Gaaf post eens een fotoKippen. Marans
Zou ook fazanten of pauwen willen
Gaaf post eens een foto
Dit is niet jouw topic vriend
Zijn zeker van zwarte kippenBekijk bijlage 35020
Hier heb je een foto van hoe zo'n eieren er uit zien.
Morgen zal ik eens een fotoke trekken van één van mijn vele kippen
Vroeg jou niks maatje
Dit is niet jouw topic vriend
let maar niet op bappos dat is echt een deugsnuitAlsof het praathoekje van iemand is en alsof ik mij daar dan iets van zou aantrekken. Allebei het licht niet uitgevonden en onbeschofte eikels.
Poah ziet er goed uit maatkeBekijk bijlage 35020
Hier heb je een foto van hoe zo'n eieren er uit zien.
Morgen zal ik eens een fotoke trekken van één van mijn vele kippen
*ligtAlsof het praathoekje van iemand is en alsof ik mij daar dan iets van zou aantrekken. Allebei het licht niet uitgevonden en onbeschofte eikels.
Bappos en moh zijn eigenlijk heel lief hoor. Ben je wel zeker dat je goed gelezen hebt?Alsof het praathoekje van iemand is en alsof ik mij daar dan iets van zou aantrekken. Allebei het licht niet uitgevonden en onbeschofte eikels.
Vroeg je niks en jij komt met die paaseieren aan. OnbeschoftAlsof het praathoekje van iemand is en alsof ik mij daar dan iets van zou aantrekken. Allebei het licht niet uitgevonden en onbeschofte eikels.
Vroeg je niks en jij komt met die paaseieren aan. Onbeschoft
En je vraagt je oprecht af, waarom het AF dood is? Iedere beginneling die hier voor het eerst komt en net als ik, behulpzaam denkt/wil zijn, die krijgt jullie op zijn dak, met zulke klote reacties. Die speler komt daarna hier nooit meer.
Scheelt dat ik al even meeloop en mijn achterwerk met zulke reacties afveeg, maar jullie mogen wel eens nadenken, wat je in vredesnaam aan het doen bent, onbeschofteriken.
Hoe doe je dit praktisch? zijn dit dan uitgeprinte forumposts? of heeft jouw gsm / tablet dan dezelfde kleur als een maran-ei.Scheelt dat ik al even meeloop en mijn achterwerk met zulke reacties afveeg
Je kachel ?Het is zwart en als het uit de boom valt is je kachel kapot.
klopt! je hebt me doorJe kachel ?
ik heb gelachenHoe doe je dit praktisch? zijn dit dan uitgeprinte forumposts? of heeft jouw gsm / tablet dan dezelfde kleur als een maran-ei.
Ik heb hier vragen bij, maar ik ben bang voor antwoorden