Presenteer je account | Roast?

Reactiescore
548
Veurweurd
Ik draag dit boek op aan mijn amigo @robbeke van wie ik na al die jaren gisteren nog steeds likes kreeg op mijn spotprenten. Zonder je onophoudelijke steun had ik het schrijven nog in mijn ledikant vaarwel gezegd. Ook wil ik mijn ouders bedanken al weet ik niet precies waarvoor want ik speel nog altijd tw op mijn 26e? Als laatste echt een dikke schreeuwuit naar Rogier. Ik zeg het specifiek even in het Nederlands omdat dat denk ik beter benadrukt hoe alleen ik me heb gevoeld tijdens het schrijven, waar je toch echt voorstelde 'er morgen even samen naar te kijken'.

Inleiding
Joooo olijke figuren van VFsnip en saaie kutwerelders,

Na een lange periode van radiostilte waarin @lord-toms hopelijk dacht dat zijn topique een anticlimax zou worden, is hier dan toch ons aandeel. Tom is lang genoeg ’s nachts wakker geschrokken omdat hij zich schaamde als enige deze wereld serieus te nemen. Een hartstikke nobel streven lieve jongen om het forum weer actief te besprenkelen met gezever. En ik heb ook nog eens vernomen dat je PSV support, topper jonge. Maar goed, ik ben niet voor jou aan het schrijven dus pas op met je kapsonesgehalte. Heb al een kwijlende hond thuis.

En aan de rest: niks, ga gewoon lezen.


Daar gaan we dan
Hoewel het, in de geest van het topic, een roast is, wil ik wel iedereen op het hart drukken: alles wat u leest is waar en nimmer uit context getrokken. Dat zou wat zijn haha.




La Kouchov Obarkarchov

Omdat ik er zin in had (lees: omdat zij vooral geen zin hadden) presenteer ik eerst zelfs het account waar ik ditmaal niet op speel; La Kouchov Oberkerkhof. Mannen van Kouche klaar voor een koude douche?

Sick Individuals (1).png

We vangen aan met Lennart. Ik moet eigenlijk altijd direct lachen als ik aan Lennart denk. Ik heb al jarenlang een vriendengroep waar zich ook een Lennart in huisvest. Hij is altijd de regelteef geweest van de groep, hield de portefeuille op zak met vakanties en heeft een eigen bedrijf waar hij zeer succesvol en overzichtelijk zijn leven managet. Kortom: hij is alles wat onze Spamkabouter precies niet is. Ik heb echt zelden zo'n verstrooide man ontmoet. Aangezien ik zelf ooit de sticker ADD opgeplakt kreeg door een wittejasmeneer vind ik mezelf een autoriteit op dit gebied. Enfin, een warbol dus. En dat terwijl Lennart's leven heel overzichtelijk verloopt elke dag:
Lekker fris uit de veren halverwege de middag --> even kort naar school want 27 jaren waren nog niet genoeg om een studie te halen --> vervolgens vakken vullen bij de supermarkt samen met alle andere scholieren zonder diploma (omdat ze op hun 15e nog havo doen) en --> daarna vlak voor het naar bed gaan nog even melden aan je co's dat je een drukke dag had en niet kon spelen.
Dit lijkt misschien een peulenschil voor alle erudiete vormsels op dit godvergeten forum, maar Lennart wordt de dag erop gewoon nog verwarder wakker.
1709181390049.png
En je zou zeggen dat al dat gesjouw met worst, maandverband en zuivel heel wat geld in het laatje brengt. Of dat in tijden van geldnood Lennart's tweelingbroer Rogier als advocaat wel even kan bijlappen. Maar nee hoor, Lennart vraagt de enige andere gast die nog studeert en maar een bijbaan heeft om een paar euro.
1709181330124.png
Over Lennart later nog meer...


