Praattopic

DeletedUser

Guest
In de loop van dag zou de "halvering" in gaan.
Tis nu na 21:30 ...in de loop van de dag noemen ze dat.....
:mad:
 

DeletedUser23133

Guest
Duckie leeft in een andere tijdzone :D het is toch nog gelukt vandaag
 

DeletedUser43327

Guest
Dus hebben jullie het gehoort?! DUCK is een land verrader!

Het TW kampioenschap werd gespeeld, en nederland was in de halve finale tegen GRIEKENLAND! Totdat 8-9 mensen gebanned werden omdat ze een farm script gebruikten wat niet mocht, en duck zei dat die wel mochten :D

Dus na 8 wedstrijden te spelen, met het script, zijn ze toch gebanned.

Ohja, en rapporteer vooral de berichten van de 2 nieuwe super goed nederlandse zinnen typende mensen! Ik heb het gedaan bij het felicitatie topic, (wat overigens niemand wat boeit..) en die ging zomaar op slot!
 
Reactiescore
0
Oud nieuws :p Die eenden vliegen elk jaar weer naar een ander land,
vraag me wel af waarom deze eend voor griekenland koos want daar wil je momenteel toch niet wonen :p
 

DeletedUser41956

Guest
Waarom wordt er een topic gesloten van een oorlog die nog volop gaande is :confused:
 

DeletedUser23133

Guest
Nee,maar het blijft een zielige bedoening,eerst een topic openen om te janken en als je dan je gelijk niet kan halen het laten sluiten :rolleyes:
 

DeletedUser41956

Guest
Het topic had noemenswaardig kunnen zijn als die twee eens een normale post hadden kunnen plaatsen. De oorlog is sowieso niet noemenswaardig :p Alleen is het wel de enige oorlog die op dit moment gaande is op wereld 9, dus ook het enige onderwerp dat ter discussie gesteld kan worden met inhoudelijke opmerkingen erover. De rest op dit deel van het AF bestaat toch alleen maar uit spam. Oftewel, we worden de mond gesnoerd over het enige onderwerp dat van belang is op wereld 9.
 

DeletedUser23694

Guest
open die van je eigen, kunnen ze niet als starter roepen om een slotje. Kunnen we op oude voet verder spammen:p
 

DeletedUser37875

Guest
na jah... moeten wel eerlijk blijven met onszelf ook hè... was soms in beide richting niet echt leeswaardig, in welke zin dan ook
 

DeletedUser43327

Guest
klote mods.. nu zijn onze 2 super tw spelers, met ongelovelijke typ kunsten weg! wat moet ik nu doen?!
 

DeletedUser43327

Guest
Ik kan me daar wel wat bij voorstellen ja,je krijgt inderdaad het idee dat het met de modjes zo niet helemaal zuiver gaat :rolleyes:

Precies, dat het account waar ik net op zat gebanned is boeit me niet, maar op de manier waarop, dan ga je toch denken dat die modjes niet echt objectief kunnen zijn.
 
Bovenaan