Premium prijzen

DeletedUser

Guest
Voor de zoveelste keer, het is geen grap. Deze regeling werd namelijk getroffen in alle landen waar Tribal Wars actief is. Voorbeeld:


En zo gaat dit lijstje nog wel even door.

Dat zegt niks, fyi NL is niet het enige land met 1 april (ook wel bekend als "fools day") :eek:
 

DeletedUser45034

Guest
Ik snap de stap van Innogames niet helemaal om die reclamevrijheid inclusief te doen, aangezien die reclamedingen (banners heten ze geloof ik) aan de rechterkant van je scherm ook inkomsten voor hun waren.

Verder boeit het me niet zo, ik kocht toch al reclamevrijheid en punten per 20 euro...

Ik heb liever reclame hoor
 

DeletedUser4802

Guest
Belachelijk dit, korte termijn PA (verreweg de meest gekochte vorm) wordt bijna 2 x zo duur. Ik hoop dat er zoveel spelers gaan stoppen hierdoor dat ze kwa omzet flink zullen zakken.
Als reden worden kosten die reeds gemaakt zijn aangegeven. Er wordt met geen woord gerept over investeringen die een dergelijke prijsverhoging rechtvaardigen. In het grote plaatje denk ik dat je op een prijsverhoging komt van rond de 50% gemiddeld waarbij met 5 pa punten per keer het tegen de 75% zal liggen. Er is vast wel iemand die dit uit zal rekenen.
Een goede 1 aprilgrap zal het niet zijn want dan ga je er natuurlijk niet bij zeggen "dit is geen 1 aprilgrap", ook de prijzen van grepolis wijzen in deze richting, maar om dit helemaal uit te sluiten...-> zijn er mensen actief in andere landen en wordt die verhoging daar ook doorgevoerd?
Ik ga nu weer verder met mn eigen 1 april voorbereidingen...
 
Reactiescore
2.490
Slim plan van Innogames, nu is iedereen zeg maar verplicht reclamevrijheid te kopen wat velen voordien niet deden. Al vind ik het wel jammer dat daardoor het gewone Premium Account duurder wordt, want die reclamevrijheid vind ik niet echt nodig. En je moet nog eens grotere aantallen kopen, dus je kan niet mooi kopen voor één maand. En Duckje, misschien handig er even de prijs bij te zetten voor één maand Premium... dat zie ik er niet staan.
Als ik even uitreken zou dat voor één maand 5 euro kosten? (Berekening: 3.99 + (1,99/2) = afgerond 5) Dus als je niet zoveel meer wilt betalen dan vroeger ben je al verplicht grote aantallen aan te kopen. Het is slim van Innogames, maar anderzijds dom, ik denk dat nu minder mensen een Premium Account gaan kopen voor korte periodes, en lange kunnen veel mensen mogelijk niet betalen. Het heeft zo zijn voor- en nadelen. Bij grote aantallen komt het goedkoper uit zou je bij het oude bedrag reclamevrijheid tellen, enkel nemen veel mensen dat niet, dus komt het voor velen duurder uit. Maar voor de mensen die grote aantallen PP kochten + reclamevrijheid lijkt me dit een goede update. Al denk ik wel dat er meer mensen zijn die kleine aantallen kopen zonder reclamevrijheid.

Voor zover er momenteel bekend is zal je niet langer mogelijk zijn om meteen een premium van 1 maand in te zetten en dient alles te gebeuren via inzettingen van 14 dagen (100 punten)

De uiteindelijke prijs hangt dan af van hoeveel punten je origineel aankoopt.
Als je voor 49.99€ punten aankoopt betaal je voor 28 dagen 1.9€.

De reden voor de wijziging staan allemaal in de aankondiging te lezen. Graag dus ook de aankondiging doorlezen daarvoor.