Sick Individuals (2).png
Pepijn is eigenlijk een heel complex persoon. In zekere zin heeft hij wel wat weg van @Conceived by Communism, immers is hij ook docent. Ik heb alleen het strengste vermoeden dat hij dit totaal onverantwoord aanpakt. Ik heb een random selectie uit de chatgeschiedenis opgezocht toen hij een weekend op kamp was met zijn leerlingen:
1709223597492.png
@lord-toms ik hoop niet dat Amber schoontje hier naar school gaat? Tegelijkertijd heb ik dan wel weer door waar Lennart zijn opleiding geniet en waarom het net ff een leven langer duurt dan gepland. Ben razend benieuwd hoe de sollicitatie is gegaan, Pepijn? Wellicht is het gewoon een uit de hand gelopen misverstand. De directeur op een blauwe maandag tegen zijn secretaresse: "José, ik zie hier een sollicitatiebrief en er staat pep-lijn op de cv. Is wel eens wat anders om een drug-addict binnen te halen in plaats van een geurende engnek met sokken in sandalen." En zo gezegd, zo gedaan. Binnen de koortsachtige keren stond daar een alcoholic en junk voor de klas.
Alle verslaafdheid op een stokje: het is een wonder dat Pepijn logt. Het is echt elke ochtend dobbelen of hij wel of niet is gestorven aan alcoholisme. Tot nu toe gaat het goed en hebben we hem als pgb'er een rehabmogelijkheid gegeven op La Korsakov Obarkarchov.


Sick Individuals (3).png
Nergens in de zon op een terras
Zit een noob te kijken naar de stoere man Bas
Hoe kan ik ooit ook zo goed in starten worden
Zonder hem, zonder Bas
Met zijn lichte cavaleriehorde
Oh oh oh, even rustig de quests volgen
Oh oh oh, lijkt of ik slecht blijf voor altijd
♫♪♪
Echt heel erg hartstikke tof van Acda en de Munnik zo'n liedje voor onze Bas. Zij kennen echter niet het hele verhaal. Bas mag dan wel een uitstekende starter zijn, maar het komt wel uit een gore keuken. Bas is een voorgerecht met een nare bijsmaak. Een aangebrande souvlaki bij de plaatselijke Griek die wekelijks in de dorpskrant staat vanwege grove overschrijding van de hygiëneregels. Dat klinkt heftig denkt u, maar sta mij toe uit te weiden.
Kouchov startte gisteren op een aardige plek. Het bleek echter nog niet aardig genoeg, waarop Bas de gehele omgeving bericht heeft dat ze hun dorp beter konden verplaatsen. "Wij gaan er echt serieus voor, dus als je kans wil maken zou ik relocaten." Het gore lef... Puntje bij paaltje is Kouchov dus meer tijd kwijt geweest aan een diplomatieke oorlog in hun buurt dan met farmen. 32 dorpen geplunderd, 64 noobs van hun spelplezier beroofd. Maar goed, Bas is niet de enige toch, CbC?
Ondertussen is dit gewoon afreageren dat Bas wel weet wat hij doet en wij op De Sukke niet.
1709219948588.png


Sick Individuals (4).png
Centraal gelegen in het land ligt er een gigantisch landhuis met gruwelijke tuin. Daar woont een baron genaamd . Sick Individuals. De perfecte plek voor een team-bbq. Tenminste, dat zeggen we al jaren. Ik heb even gekeken en het is maar liefst 20 verschillende keren onderwerp van gesprek geweest. Het zal u niet verbazen dat elk van deze keren een lege huls is geweest. Ik heb er alle vertrouwen in dat er nog een bbq komt bij Timo thuis. Hopelijk laten onze bejaarde benen het tegen die tijd toe om nog buitenshuis te komen.
Verder is het echt geweldig dat Timo al zo lang samen speelt met Pepijn. Timo is namelijk social worker en laat dat nu precies zijn wat Pepijn nodig heeft. Ik kan de keren dat Timo is begonnen over zijn crisisopvang niet meer tellen. "En ik heb die weer naar de grond moeten werken", of "zus en zo viel me uit het niets aan." Ongelooflijk dat deze twee nog zo goed met elkaar kunnen na al die jaren zo'n relatie met elkaar gehad te hebben.
Ik ben blij dat je weer de verwarmende factor mag zijn deze wereld. Als je tenminste niet teveel kou hebt meegenomen uit Lapland.

Sick Individuals (6).png
1709177388374.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
548
Ik mocht van Innogames niet zoveel gemene dingen in één post zeggen, dus moest ik noodgedwongen de regels omzeilen met een dubbelpost. @Kr33log ontzettend bedankt voor een pp-loze wereld, maar ik vraag me wel af waarom Inno voorrang geeft aan het introduceren van de regenboogagenda in plaats van het verhelpen dat ik maar 10 afbeeldingen in een post mag plaatsen? Haha grapje dat is echt het minste erg dat Inno ooit heeft gedaan die stinkende geldwolven.

Enfin, entrez De Sukke.


De Sukke

1709227105195.png
Há, De Sukkel! Ja, de eigenaar van het account is een cartoonpersonage. Precies om deze reden is Rogier nog geen enkele keer serieus genomen. Maar volgens mij heeft hij dan ook geen vriendin? Maar wie heeft dat ook nodig als je een eeneiige mafkees genaamd Lennart als tweelingbroer hebt?

1709227119121.png

Ik heb na alles wat ik van Rogier en Lennart heb gezien en gehoord een ernstig vermoeden dat ze samen ook een OnlySpons-account hebben. Waarschijnlijk met een flauwe naam met een referentie naar dit rukspel. @TW-eelingInBad ofzo. Don't look it up, anders is het 'FBI, open up'.
Verder zijn Rogier en Lennart wel tegengestelden. Lennart heeft de beauty en Rogier de brains. Blijkbaar zat geen eerlijke verdeling in het vat in de baarmoeder. Dit heeft als resultaat dat Rogier wel al succesvol zijn studie rechten heeft afgemaakt. Dit heeft zijn TW-skills echter geen boost gegeven. Als advocaat verdien je namelijk genoeg om al je boost te halen uit pp. Daarom ben ik ook verbaasd dat hij deze wereld wilde spelen. Wordt ff spannend hè Rogier om straks geen barb maar een speler te moeten edelen? Maar geeft niks, je tweelingbroer is er om je hand vast te houden. Als hij zich tenminste kan herinneren dat hij een tweelingbroer heeft.
In ieder geval begin ik na het eindeloos analyseren van jullie twee aardig te begrijpen waarom jullie zijn zoals jullie zijn.

1709227131656.png
De oplettende kijker zal trouwens ook opmerken dat Peplijn de eerste is die reageert zodra het over een beetje drugs gaat.


1709227142113.png
Meet Mitch, de accountbitch. Rogier pikte hem op als noobje op w89. "Laten we hem een kans geven op w90", was onze gedachte. "Ik log zo, even de kleine de fles geven." Dat waren Mitch z'n eerste woorden zo ongeveer. Ik beeld me dan in dat dit een fles Wodka is en dat de kleine Krepox was. Dat zou zoveel verklaren over de persoonlijkheid van laatstgenoemde. Lijkt me ook niet eens gek, want Mitch bleek uiteindelijk te spelen alsof hij alle oldgens nog gebaard heeft vroeger. Maar goed, hij draagt dus niet alleen baby's, hij carried ook ons al enkele werelden en dat is voor mensen zoals ik die niks doen en niks kunnen natuurlijk ontzettend fijn.
Wel heeft Mitch tot nu altijd geteerd op de oneindige voorraad pp van de advocatuur, dus ik brand van nieuwsgierigheid wat hij kan bekokstoven zonder geldstromen. No money? Sukke kok!
1709227161636.png
Niels is eigenlijk de AliExpress-versie van @Dutchgangster. Er zijn enkele paralellen te trekken die het gewoon net niet zijn zegmaar. Om te beginnen wonen ze beiden in Groningen. Zodra Niels las dat Elko binnenkort gaat trouwen, dacht hij: "Blijkbaar is Groningen een heel vruchtbare grond voor het stichten van een gezin." Luttele minuten later:
1709227178168.png
Op zo'n moment vraag ik me dan af of Niels wel weet dat hij in Groningen woont of dat hij een soort Urk-illusie heeft. In ieder geval liep hij een blauwtje. "Dialgaman? Nee daar moet ik van walgen man", zei ze. Geen genade die Vindikatjes. Maar no worries, Niels. We kennen allemaal het gezegde: er gaat niks naar boven in Groningen. :rolleyes2:Dan jezelf maar een handje helpen. Heb nu ik er zo over nadenk ook nog nooit een liefdesverhaal zonder drama gehoord van Niels. De app is dan ook regelmatig een soort aflevering van GTST - Groningen tijden, slechte tijden.
Afijn, omdat de wereld in Grûn Niels zo weinig beloont, is 'ie des te meer actief om de beloningen op wereld 97 op te rapen. Ik knipper met mijn ogen en hij heeft al weer de grondstoffen opgeëist. Maar ik snap het ook wel, in Groningen zijn ze wel gewend de grond leeg te trekken. Gas erop Niels! Ben stiekem erg blij weer met je te spelen.
1709227194993.png
Peter is de stille kracht. Tijdje terug was eigenlijk iedereen vergeten dat hij de inloggegevens had van Act of Divinity, totdat het ineens in de top 10 van de classic opdook. Was 'ie even solo gestart. En dat is maar goed ook. In groepsverband wordt Peter namelijk ongezond agressief: deze tevens Groninger is onderdeel van de harde kern van FC Groningen. Ik ben regelmatig erg schuw om voor mijn voetbalvoorkeuren uit te komen omdat ook Niels bij de Z-side hoort. Met twee van zulke groene gekken valt geen land te bezeilen. De hoeveelheid illegale manieren om vuurwerk het stadion van FC Groningen in te smokkelen kan Peter inmiddels niet meer op twee handen tellen. Hij is namelijk één hand kwijtgeraakt door datzelfde vuurwerk. Maar veel maakt dat niet uit als we eerlijk zijn, de farmassistent is ook met 1 hand te bedienen.

1709227212048.png
1709227223015.png
Ja, sure pik. Bij deze nodig ik mijn team uit om mij te roasten, voelde toch wat ongemakkelijk om wat ik elke ochtend in de spiegel zeg zelf op te schrijven hier. De beurt is aan jullie!



Nog even honorable mentions aan:
Jullie zijn helaas te pro bevonden om geroast te kunnen worden.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
537
Heerlijk leesvoer. Om toch nog te zeggen dat ik je heb geholpen, zal ik wast extra context aandragen die je bent vergeten.

712da5b2e4f75e561f5f199eb969c3ab.png
 
Reactiescore
1.167
Haha prachtig! lekker gedaan !!
 
Reactiescore
5.693
Maar Amber schoontje is van mij, daar blijf je met je gore leeraarspoten vanaf Pepijn Gr lord
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Bas wanneer ga je eindelijk eens stoppen met tw ik maak me zorgen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
On topieks mooie post

Jammer om te lezen dat lennart nog steeds student is maar zo blijven er zekerheden in het leven
 
Reactiescore
15
Ik mocht van Innogames niet zoveel gemene dingen in één post zeggen, dus moest ik noodgedwongen de regels omzeilen met een dubbelpost. @Kr33log ontzettend bedankt voor een pp-loze wereld, maar ik vraag me wel af waarom Inno voorrang geeft aan het introduceren van de regenboogagenda in plaats van het verhelpen dat ik maar 10 afbeeldingen in een post mag plaatsen? Haha grapje dat is echt het minste erg dat Inno ooit heeft gedaan die stinkende geldwolven.

Enfin, entrez De Sukke.


De Sukke

Bekijk bijlage 34822
Há, De Sukkel! Ja, de eigenaar van het account is een cartoonpersonage. Precies om deze reden is Rogier nog geen enkele keer serieus genomen. Maar volgens mij heeft hij dan ook geen vriendin? Maar wie heeft dat ook nodig als je een eeneiige mafkees genaamd Lennart als tweelingbroer hebt?


Ik heb na alles wat ik van Rogier en Lennart heb gezien en gehoord een ernstig vermoeden dat ze samen ook een OnlySpons-account hebben. Waarschijnlijk met een flauwe naam met een referentie naar dit rukspel. @TW-eelingInBad ofzo. Don't look it up, anders is het 'FBI, open up'.
Verder zijn Rogier en Lennart wel tegengestelden. Lennart heeft de beauty en Rogier de brains. Blijkbaar zat geen eerlijke verdeling in het vat in de baarmoeder. Dit heeft als resultaat dat Rogier wel al succesvol zijn studie rechten heeft afgemaakt. Dit heeft zijn TW-skills echter geen boost gegeven. Als advocaat verdien je namelijk genoeg om al je boost te halen uit pp. Daarom ben ik ook verbaasd dat hij deze wereld wilde spelen. Wordt ff spannend hè Rogier om straks geen barb maar een speler te moeten edelen? Maar geeft niks, je tweelingbroer is er om je hand vast te houden. Als hij zich tenminste kan herinneren dat hij een tweelingbroer heeft.
In ieder geval begin ik na het eindeloos analyseren van jullie twee aardig te begrijpen waarom jullie zijn zoals jullie zijn.

