RAID versus NS

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser65748

Guest
front staat stacked ? moet je mij wel keer uitleggen welke van de dorpen gestacked staan, voor zover ik gezien heb staan er 10 dorpen stacked, de rest dodge je allemaal :p edels worden geblocked dat klopt, maar misschien is dat ook wel de bedoeling :rolleyes:

op het vlak van doorzettingsvermogen klop ik schoterbos in ieder geval wel al, want de eigenaar quit al :p

Ja tuurlijk, je mijdt alle front, dan is het normaal dat je niet op stacks loopt...


32cd6b5a893ea0dfd4a67b304c3dc4e4.png
De eigenaar is al gestopt van voor de massa.
Dus ik zal mijn vraag nog eens stellen ;) op vlak klop je schoterbos dan?
 

DeletedUser50705

Guest
ik mijdt alle front ? lol nee ik ben gewoon slim genoeg om die stacks te ontwijken. Overigens zijn er maar 5 front dorpen die bij mij gestackt staan.

Blijkbaar wordt schoterbos ook al geinternd door crazymonkeys. Dat is nieuw

Nu het antwoord op je vraag, dat komt nog wel. Denk nu maar niet dat je al gewonnen hebt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65748

Guest
ik mijdt alle front ? lol nee ik ben gewoon slim genoeg om die stacks te ontwijken. Overigens zijn er maar 5 front dorpen die bij mij gestackt staan.

Blijkbaar wordt schoterbos ook al geinternd door crazymonkeys. Dat is nieuw

Nu het antwoord op je vraag, dat komt nog wel. Denk nu maar niet dat je al gewonnen hebt

Dus je spreekt jezelf tegen...
Je bent slim genoeg om de stacks te ontwijken, maar je verwijt mij dat ik alles dodge? :confused:

En ik denk uiteraard niet dat ik al gewonnen heb :)
Maar hoe je nu bezig bent bereik je niets.
 

DeletedUser50705

Guest
Weetje nu heb ik een leuk vraagje voor jou. Op welk vlak wint raid van Error ? :D
 

DeletedUser65748

Guest
Bedankt dat je me gelijk geeft overigens ;)

En Raid! wint absoluut niet van Error, het ging hier ook enkel over schoterbos.
Maar ik ben niet te lullig om dat toe te geven.
 

DeletedUser

Guest
Ja tuurlijk, je mijdt alle front, dan is het normaal dat je niet op stacks loopt...


32cd6b5a893ea0dfd4a67b304c3dc4e4.png
De eigenaar is al gestopt van voor de massa.
Dus ik zal mijn vraag nog eens stellen ;) op vlak klop je schoterbos dan?

Toch stopte hij wel degelijk definitief om de massa. Want de 29e was aankomst en aanvallen liepen al vanaf de 26/27e. Hij noemde het zelf ook als reden omdat hij geen zin had een uitzichtloos gevecht aan te gaan.
 

DeletedUser65748

Guest
Toch stopte hij wel degelijk definitief om de massa. Want de 29e was aankomst en aanvallen liepen al vanaf de 26/27e. Hij noemde het zelf ook als reden omdat hij geen zin had een uitzichtloos gevecht aan te gaan.

Klopt Harm, ik heb dat ook niet tegengesproken :)
Mijn reactie daarop was omdat ik nog wel doorzet ;)
 

DeletedUser

Guest
Klopt Harm, ik heb dat ook niet tegengesproken :)
Mijn reactie daarop was omdat ik nog wel doorzet ;)

Je zei dat hij gestopt was voor de massa: oftewel, niet door de massa. Overigens complimenten voor je deffwerk tot nu toe. Het is knap dat je nog geen dorpen bent verloren, al vraag ik me wel af hoelang je dit gaat vol kunnen houden.
 

DeletedUser65748

Guest
Oke ja, door is inderdaad een juistere woordkeuze.
En dat hangt allemaal van jullie af :)
 

DeletedUser58014

Guest
Hoe je het ook draait of keert, op een dag komen we erdoor en dan wordt het mentaal heel lastig om erboven op te komen. Wij zullen blijven aanvallen, onze clears keren toch terug na twee weken. Jij zal natuurlijk ook def blijven maken, maar je zal niet elke dag even alert kunnen zijn. Een oorlog waarbij je niet aanvalt kan je op termijn nooit winnen in mijn ogen. & dat is iets dat jij niet doet, vraag me niet waarom, want ik kijk er wel naar uit eerlijk gezegd.