Met vriendelijke groeten,
Duckje
 

DeletedUser

Guest
Hallo,

Ik had even een vraagje over de aankondiging van het veranderen van premium punten.
Wat ik begreep krijg je 60 punten vor 2 euro.
En 200 voor 4 euro. In de PM die ik heb gekregen stond dat je voor 30 punten 3 dagen premium kreeg, dat betekent 6 dagen voor 2 euro! Maar hoe kan dat als je al 14 dagen nu voor ook 2 euro kan krijgen?
En dan krijg je 200 punten: 100 punten is 14 dagen. Dus 28 dagen voor 4 euro, terwijl je eerst 30 dagen kreeg voor 2.90.

Uit mijn conclusie word het dus duurder, ligt dit aan mij?

Door 4 euro in een keer te kopen, krijg je 200 punten, en als je 2 keer 2 euro koopt, krijg je 2 keer 60 punten.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat deze actie weer eens veel spelers gaat kosten...
 

DeletedUser20327

Guest
Kan allemaal goed zijn, maar je kan nu toch echt niet gaan beweren dat TW duur is hé. In verglijking met andere games vind ik dit allemaal best wel meevallen...
 

DeletedUser

Guest
Mocht dit geen domme grap wezen, dan zit ik na te denken om echt te stoppen zonder PA werken is voor mij geen optie.
(heb namelijk een aardig groot account)


Ik bestel elke maand me punten om me account te verlengen, en ben dus echt niet vanplan 33% meer te betalen.

Echter ben ik voor 100% overtuigd dat dit een 1april grap moet wezen, want voor de marketing is dit 1een slecht Data om te doen, 2 dit zou betekenen dat men gaat stoppen. wat vervolgens leid op geld verlies inplaats van meer winst.
 

DeletedUser

Guest
Voor zover er momenteel bekend is zal je niet langer mogelijk zijn om meteen een premium van 1 maand in te zetten en dient alles te gebeuren via inzettingen van 14 dagen (100 punten)

De uiteindelijke prijs hangt dan af van hoeveel punten je origineel aankoopt.
Als je voor 49.99€ punten aankoopt betaal je voor 28 dagen 1.9€.

De reden voor de wijziging staan allemaal in de aankondiging te lezen. Graag dus ook de aankondiging doorlezen daarvoor.

Met vriendelijke groeten,
Duckje

Benieuwd waarom dat hele PA punten systeem omgegooid wordt.. je kan toch ook gewoon PA 1 euro duurder maken en reclamevrijheid automatisch inbegrepen maken..

Mja ik blijf dr bij, 1 april :)
 

DeletedUser36170

Guest
hoe zit dat dan met max. prijs op het grafisch forum

De maximale vergoeding voor plaatjes zal net als alle andere premium met een factor 46 vermenigvuldigd worden en afgerond tot een aantal dat deelbaar is door 10.
 

DeletedUser23586

Guest
Kan allemaal goed zijn, maar je kan nu toch echt niet gaan beweren dat TW duur is hé. In verglijking met andere games vind ik dit allemaal best wel meevallen...

Dit blijft een browsergame, en je kan dit spel ook spelen zonder PA.
 

DeletedUser

Guest
Kan allemaal goed zijn, maar je kan nu toch echt niet gaan beweren dat TW duur is hé. In verglijking met andere games vind ik dit allemaal best wel meevallen...

Inderdaad, in vergelijking met andere games is tw nog steeds goedkoop.
En vergeet niet dat de marketing ook steeds duurder wordt om het spel te gaan promoten en nieuwe spelers aan te trekken.
 

DeletedUser45034

Guest
voor 19.00 heb ik 300 dagen = 10 maand.
En vanaf 8 april heb ik voor 19.99 210 dagen wat gelijk is aan 7 maand ... ?

Dit is toch ongelofelijk veel verschil? En dan staat er dat er bij kleine aankopen een groot verschil zal zijn, maar bij grote niet :rolleyes: ?

Komaan, doe normaal ;)
 

DeletedUser

Guest
Kunne ze niet iets uitvinden bij PA wat ook in ONS voordeel is ?
 
Bovenaan