TW te mogen spelen en zich door jou maar moeten laten Interen.
Blijft gewoon een zielige vertoning, Wereld in, Wereld uit. En elke keer krijg je weer klappen en ben je weer ineens weg + een afscheidspost op het AF om vervolgens 2 dagen later alweer op een nieuwe wereld te verschijnen na je ''onverwachte'' stop.

Nee R, elke speler die jou kent van een W waarin jij met de staart tussen de benen vandoor gegaan bent, elke W waar je gespeeld hebt dus, kan zonder hard te moeten nadenken bovenstaande aspecten bevestigen. Dus als er iemand met speelgoedautootjes moet gaan spelen, ben jij het wel, dat zal iig voor de TW Community een hele verademing zijn.

:eek::eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
weeral een af slaafje van Ringo met lage postcount je zou bijna zeggen dat ze allemaal zelfde persoon zijn :p
 

DeletedUser75237

Guest
Vraag aan de bevoegde moderator om dit topic te sluiten. De voormalige vijanden (ik vraag me net als Jens overigens af hoe lang ze eigenlijk echt oorlog hebben gevoerd :D) zitten nu samen in een stam dus dit topic mag wel dicht lijkt me.
 

DeletedUser57683

Guest

Oh kijk, als ze zich zelfs als tienjarige gaan gedragen gaan ze op kleine schrijffoutjes letten zonder er inhoudelijk op in te kunnen gaan.
Echter wil ik je wel erg bedanken, wat jouw AF account + reactie geeft in perfectie weer over welke spelers ik het dus had.
 

DeletedUser47584

Guest
Ik heb het idee dat de boodschap nu langzamerhand wel duidelijk is.
Dat eindeloze gecyberpest begint nu toch menig lezer een beetje te vervelen lijkt mij, heb het idee dat we alle superlatieven nu wel gehad hebben.
Als Ringo nou zo vriendelijk wil zijn om ons zijn interpunctieloze reactie te besparen op de bovenstaande berichtjes, kunnen we het eens hebben over de nieuwe stand van zaken die toch wel wat interessanter lijkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan