Presenteer je account W75 Contest!!

  • Topicstarter Deleted User - 487971571
  • Startdatum

Welk account werd volgens jullie het best gepresenteerd?

  • Run the Jewels

    Stemmen: 2 1,5%
  • anthraxxol

    Stemmen: 42 30,9%
  • Wow Who

    Stemmen: 17 12,5%
  • Addison Rae

    Stemmen: 5 3,7%
  • Master Of The Oceans

    Stemmen: 9 6,6%
  • Against All Odds

    Stemmen: 40 29,4%
  • Finnvard

    Stemmen: 21 15,4%

  • Totaal aantal stemmers
    136
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.532
Op het einde van de stemming zal er inderdaad een controle gedaan worden in hoeverre er geldig gestemd is. Aangezien de publieksstemmen maar een klein aandeel zijn in het bepalen van de winnaar zal dit geen enkel probleem vormen in de einduitslag.

Als we opmerken dat er gefraudeerd is, zal het account in kwestie ook per direct uitgesloten worden in deze contest.

Het jury-team zal er alles aan doen om het bepalen van de winnaar eerlijk te laten verlopen. (Al kost ons dat uren) ;)
Edit: reactie maar uit voorzorg verwijderd gezien we niet mogen discussiëren
 
Reactiescore
757
De jury gaat in beraad en zal de definitieve uitslag binnenkort kenbaar maken. Bedankt aan alle deelnemers en personen die gestemd hebben.

Groetjes van jullie moderator,
Milow
 
Reactiescore
319
Helaas @Kerouac , toch een mooie bronzen plak!
 
Reactiescore
1.478
Ik ben blij dat er zoveel mensen gestemd hebben, het is een druk contest geworden. Ty mod.
 
Reactiescore
757
De stem van het publiek was slechts van belang voor een heel klein deel. Er moeten nog veel punten uitgedeeld worden dus er is helemaal nog niks beslist :smile:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
De stem van het publiek was slechts van belang voor een heel klein deel. Er moeten nog veel punten uitgedeeld worden dus er is helemaal nog niks beslist :smile:

De belangrijkste stem, de stem van het volk, is reeds bepaald en glorieus gewonnen
 
Reactiescore
1.697
De stem van het publiek was slechts van belang voor een heel klein deel. Er moeten nog veel punten uitgedeeld worden dus er is helemaal nog niks beslist :smile:
heel klein deel :D

er staat nergens in de regels welk deel dat is. dat deel is zeker afhankelijk van hoe hard je mij kan benadelen
 
Reactiescore
757
heel klein deel :D

er staat nergens in de regels welk deel dat is. dat deel is zeker afhankelijk van hoe hard je mij kan benadelen
Inhoud van het verhaal (70 jurypunten)
Hoe origineel is het verhaal? Was het interessant en spannend om te lezen? Bevat het niet overdreven veel onwaarheden of is het uit de duim gezogen? Zit er humor in?

Schrijfstijl (20 jurypunten)
Zijn er mooie verbanden gelegd tussen de teksten in? Was het gemakkelijk te lezen? Moest je dingen vaak overlezen? Zijn er mooie vergelijkingen getrokken? Zijn er niet te veel spelfouten gemaakt waardoor het hinderlijk werd? Is er niet 100x het zelfde verteld? Is het taalgebruik netjes?

Uiterlijke verzorging (10 jurypunten)
Hoe is de alinea opbouw? Heeft het verhaal genoeg inhoud en lengte? Is er creatief gebruik gemaakt van kaartjes of spotprenten?

Enquête (1 punt per stem van het publiek)
Bij deze contest zal er gebruikt worden gemaakt van een enquête die 7-dagen open zal staan. Elke stem die je krijgt van het publiek staat gelijk aan 1 punt. Stemmen van dubbelaccounts worden ongeldig verklaard. Wanneer een deelnemer op zijn eigen inzending gaat stemmen via dubbelaccounts word hij gediskwalificeerd voor de publieksstemmen. Er word hier goed op gecontroleerd.
 
Reactiescore
1.697
goed dan kan ik al bijna niet meer verliezen. tenslotte heeft het filmpje van dit alles niks :D, behalve dan de onwaarheden
 
Reactiescore
1.804
ik kan me geen enkel systeem bedenken waarin het winnen van de popular vote NIET logisch leidt tot een overwinning?

vraag over deze punten: krijgen alle inzendingen een score, of worden de punten verdeeld over alle inzendingen?
Bvb: Inhoud van het verhaal (70 punten): krijgt elke inzending een score op 70, of worden de 70 punten verdeeld over alle inzendingen?
 
Reactiescore
757
ik kan me geen enkel systeem bedenken waarin het winnen van de popular vote NIET logisch leidt tot een overwinning?


vraag over deze punten: krijgen alle inzendingen een score, of worden de punten verdeeld over alle inzendingen?
Bvb: Inhoud van het verhaal (70 punten): krijgt elke inzending een score op 70, of worden de 70 punten verdeeld over alle inzendingen?
Elke deelnemer krijgt een score op 70 op dat onderwerp.
 
Reactiescore
1.804
ok in dat geval staat niets een overwinning van anthraxxol nog in de weg
in het andere geval ook niet overigens?
 
Reactiescore
1.380
goed dan kan ik al bijna niet meer verliezen. tenslotte heeft het filmpje van dit alles niks :D, behalve dan de onwaarheden

Denk dat elk ander presenteer je account vele male beter was dan die van jou. Jij bent gewoon aan het trollen in deze contest en iedereen opgetrommeld wat ook je goed recht is maar jou presenteer je account was wel een van de minste. Kan er wel een aantal opnoemen die veel meer inhoud had dan die van jou dus laat de jury lekker zijn ding doen en wacht het gewoon lekker af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan