Premium prijzen

DeletedUser36170

Guest
Kan iemand die oude prijzen hier neerzetten?

Mijn PC doet raar :S

premiums.jpg
 

DeletedUser45034

Guest
Mss ook van plan om PA te vragen om op de Twchat en het forum te gaan? :eek:
 

DeletedUser36170

Guest
Gezien je er om vraagt:

  • De wijziging is voor grote aankopen nihil.
  • De prijzen zijn nog nooit eerder gewijzigd.
  • Deze wijziging is wereldwijd gemaakt over alle communities.
  • Er zijn een hele hoop nieuwe features en premium-features ingevoerd.
  • In vergelijking met andere online-games is de prijs nog steeds erg laag.
  • We blijven nieuwe updates toevoegen aan het spel en ook hiervoor is dit nodig.
  • Je reclamevrijheid is meteen ingevoegd en je zal dus geen reclame's meer zien.
  • Marketing-prijzen worden steeds duurder.
  • De verandering is nodig voor ons om beschikbaar te blijven op de verschillende markten.
 

DeletedUser

Guest
Door 4 euro in een keer te kopen, krijg je 200 punten, en als je 2 keer 2 euro koopt, krijg je 2 keer 60 punten.
ja, maar met gsm kan je niet anders
alle mods zitten me er te erg op
1 april :p
+1
Kunne ze niet iets uitvinden bij PA wat ook in ONS voordeel is ?
+1
-> WWW. buitenspelen.nl
+1
Meerdere redenen zelfs :)
zoals?



OMG ik ben 13j er er zitten hier wss nog jongere dan mij die PA gebruiken, ik ga echt geen (naar mijn berekeningen) €8 voor 1 maand geven!!! ik sla nu wel al een voorraad in!


kan je mails naar innogames sturen? zoja, ik roep iedereen op om dat te doen al kost het me een ban
 

DeletedUser

Guest
Als ze alles met de gsm beschikbaar maken om te betalen denk ik dat men hier veel winst zal uithalen.
 

DeletedUser45583

Guest
Lees eerst wat Duckje zei dan is de helft van je vragen al beantwoord. En die redenen slaan echt nergens op

slaat nergens op ?.

dit is voor veel spelers veel te verwarrend en het is omslachtig om die prijzen en punten aan te passen.

het is ronduit belachelijk.
 

DeletedUser

Guest
Slim plan van Innogames, nu is iedereen zeg maar verplicht reclamevrijheid te kopen wat velen voordien niet deden. Al vind ik het wel jammer dat daardoor het gewone Premium Account duurder wordt, want die reclamevrijheid vind ik niet echt nodig. En je moet nog eens grotere aantallen kopen, dus je kan niet mooi kopen voor één maand. En Duckje, misschien handig er even de prijs bij te zetten voor één maand Premium... dat zie ik er niet staan.
Als ik even uitreken zou dat voor één maand 5 euro kosten? (Berekening: 3.99 + (1,99/2) = afgerond 5) Dus als je niet zoveel meer wilt betalen dan vroeger ben je al verplicht grote aantallen aan te kopen. Het is slim van Innogames, maar anderzijds dom, ik denk dat nu minder mensen een Premium Account gaan kopen voor korte periodes, en lange kunnen veel mensen mogelijk niet betalen. Het heeft zo zijn voor- en nadelen. Bij grote aantallen komt het goedkoper uit zou je bij het oude bedrag reclamevrijheid tellen, enkel nemen veel mensen dat niet, dus komt het voor velen duurder uit. Maar voor de mensen die grote aantallen PP kochten + reclamevrijheid lijkt me dit een goede update. Al denk ik wel dat er meer mensen zijn die kleine aantallen kopen zonder reclamevrijheid.

Waarom zou je daarvoor betalen, de meeste browers hebben daar add-ons voor die ze blocken. Dan ga ik daar echt geen geld aan uitgeven
 

DeletedUser

Guest
Ik heb net even gekeken.

Straks wordt 3 dagen PA zond 2.5 keer zo duur.

300 dagen PA zo'n 1.75 keer zo duur.

Conclusie:

Niet doen / Nu je inkopen doen voor een tijd lang. ;)
 

DeletedUser

Guest
Gezien je er om vraagt:

  • De wijziging is voor grote aankopen nihil.
  • De prijzen zijn nog nooit eerder gewijzigd.
  • Deze wijziging is wereldwijd gemaakt over alle communities.
  • Er zijn een hele hoop nieuwe features en premium-features ingevoerd.
  • In vergelijking met andere online-games is de prijs nog steeds erg laag.
  • We blijven nieuwe updates toevoegen aan het spel en ook hiervoor is dit nodig.
  • Je reclamevrijheid is meteen ingevoegd en je zal dus geen reclame's meer zien.
  • Marketing-prijzen worden steeds duurder.
  • De verandering is nodig voor ons om beschikbaar te blijven op de verschillende markten.


Waarom gaan veel mensen naar tw ?
omdat het echt niet duur is voor PA..
 

DeletedUser26046

Guest
Nu Innogames per sé nog meer winst wil gaan maken, gaan de mods nu eindelijk eens betaalt worden? Een goede mod besteed toch al gauw 3 tot 4 uur aan zijn werk. Stel 5 euro per uur, is een loontje van 140 euro per week toch heel netjes. Ik bedoel, alleen PA is nogal weinig hè?

Nu draait TW bijna helemaal op vrijwilligers. Als ze toch prijzen gaan verhogen, laat het dan ook door echte werknemers proffesioneel doen (nu doen ze het ook goed hoor, maar als je betaalt wordt geeft dat toch een extra drive hè ;)
 

DeletedUser45034

Guest
Gezien je er om vraagt:

  • De wijziging is voor grote aankopen nihil.
  • De prijzen zijn nog nooit eerder gewijzigd.
  • Deze wijziging is wereldwijd gemaakt over alle communities.
  • Er zijn een hele hoop nieuwe features en premium-features ingevoerd.
  • In vergelijking met andere online-games is de prijs nog steeds erg laag.
  • We blijven nieuwe updates toevoegen aan het spel en ook hiervoor is dit nodig.
  • Je reclamevrijheid is meteen ingevoegd en je zal dus geen reclame's meer zien.
  • Marketing-prijzen worden steeds duurder.
  • De verandering is nodig voor ons om beschikbaar te blijven op de verschillende markten.

Laat die reclame dan toch gewoon staan :$? Mensen die geen reclame wilden die konden dat toch instellen ;)

De prijs is idd laag in vergelijking met andere games, maar je hebt ook stukken minder features dan op andere games. Dit is een f*cking browsergame :rolleyes:

Voor grote aankopen nihil? Is 20 euro dan niet veel ? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Het wordt veel te duur voor mij... Er spelen voor spelers om meerdere werelden en als ze dan per wereld 1€ meer moeten betalen per maand... Overdreven! Innogames laat TWclaim al kelderen en nu zullen straks veel spelers stoppen omdat het te duur wordt!
 

DeletedUser

Guest
Ik heb net even gekeken.

Straks wordt 3 dagen PA zond 2.5 keer zo duur.

300 dagen PA zo'n 1.75 keer zo duur.

Conclusie:

Niet doen / Nu je inkopen doen voor een tijd lang. ;)

De pa die je hebt wordt toch mee ingerekend?
 

DeletedUser25273

Guest
Ik heb net even gekeken.

Straks wordt 3 dagen PA zond 2.5 keer zo duur.

300 dagen PA zo'n 1.75 keer zo duur.

Conclusie:

Niet doen / Nu je inkopen doen voor een tijd lang. ;)

Conclusie, niet in een 1 april grap trappen, aangezien er nog wel een paar meer argumentjes zijn waarom dit helemaal niet kan, bij InnoGames wel bekend en de juristen onder ons ook.
 
Bovenaan