- Reactiescore
- 1.380
Wanneer word het bekend gemaakt?
KortelingsWanneer word het bekend gemaakt?
Edit: reactie maar uit voorzorg verwijderd gezien we niet mogen discussiërenOp het einde van de stemming zal er inderdaad een controle gedaan worden in hoeverre er geldig gestemd is. Aangezien de publieksstemmen maar een klein aandeel zijn in het bepalen van de winnaar zal dit geen enkel probleem vormen in de einduitslag.
Als we opmerken dat er gefraudeerd is, zal het account in kwestie ook per direct uitgesloten worden in deze contest.
Het jury-team zal er alles aan doen om het bepalen van de winnaar eerlijk te laten verlopen. (Al kost ons dat uren)
De stem van het publiek was slechts van belang voor een heel klein deel. Er moeten nog veel punten uitgedeeld worden dus er is helemaal nog niks beslist
heel klein deelDe stem van het publiek was slechts van belang voor een heel klein deel. Er moeten nog veel punten uitgedeeld worden dus er is helemaal nog niks beslist
heel klein deel
er staat nergens in de regels welk deel dat is. dat deel is zeker afhankelijk van hoe hard je mij kan benadelen
Inhoud van het verhaal (70 jurypunten)
Hoe origineel is het verhaal? Was het interessant en spannend om te lezen? Bevat het niet overdreven veel onwaarheden of is het uit de duim gezogen? Zit er humor in?
Schrijfstijl (20 jurypunten)
Zijn er mooie verbanden gelegd tussen de teksten in? Was het gemakkelijk te lezen? Moest je dingen vaak overlezen? Zijn er mooie vergelijkingen getrokken? Zijn er niet te veel spelfouten gemaakt waardoor het hinderlijk werd? Is er niet 100x het zelfde verteld? Is het taalgebruik netjes?
Uiterlijke verzorging (10 jurypunten)
Hoe is de alinea opbouw? Heeft het verhaal genoeg inhoud en lengte? Is er creatief gebruik gemaakt van kaartjes of spotprenten?
Enquête (1 punt per stem van het publiek)
Bij deze contest zal er gebruikt worden gemaakt van een enquête die 7-dagen open zal staan. Elke stem die je krijgt van het publiek staat gelijk aan 1 punt. Stemmen van dubbelaccounts worden ongeldig verklaard. Wanneer een deelnemer op zijn eigen inzending gaat stemmen via dubbelaccounts word hij gediskwalificeerd voor de publieksstemmen. Er word hier goed op gecontroleerd.
vraag over deze punten: krijgen alle inzendingen een score, of worden de punten verdeeld over alle inzendingen?punten
Elke deelnemer krijgt een score op 70 op dat onderwerp.ik kan me geen enkel systeem bedenken waarin het winnen van de popular vote NIET logisch leidt tot een overwinning?
vraag over deze punten: krijgen alle inzendingen een score, of worden de punten verdeeld over alle inzendingen?
Bvb: Inhoud van het verhaal (70 punten): krijgt elke inzending een score op 70, of worden de 70 punten verdeeld over alle inzendingen?
goed dan kan ik al bijna niet meer verliezen. tenslotte heeft het filmpje van dit alles niks , behalve dan de onwaarheden