Premium prijzen

DeletedUser

Guest
Nog steeds een 1 april grap?

:p

(zoals je in het discussie topic kan zien ben ik goed bezig met het verdedigen van de prijsstijging)
 

DeletedUser45034

Guest
Wel, ik ga iig nog eens voor 10euro gaan kopen voor deze verhoging er is, want heb geen zin om meer te betalen ...

En in godsnaam, waar voor ons geld? Dit is een game :mad:, iets waar je eigenlijk al geen geld zou moeten voor uitgeven vind ik xD

Ik begrijp wel dat ze geld moeten verdienen, maar waarom :(? Verdienen ze niet genoeg dan? De mods worden niet eens betaald ... :eek:
 

DeletedUser

Guest
We zullen 't zien ;)

Mocht het geen grap zijn ben ik dondersbenieuwd naar de beweegredenen hierachter..
 

DeletedUser

Guest
bij deze als het waar is koop ik nooit nog PA.
Ik bestel mijn punten via sms voor 14 dagen dus dat kan niet langer
of moet al 2 sms gaan sturen.
NEE DANK JE.

Eigenlijk wel een mooie april grap lol
Het ligt er veel te dik op.
 

DeletedUser

Guest
ik vindt het belachelijk want je gaat er hard op achteruit
ik kocht altijd 50 pa punten voor 19 euro dan kon ik 10x30 dagen spelen op 1 wereld dus net iets meer dan 40 weken nu moet ik 20 euro gaan betalen voor 30 weken ga er dus 10 weken op achteruit.

mvg jj1971
 

DeletedUser

Guest
OMG ...
Ik denk gewoon dat ze de premium punten verhogen om te denken dat je beter uitkomt ...
Geen premium meer voor mij ..
 

DeletedUser

Guest
Conclusie, nu een berg geld in PA punten steken? :)

Je gaat straks voor praktisch hetzelfde geld 90 dagen minder PA krijgen inderdaad..
Dus als je nu 200 PA punten koopt, heb je bij de eerst volgende keer dat je weer PA moet kopen praktisch geen verlies meer..

Maar of het nu echt praktisch is..

200 PA punten staan straks gelijk aan 322 * 4 = 1288 dagen, oftewel voor ruim 3,5 jaar :p
Als je dan nog een PA moet gaan kopen omdat je zo no-life bent dat je nog speelt, moet je maar eens gaan nadenken of je huis misschien niet te laag is om te ... xD

Dusjah, nu inslaan voor de komende 3,5 jaar zou je voor de eerste keer kopen met het nieuwe systeem kosten besparen ;)
 

DeletedUser36017

Guest
nog iets ander ik heb nu 6 pa dat is 6*46 =276 afgerond 280 ?
 

DeletedUser

Guest
Als ze €3,99 beschikbaar zullen maken voor de gsm dan moet ik zelfs minder betalen :eek: (nu voor €2,90 14dagen en dan voor €3,99 28 dagen) . Ik zou wel graag snel antwoord weten of dat zal mogelijk zijn.
 

DeletedUser

Guest
Hallo,

Ik had even een vraagje over de aankondiging van het veranderen van premium punten.
Wat ik begreep krijg je 60 punten vor 2 euro.
En 200 voor 4 euro. In de PM die ik heb gekregen stond dat je voor 30 punten 3 dagen premium kreeg, dat betekent 6 dagen voor 2 euro! Maar hoe kan dat als je al 14 dagen nu voor ook 2 euro kan krijgen?
En dan krijg je 200 punten: 100 punten is 14 dagen. Dus 28 dagen voor 4 euro, terwijl je eerst 30 dagen kreeg voor 2.90.

Uit mijn conclusie word het dus duurder, ligt dit aan mij?
 

DeletedUser

Guest
alleen er is nu wel reclamevrijheid bij inbegrepen he :cool:
Maakt niet uit ;) is gewoon voor een groter schermpje te hebben xD

Maar tis echt duur
Lijkt wel op runescape of grepolis die prijzen

Naja het is crisis leer er mee leven:D
 

DeletedUser37136

Guest
Ik snap de stap van Innogames niet helemaal om die reclamevrijheid inclusief te doen, aangezien die reclamedingen (banners heten ze geloof ik) aan de rechterkant van je scherm ook inkomsten voor hun waren.

Verder boeit het me niet zo, ik kocht toch al reclamevrijheid en punten per 20 euro...
 
Bovenaan