We konden zeker en vast sommige (edel)clears al beter gebruikt hebben, maar die komen weldra terug en dan is er een nieuwe kans. Hopelijk hou je al die kansen vol, maar ik vrees ervoor. Je ligt in de weg, dus je moet verdwijnen, of we dit nu willen of niet... Maar geloof me, we willen het ondertussen al redelijk hard.

Veel succes!
 

DeletedUser65748

Guest
Ik ben realistisch en weet dat ik op een gegeven moment zal moeten buigen.
Maar dan wil ik dat met opgeheven hoofd kunnen doen ;)

En ja, waarom ik niet terug aanval...
Een onemanshow waarbij ik die clears verspil lijkt me gewoon niet de juiste optie.
 

DeletedUser65748

Guest
Onder andere :rolleyes:
Anders zou ik die toch continu aan het dodgen zijn ;)
 

DeletedUser23790

Guest
De tactiek van Error is al de hele wereld lang vrij simpel. We creëren een overmacht en vallen aan. Daarnaast hebben we de ruimte gegeven aan rimspelers om de rim te edelen (= extra safe) en hebben we geprobeerd altijd het initiatief te houden. Error bepaald de oorlog en niet de vijand. En dat is bij R, Run! en nu ook bij Raid! succesvol gebleken.

Error heeft het inderdaad goed gespeeld deze wereld, daar zal je mij niks negatiefs over horen zeggen. Maar een erg belangrijk factor dat meespeelt in jullie succes is toch wel het imago van het onverslaanbaar zijn, denk ik. Dit werkt zo in het echt en ook virtueel.
Ik denk echter dat jullie niet de allerbesten van de wereld in handen hebben en/of er nog een handjevol ervaren spelers zijn die jullie de uitdaging kunnen bieden die jullie beweren te zoeken. Het is jammer dat die spelers niet mooi naast/bij elkaar liggen zoals dat bij Error (of elke willekeurige stam) dat wel zo is.

Schoterbos kan ik wel aan, veel uitdaging is daar niet aan. jij blocked enkel de edels. De rest laat je maar gewoon passeren, heb ik extra farm aan :p

Waar speel je eigenlijk? Kom je vaak tegen op AF maar weet niet aan welke zijde je speelt :p
 

DeletedUser65748

Guest
Dan is het idd beter om ze nutteloos weg te laten rammen ja. :eek:

Ik weet niet wat er nutteloos aan is?
Aanvallend ben ik toch niks van plan, dus ik laat ze de weinige verdedigende kracht die ze hebben gebruiken om de deff te ondersteunen.

Hierdoor zal ik het langer kunnen volhouden ;)
 

DeletedUser58014

Guest
Error heeft het inderdaad goed gespeeld deze wereld, daar zal je mij niks negatiefs over horen zeggen. Maar een erg belangrijk factor dat meespeelt in jullie succes is toch wel het imago van het onverslaanbaar zijn, denk ik. Dit werkt zo in het echt en ook virtueel.
Ik denk echter dat jullie niet de allerbesten van de wereld in handen hebben en/of er nog een handjevol ervaren spelers zijn die jullie de uitdaging kunnen bieden die jullie beweren te zoeken. Het is jammer dat die spelers niet mooi naast/bij elkaar liggen zoals dat bij Error (of elke willekeurige stam) dat wel zo is.



Waar speel je eigenlijk? Kom je vaak tegen op AF maar weet niet aan welke zijde je speelt :p

Jensje is een .Aloevera - boyke
 

DeletedUser23790

Guest
Ik weet niet wat er nutteloos aan is?
Aanvallend ben ik toch niks van plan, dus ik laat ze de weinige verdedigende kracht die ze hebben gebruiken om de deff te ondersteunen.

Hierdoor zal ik het langer kunnen volhouden ;)

Je kon ze gebruiken om verloren dorpen mee te clearen en te edelen tho
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan