lol dat mensen zo,n stumperd als jou nog willen geloven
op w36 kreeg jij ooit aanvallen van paar kleine noob spelers uit NS zoals jij ze noemde en verloor daarbij massaal dorpen
en voor de rest kennen we al jullie leugens over mijn persoontje allang en die allang allemaal ontkrachtigd door alle mensen die met me samen gewerkt hebben
dus ga je mond spoelen met water en zeep en weer met je speelgoed autotje spelen aub,
Feit dat je een ex game mod bent zegt al genoeg zelfs binnen support was men jou partijgheid al snel zat, je had eigenlijk net zoals je stammaatje van w36 sjaakmans allang gebant moeten zijn
dat jullie maatjes waren zegt iedereen al meer dan genoeg
lol ben je nu over jezelf bezig?
Ik had tegen over n-s al 180 graden front, en geen safe (andere stammen lagen op men andere fronten).
Jullie hadden in het begin met 6 spelers front met mij, waarvan er 5 groter waren. en nog eens os'ed werden door jullie (denk aan inferno) die spelers hebben inderdaad met een gezamelijke aanval(kuch kuch als jij het wil noemen 'klein offensief") wat dorpen kunnen pakken. Verder vergeet je wel te vermelden dat we dan vervolgens die spelers 1 voor 1 hebben weggebashed.
We hebben geen leugens over je persoontje nodig hoor. Je bent een massa interner die telkens weer erin slaagt om een groepje nieuwe spelers rond zich te binden als persoonlijk schild en internvoer in de hoop dat je snel groot genoeg kan worden om met je mediocre skills toch nog iets wat weerstand (lees: genoeg stacks) te kunnen hebben op je relatief kleine front. Eenmaal dit front groter word en je stamgenoten bij bosjes weg vallen door aanvallen van de vijand of jou intern, en de druk op jouw account groter word, ga je tenonder of ga je barbaar.
Als je dit niet geloofd, ga naar tw stats. Dan heb ik het nog niet over je constante dreigen naar je stamgenoten toe, om als jij je zin niet krijgt, je barbaar zal gaan. Ik hoop iig dat dit laatste verhaaltje op deze wereld niet plaatsvind, want dan voel ik echt erg mee met de stakkers die in jou stam zitten.
Het feit dat ik ex-mod ben is puur omdat er familiale problemen zijn (ziekte) waardoor ik minder tijd heb/had voor tw. en ik de functie naast me heb neergelegd. Verder is de optie nog niet uitgesloten dat ik ooit terug keer naar het tw-team, waar ik trots was om deel van uit te maken. Dus wederom fantasietjes van jou geest Ringo. Ga nog even op je troon zitten met je hallucinaties want binnenkort val je er wederom eens van af.
Sidenote: wat sjaakmans deed was onverantwoord als mod/speler en is naar mijn mening gepast bestraft.
Wereld 36 was ook nog wel een mooie tijd

Totdat comatoes mijn accountje begon te bashen

Maar die stammen volgde elkaar daar nog sneller op: Ordo -> tables -> pi -> Wifi (weet niet meer of dit de volgorde was haha).
Stammen volgend elkaar vrij snel op, maar de kern van die stammen bleef wel altijd samen en had daar genoeg ervaring en slagkracht om zelf met uiteenvallende stammen het hoofd te bieden aan de omgeving