De oplettende kijker zal trouwens ook opmerken dat Peplijn de eerste is die reageert zodra het over een beetje drugs gaat.


Bekijk bijlage 34825
Meet Mitch, de accountbitch. Rogier pikte hem op als noobje op w89. "Laten we hem een kans geven op w90", was onze gedachte. "Ik log zo, even de kleine de fles geven." Dat waren Mitch z'n eerste woorden zo ongeveer. Ik beeld me dan in dat dit een fles Wodka is en dat de kleine Krepox was. Dat zou zoveel verklaren over de persoonlijkheid van laatstgenoemde. Lijkt me ook niet eens gek, want Mitch bleek uiteindelijk te spelen alsof hij alle oldgens nog gebaard heeft vroeger. Maar goed, hij draagt dus niet alleen baby's, hij carried ook ons al enkele werelden en dat is voor mensen zoals ik die niks doen en niks kunnen natuurlijk ontzettend fijn.
Wel heeft Mitch tot nu altijd geteerd op de oneindige voorraad pp van de advocatuur, dus ik brand van nieuwsgierigheid wat hij kan bekokstoven zonder geldstromen. No money? Sukke kok!
Bekijk bijlage 34826
Niels is eigenlijk de AliExpress-versie van @Dutchgangster. Er zijn enkele paralellen te trekken die het gewoon net niet zijn zegmaar. Om te beginnen wonen ze beiden in Groningen. Zodra Niels las dat Elko binnenkort gaat trouwen, dacht hij: "Blijkbaar is Groningen een heel vruchtbare grond voor het stichten van een gezin." Luttele minuten later:
Op zo'n moment vraag ik me dan af of Niels wel weet dat hij in Groningen woont of dat hij een soort Urk-illusie heeft. In ieder geval liep hij een blauwtje. "Dialgaman? Nee daar moet ik van walgen man", zei ze. Geen genade die Vindikatjes. Maar no worries, Niels. We kennen allemaal het gezegde: er gaat niks naar boven in Groningen. :rolleyes2:Dan jezelf maar een handje helpen. Heb nu ik er zo over nadenk ook nog nooit een liefdesverhaal zonder drama gehoord van Niels. De app is dan ook regelmatig een soort aflevering van GTST - Groningen tijden, slechte tijden.
Afijn, omdat de wereld in Grûn Niels zo weinig beloont, is 'ie des te meer actief om de beloningen op wereld 97 op te rapen. Ik knipper met mijn ogen en hij heeft al weer de grondstoffen opgeëist. Maar ik snap het ook wel, in Groningen zijn ze wel gewend de grond leeg te trekken. Gas erop Niels! Ben stiekem erg blij weer met je te spelen.
Bekijk bijlage 34828
Peter is de stille kracht. Tijdje terug was eigenlijk iedereen vergeten dat hij de inloggegevens had van Act of Divinity, totdat het ineens in de top 10 van de classic opdook. Was 'ie even solo gestart. En dat is maar goed ook. In groepsverband wordt Peter namelijk ongezond agressief: deze tevens Groninger is onderdeel van de harde kern van FC Groningen. Ik ben regelmatig erg schuw om voor mijn voetbalvoorkeuren uit te komen omdat ook Niels bij de Z-side hoort. Met twee van zulke groene gekken valt geen land te bezeilen. De hoeveelheid illegale manieren om vuurwerk het stadion van FC Groningen in te smokkelen kan Peter inmiddels niet meer op twee handen tellen. Hij is namelijk één hand kwijtgeraakt door datzelfde vuurwerk. Maar veel maakt dat niet uit als we eerlijk zijn, de farmassistent is ook met 1 hand te bedienen.

Bekijk bijlage 34829
Ja, sure pik. Bij deze nodig ik mijn team uit om mij te roasten, voelde toch wat ongemakkelijk om wat ik elke ochtend in de spiegel zeg zelf op te schrijven hier. De beurt is aan jullie!



Nog even honorable mentions aan:
Jullie zijn helaas te pro bevonden om geroast te kunnen worden.
Held
 
Bovenaan