DeletedUser
Guest
Haha, Wij zijn beginnende speeders, maar hou niet van kata ronde! Toch weer wat LP Gepakt, nu binnen week hopelijk top 1000 Eindeloze Ladder
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Haha, Wij zijn beginnende speeders, maar hou niet van kata ronde! Toch weer wat LP Gepakt, nu binnen week hopelijk top 1000 Eindeloze Ladder
Gezien je resultaten als co op een andere wereld was je toch al afgevallen, maar leuk dat je jezelf aanmelde als slaaf, ga vooral zo door! :Embarrassment:
Ik wil niet op een account met jou ^^
Ik wil niet op een account met jou ^^
Je mag niet op een account met mij ^^
Jij hebt w16 gespeeld?Haha, Wij zijn beginnende speeders, maar hou niet van kata ronde! Toch weer wat LP Gepakt, nu binnen week hopelijk top 1000 Eindeloze Ladder
ik speel op Remic. / meneer krabs. / a stroke of genius
Jij hebt w16 gespeeld?
Ik werk samen met meneer krabs. haha
Ahh Remic, Vorige speed wou ik je bijna edelenen nee nooit gespeeld op W16 maar de wereld is zo klein
![]()
wie ben je dan
zal wel op michael zijn geweest
niemand wilt mij edelen![]()
Wat is je RL-naam dan? Want ik hebook wel eens met meneer krabs samen gespeeld, en een hele nacht gebattled ^^
farm limit..
Wat is je RL-naam dan? Want ik hebook wel eens met meneer krabs samen gespeeld, en een hele nacht gebattled ^^
Het zou niet de eerste keer zijn he schatjes.![]()
Wat een gare wereld ik doe niet mee wacht wel op classic 5 die komt deze week nog de aankondiging