Presenteer je account W75 Contest!!

  • Topicstarter Deleted User - 487971571
  • Startdatum

Welk account werd volgens jullie het best gepresenteerd?

  • Run the Jewels

    Stemmen: 2 1,5%
  • anthraxxol

    Stemmen: 42 30,9%
  • Wow Who

    Stemmen: 17 12,5%
  • Addison Rae

    Stemmen: 5 3,7%
  • Master Of The Oceans

    Stemmen: 9 6,6%
  • Against All Odds

    Stemmen: 40 29,4%
  • Finnvard

    Stemmen: 21 15,4%

  • Totaal aantal stemmers
    136
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.693
Denk dat elk ander presenteer je account vele male beter was dan die van jou. Jij bent gewoon aan het trollen in deze contest en iedereen opgetrommeld wat ook je goed recht is maar jou presenteer je account was wel een van de minste. Kan er wel een aantal opnoemen die veel meer inhoud had dan die van jou dus laat de jury lekker zijn ding doen en wacht het gewoon lekker af.

ik kan ook het alfabet opnoemen en mijn hele account iets laten bedenken per letter maaar goed ja ik moet er dan zelf 26 doen dan is de inspiratie bij de D wel vergaan
 
Reactiescore
976
Denk dat elk ander presenteer je account vele male beter was dan die van jou. Jij bent gewoon aan het trollen in deze contest en iedereen opgetrommeld wat ook je goed recht is maar jou presenteer je account was wel een van de minste. Kan er wel een aantal opnoemen die veel meer inhoud had dan die van jou dus laat de jury lekker zijn ding doen en wacht het gewoon lekker af.

Slechte verliezer? De inhoud van Anthraxxol zijn inzending was meer dan prima.

Overigens lijkt mij de kans vrij groot dat er stemmers waren die niet elke inzending volledig doorploegd hebben, maar het in ieder geval wel de moeite vonden om zeker die van Anthraxxol te lezen. Zegt genoeg.
 
Reactiescore
319
Inderdaad. Laten we gewoon de uitslag afwachten allemaal!
 
Reactiescore
2.490
Het team is in beraad gegaan, de scores zijn tegen elkaar afgewogen en de uiteindelijke ranglijst is als volgt:

  1. Against all Odds --> 102 punten
  2. Finnvard --> 101 punten
  3. Wow Who? --> 83 punten
  4. Masters of The Ocean --> 82 punten
  5. Anthraxxol --> 80 punten
  6. Addison Rae --> 79 punten
  7. Run the Jewels --> 61 punten


Dit geeft de volgende prijzen:

Totaal aantal punten:
1e plek: 1.000 premium punten voor Against All Odds
2e plek: 650 premium punten voor Finnvard
3e plek: 350 premium punten voor Wow Who?

Publieksprijs: (meeste publieksstemmen)
1e plek: 400 premium punten voor anthraxxol
2e plek: 100 premium punten voor Against All Ods

Juryprijs: (meeste jurystemmen)
1e plek: 400 premium punten voor Finnvard
2e plek: 100 premium punten voor Addison Rae

Premium Prijzen worden snel aan de betroffen accounts uitbetaald.

Groeten
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Denk dat elk ander presenteer je account vele male beter was dan die van jou. Jij bent gewoon aan het trollen in deze contest en iedereen opgetrommeld wat ook je goed recht is maar jou presenteer je account was wel een van de minste. Kan er wel een aantal opnoemen die veel meer inhoud had dan die van jou dus laat de jury lekker zijn ding doen en wacht het gewoon lekker af.

Iemand is boos dat de ware community anthraxxol veel hoger aanslaat dan u?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
dus als ik het goed begrijp, had ik gewoon moeten doen alsof ik met een vrouw op mijn account speelde om meer stemmen te vergaren?

Neen, je had de meeste stemmen immers, ondanks deze valse tactiek van de opponent?

De morele winnaar moge duidelijk zijn.
 
Reactiescore
319
Gefeliciteerd @Kerouac ! Toch een mooie 1050 pp verdiend. Trots op jullie.
 
Reactiescore
561
Haha wat een aanfluiting deze uitslag.

Laat ons eerlijk zijn, de enige winnaar is @anthraxxol

De gewone man/vrouw heeft gesproken. Jammer dat het corrupte establishment er een stokje voor steekt.
 
Reactiescore
2.386
@Duckje @Milow normaal kunnen we ook de excelspreadsheet van de jury zien. Is dit nu ook mogelijk? :smile:
 
Reactiescore
1.271
Ik heb het gevoel dat er gefraudeerd is!
Erger, ik heb het idee dat de eigen politieke voorkeur van de modts deel uitmaakt van de beoordeling. Er blijkt weinig transparantie te zijn. Desondanks een sportieve keroauc. En een weinig sympathieke against all odds.
 
Reactiescore
2.490
En de excell sheet.Screenshot 2020-11-10 at 19.36.11.png
 
Reactiescore
1.016
Erger, ik heb het idee dat de eigen politieke voorkeur van de modts deel uitmaakt van de beoordeling. Er blijkt weinig transparantie te zijn. Desondanks een sportieve keroauc. En een weinig sympathieke against all odds.

Modts, nice.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan