Presenteer je account W75 Contest!!

  • Topicstarter Deleted User - 487971571
  • Startdatum

Welk account werd volgens jullie het best gepresenteerd?

  • Run the Jewels

    Stemmen: 2 1,5%
  • anthraxxol

    Stemmen: 42 30,9%
  • Wow Who

    Stemmen: 17 12,5%
  • Addison Rae

    Stemmen: 5 3,7%
  • Master Of The Oceans

    Stemmen: 9 6,6%
  • Against All Odds

    Stemmen: 40 29,4%
  • Finnvard

    Stemmen: 21 15,4%

  • Totaal aantal stemmers
    136
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
561
Heren van het VF, hou jullie kinderachtige commentaren aub voor op het VF, daar is dat gepast. Als ik merk dat er nog andere forumgebruikers hinder ondervinden van jullie kinderachtige spelletjes zullen er sancties vallen. Net zoals andere leden in de community begin ook ik het een beetje beu te worden.

Dank bij voorbaat.

Profileer je eens niet zo. Als moderator hoor je neutraal te blijven. Als je dat niet kan, ben je niet op je plaats als moderator.
 
Reactiescore
1.380
Profileer je eens niet zo. Als moderator hoor je neutraal te blijven. Als je dat niet kan, ben je niet op je plaats als moderator.

Dit is wel heel hard. Misschien krijgt hij wel veel prive mededelingen over bepaalde mensen en daar moeten mods toch wel iets over zeggen he.
Ik vind dat hij dingen toch netjes oppakt en dat het dankbaar moet zijn dat ze hun vrije tijd in dit forum steken voor ons.
 
Reactiescore
1.498
Dit is wel heel hard. Misschien krijgt hij wel veel prive mededelingen over bepaalde mensen en daar moeten mods toch wel iets over zeggen he.
Ik vind dat hij dingen toch netjes oppakt en dat het dankbaar moet zijn dat ze hun vrije tijd in dit forum steken voor ons.
Normaal gesproken vast, maar vind deze steek zeker niet neutraal en passend.

Maar hier leert die ook weer van dus dat is weer mooi!

Zie dat de strijd voorlopig tussen jou en Anthraxxol gaat. Succes verder met de strijd voor winst!
 
Reactiescore
1.647
Normaal gesproken vast, maar vind deze steek zeker niet neutraal en passend.

Maar hier leert die ook weer van dus dat is weer mooi!

Zie dat de strijd voorlopig tussen jou en Anthraxxol gaat. Succes verder met de strijd voor winst!

Stemmen zijn pas klein gedeelte winst, ik blijf me weerbaar opstellen. W74 again, tegen alle kansen in
 
Reactiescore
1.380
Gelukkig zijn de stemmen van publiek minder zwaar, want waarschijnlijk heeft anthraxx zijn hele partij gevraagd om te stemmen
 
Reactiescore
1.016
Dit is haast spannender dat de presidentsverkiezingen in de Verenigde Staten!
 
Reactiescore
55
Ik kwam hier op aanvraag van Against all odds om te stemmen, maar na het lezen van de corruptie van het mod-team kies ik voor anthraxxol.
Danku voor het leesvoer lieve mensen.
Allemaal leuke inzendingen en reacties op dan 1 na.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
@Duckje zullen we de stemmen stopzetten, al wat nu nog binnenkomt is duidelijk fraude
 
Reactiescore
1.707
Ik kwam hier op aanvraag van Against all odds om te stemmen, maar na het lezen van de corruptie van het mod-team kies ik voor anthraxxol.
Danku voor het leesvoer lieve mensen.
Allemaal leuke inzendingen en reacties op dan 1 na.
Had je ook gehoord dat aao pronkt met een vrouw terwijl dat een man is?
 
Reactiescore
1.804
hup hup anthraxxol je verdient te winnen
eindelijk een kandidaat die boven de grijze massa van werelders uitsteekt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan