- Reactiescore
- 1.760
Zal ik jou opleiden Edwin?
Leidt mij op dan ?
ZekerKan jij een oude aap nog kunstjes leren?
Oei,
ik wist niet dat memes verboden waren op TW. Dat we de beste spelers zijn klopt wel
Accidental Genius.
Kan ik je troosten door te zeggen dat 't n meme is deze 2 “zusterstammen”?
Loopt alweer te huilen namelijk.
BUBBLEGUM.
In mijn ogen volkomen terecht, want het zou mij niet verbazen, dat jullie op basis van de ligging, echt samenwerken of elkaar op zijn minst gerust laten.
Vervolgens, vallen er in beide stammen spelers af... niet actief genoeg, te klein etc en dan worden accounts en spelers samengevoegd. Voor je het weet is FARM en FARM2 dan 1 stam en heb je de wereld gewonnen, zonder ervoor te hoeven vechten.
Stel je doet het bovenstaande niet en het is echt alleen een meme, dan zullen jullie elkaar snel moeten gaan bekampen en ik zie dat niet gebeuren, het contact is te goed tussen beide spelersgroepen. Misschien is het geen voorop gezet plan, maar op basis van jullie ligging kan je vrijwel niet anders.
Enkel door jouw aanwezigheid dan, voor de rest is hier echt niets te belevenMoker gezellig hier.
Dit wordt vanaf nu ons topic. Hoe is het leven ?Enkel door jouw aanwezigheid dan, voor de rest is hier echt niets te beleven
Sowieso wel goed. En nog beter als ik weer eens aan jou denk maat.Dit wordt vanaf nu ons topic. Hoe is het leven ?
Kippen. MaransSuper gaaf. Kippen of eenden of papegaaien ??