Pre-made W33 met W16-spelers

DeletedUser

Guest
Hoi,

Ik vraag me dus af of er echt genoeg mensen zijn die dit willen? Dus bij deze vraag ik het ff om te pijlen wie er mee willen doen. :)

Deelnemers:
- Gig Graham II + Muchas Maracas.
- Dragonshield3 + Groot Khan
- Warrant officer
- Dreambeats
- F.i.d.o. (Kaz)
- Sseg
- Soylentblack
- ll0ll king
- Hokuzpokuz
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ik opzich. En waarom strijk jij je eigen ego in je handtekening :mad:
 

DeletedUser

Guest
Als mijn deelname gewenst is wil ik best een poging wagen, indien hij niet gewenst is succes en no hard feelings :eek:
 

DeletedUser58043

Guest
ik wil mee doen

beter blijven we wel anonieme accounts ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als mijn deelname gewenst is wil ik best een poging wagen, indien hij niet gewenst is succes en no hard feelings :eek:

Ik zie je graag meedoen eigenlijk :)

Ik speel met jou hé Boertje..

Ofcourse!

Ik opzich. En waarom strijk jij je eigen ego in je handtekening :mad:

Ik mag dat :D

ik wil mee doen

beter blijven we wel anonieme accounts ;)

Dat lijkt me voor eigen invulling.. :)
 

DeletedUser58043

Guest
en bewerk je begin post is nu lijk je zon gast die geen vrienden heeft en in zn eentje een w16 pre-made gaat doen :cool:
 

DeletedUser63335

Guest
Ik doe mee!


Als mijn deelname gewenst is wil ik best een poging wagen, indien hij niet gewenst is succes en no hard feelings :eek:

Ik zie je graag meedoen eigenlijk :)

Dit^
Dat lijkt me voor eigen invulling.. :)
Niet anoniem is ook wel nice :p
en bewerk je begin post is nu lijk je zon gast die geen vrienden heeft en in zn eentje een w16 pre-made gaat doen :cool:
:D
 

DeletedUser58043

Guest
Ik probeer Danny en Trepaulo ook over te halen alleen danny zal denk niet lukken :(
 

DeletedUser63335

Guest
Kaz doet misschien mee, heeft iemand contactgegevens van Marien/Job?
 
Reactiescore
1.094
ik ben een beetje druk, en daarna ga ik lang op vakantie, dus starten doe ik niet, maar als ik terug ben wil ik graag ergens bij springen
 

DeletedUser55090

Guest
ik ben een beetje druk, en daarna ga ik lang op vakantie, dus starten doe ik niet, maar als ik terug ben wil ik graag ergens bij springen

Als ik mee ga doen wil ik er ook bijspringen op het begin nu veel te druk. Lijkt me wel leuk hoor met m'n oude tw'ers knallen
 
Bovenaan